ارزش واقعی: 600,000 تومان
پرداخت شما: 300,000 تومان

0 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران - شماره تماس:22222932

ویژگی ها

دوره آنلاین آموزش رفع سر درد و سینوزیت از آموزشگاه فنی و حرفه ای گلشاهی

تعداد جلسات : 3 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 90 دقیقه

سردرد و سینوزیت را در خانه تسکین دهیم

سرفصل آموزش : 

   شناخت انواع سردرد

   شناخت خوراکیهای مناسب برای هر نوع از سردرد

   آموزش ماساژهای مناسب برای رفع سردرد

   آموزش تکنیکهای مناسب جهت رفع سینوزیت

آدرس اینستاگرام :  Bahareh_golshahei و Matin.spa

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 26 فروردین تا 11 مرداد 1400

هر نت برگ برای یک نفر

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

زمان برگزاری دوره : با هماهنگی آموزشگاه

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:  09304096779 - 22222932

ساعت و پاسخگویی : همه روزه با هماهنگی قبلی

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

دوره آنلاین آموزش رفع سر درد و سینوزیت از آموزشگاه فنی و حرفه ای گلشاهی

فعالیت هایی که بتواند در رفع انواع سردردها موثر باشد را با شرکت در دوره آنلاین آموزش رفع سردرد و سینوزیت از آموزشگاه فنی حرفه ای گلشاهی کسب نمائید.

انواع سردردها

تنشی : 

شایع ترین انواع سردرد، سردرد تنشی است که باعث ایجاد درد خفیف، متوسط و شدید می شود. هنگامی که شما احساس می کنید که یک نوار بسیار تنگ و ناراحت کننده در اطراف پیشانی شما قرار داده شده است، آن را یک نشانه سردرد تنشی بدانید.

علائم آن می تواند شامل سردرد خفیف، فشار در اطراف پیشانی می باشد. درد معمولا خفیف یا متوسط است، اما در مواردی شدید نیز میباشد. اختلاف عمده بین سردرد تنشی و میگرن این است که سردرد تنشی، با تهوع و استفراغ همراه نیست.

این نوع سردرد می تواند به دلیل برخی از غذاها، فعالیت ها، استرس های جسمی یا احساسی مانند کار کردن با کامپیوتر در مدت طولانی، خواندن متن در تاریکی، رانندگی به طور مداوم برای دوره های طولانی و یا کاهش ناگهانی در دمای محیط اطراف باشد. می تواند با پاراستامول ساده درمان شود، اما همچنین می توانید از تکنیک های آرام سازی شامل کمپرس آب گرم، دوش آب گرم، ماساژ، مدیتیشن و کشش گردن استفاده کنید.

میگرنی :

 در حالی که میگرن تهدید کننده زندگی نیست، ممکن است اگر در طولانی مدت ادامه داشته باشد، کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. میگرن می تواند باعث کاهش هوشیاری ذهنی، مشکل در تفکر، دیدن نورهای چشمک زن، بی حسی در صورت یا دست، حس بویایی، طعم و یا لمس غیر معمول باشد.

نشانه های رایج میگرن عبارتند از تهوع، استفراغ، درد در چشم و گوش،اختلال در عملکرد معده و حساسیت به نور یا صدا هستند. آنها تنها یک طرف سر را تحت تاثیر قرار می دهند اما ممکن است هر دو طرف را تحت تاثیر قرار دهند.

میگرن به علت عوامل مؤثر بر اضطراب عاطفی، استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری، مصرف بیش از حد الکل، تغییرات هورمونی یا یائسگی ایجاد می شود. تغییر شیوه زندگی ممکن است به کنترل میگرن کمک کند.  شامل، الگوهای خواب سازگار، وعده های غذایی ثابت، استرس کنترل شده و ورزش منظم باشد.

سینوزیت :

 علت آن اغلب ناشی از سینوزیت رایج یا عفونت سینوسی میباشد. سردرد سینوسی باعث انسداد در سینوس ها یا مجاری بینی می شود. اگر در هنگام خم شدن یا دراز کشیدن سردرد شدیدتر شود، نشانه سردرد سینوسی است.

علائم آن عبارتند از درد، فشار در گونه،  پیشانی، بینی، خستگی و درد در قسمت بالایی دندان ها. 

همچنین سینوزیت پس از یک عفونت تنفسی یا سرماخوردگی رخ می دهد و سردرد ممکن است چند ساعت یا یک روز طول بکشد.

علل شایع سینوزیت عبارتند از: پولیپ بینی،  فیبروز کیستیک، HIV و سایر بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی، عفونت های دستگاه تنفسی یا آلرژی هایی مانند تب یونجه باشد. برای درمان سینوس، مراقبت از سلامت بینی و اجتناب از آلودگی هوا و دود ممکن است مفید باشد.


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط