کمینه ارزش: ۱۲۵,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۸۰,۰۰۰ تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بازار تهران - شماره تماس:021-55154882

ویژگی ها

- امکان انتخاب از انواع مدل های عطر مردانه Ferrari با خرید نت برگ هر کدام

    - ادوتویلت Ferrari Scuderia Ferrari Black

- عطری خاص با رایحه شیرین و خوراکی با ساختار میوه ، وانیل ، مرکبات ، گیاهان معطر ، گل

- با پیش رایحه لیمو، سیب، رز، یاس و دارچین

- رایحه پایانی سدر، عنبر و مشک

- مناسب هر زمان و هر مکان

- حجم: 125 ml

- ساخت کشور ایتالیا

    - ادوتویلت Ferrari Scuderia Ferrari Red

- عطری لوکس با رایحه چوب و مرکبات برای مردان شیک و امروزی

- گرم، سبز، احساس برانگیز و مدهوش کننده

- با پیش رایحه پرتقال، ترنج، نعناع، گل شاه پسند، نارنج و صمغ

- میان رایحه گل یاسمن، شمعدانی، زنبق و جوز هندی

- رایحه پایانی وانیل، چوب سدر، چوب صندل و گلسنگ

- مناسب هر زمان و هر مکان

- حجم: 125 ml

- ساخت کشور ایتالیا

 

- دارای هولگرام شرکتی، شبنم، لیبل اصالت کالا و جواز وزارت بهداشت

- اورجینال بودن کالا مورد تایید نت برگ میباشد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 اردیبهشت تا 10 خرداد 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای خرید یک عطر

- امکان تحویل حضوری در محل با هماهنگی قبلی

- امکان ارسال در شهر تهران با پیک و پست معمولی و پیشتاز به انتخاب مشتری با پرداخت هزینه پیک به صورت جداگانه

- امکان ارسال به شهرستان با پست معمولی و پیشتاز به انتخاب مشتری و پرداخت هزینه به صورت جداگانه

- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55154882 تماس بگیرید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

توضیحات

فراری، (به ایتالیایی: Ferrari) شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در سال ۱۹۲۹ توسط انزو فراری و تحت نام اسکودریا فراری راه‌اندازی شد. این شرکت در سال‌های نخست فعالیتش به‌عنوان حامی مالی راننده‌ها و در زمینه طراحی و ساخت خودروهای مسابقه‌ای متمرکز بود و از سال ۱۹۴۷ تولید اتومبیل‌های جاده‌ای را با برند فراری آغاز نمود و امروزه در حوزه طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپورت فعالیت می‌نماید.

سال ۱۹۶۹ شرکت خودروسازی فیات، اقدام به خریداری ۵۰٪ درصد از سهام شرکت فراری نمود، که در سال ۲۰۰۸ به ۸۵٪ درصد افزایش پیدا کرد. هم‌اکنون کمپانی فیات با در اختیار داشتن ۹۰٪ درصد از سهام فراری، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آید. پیرو فراری (فرزند انزو) نیز ۱۰٪ درصد از سهام فراری را در اختیار دارد.

فراری پس از کسب موفقیت‌های متعدد، با علم به اینکه موفقیت وی در مدیریت تیم بیشتر از رانندگی حرفه‌ای است، در سال ۱۹۲۹ تیم اتومبیلرانی فراری را تاسیس کرد و از رانندگی اتومبیل‌های مسابقه دست کشید. تیم فراری توانست با بهینه‌سازی اتومبیل‌های ساخت آلفا رومئو به موفقیت چشمگیری دست یابد.

انزو فراری از سال ۱۹۳۸ رسماً به عنوان مدیر واحد تولید خودروهای مسابقه‌ای شرکت آلفا رومئو، منصوب گردید. همزمان با جنگ جهانی دوم، دولت موسولینی شرکت آلفارومئو را مصادره نمود.

البته تغییر چندانی در واحد سرپرستی فراری پدیدار نشد و تیم فراری که بر اساس قرارداد با آلفارومئو تا چهار سال اجازه شرکت در مسابقات را نداشت، موقتاً تغییر نام داد و مدتی به ساخت ابزارآلات و قطعات هواپیما مشغول بود. در طی این مدت اتومبیل مسابقه‌ای «تیپو ۸۱۵» را نیز عرضه کرد، که با توجه به محدودیت فوق، در مسابقات بسیار کم فروغ ظاهر شد. کارخانه کوچک فراری در سال ۱۹۴۳ به شهر مارانلو نقل مکان نمود. با وجود بمباران و تخریب کامل در سال ۱۹۴۴، کارخانه فراری از نو ساخته شد و فعالیت خود را از سال ۱۹۴۶ از سر گرفت.

در همان سال فراری تصمیم گرفت خط تولید خودروهای اسپورت غیرمسابقه‌ای را جهت کسب سود مالی لازم برای تامین بودجه تیم فراری افتتاح نماید. در همین راستا شرکت خودروسازی فراری در سال ۱۹۴۵ تاسیس گردید. اولین خودروی غیرمسابقه‌ای فراری در سال ۱۹۴۷ با نام اس۱۲۵ عرضه شد. این اتومبیل مجهز به موتوری ۱۲ سیلندر بود، که فقط ۱۵۰۰ سی‌سی حجم داشت. این خودرو در روز یازدهم ماه مه همان سال، توسط «فرانکو کورتزه» در پیست پیاچنزا آزمایش شد و دو هفته بعد، قهرمانی جایزه بزرگ رم را به دست آورد. دیگر اتومبیل‌های فراری سمبل زیبایی صنعت خودروسازی شده بودند که این امر حاصل به خدمت گرفتن طراحان و استودیوهای طراحی معروف ایتالیا بود.

خاطره‌هایی که با دیگران تجربه کرده‌اید با استشمام رایحه‌‌ای مجسم می‌شوند؛ همین اتفاق درباره‌ی شما هم صدق می‌کند. دوستان‌تان سال‌ها بعد با رایحه‌ای شما را به‌خاطر خواهند آورد. شخصیت خاص و منحصربه‌فردتان‌ با رایحه‌ای که دیگران از شما به خاطر می‌آورند، باقی می‌ماند. همسرتان هرجا بوی عطری را که در اولین دیدار زده بودید بشنود، به یاد شما خواهد افتاد. کارفرمای شما با شنیدن رایحه‌ی عطرتان به یاد مصاحبه‌ی کاری‌تان میافتد. دوستان‌تان عطری که در مهمانی زده بودید را بیش از هر چیز دیگری به خاطرشان خواهند ‌سپرد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط