کمینه ارزش: ۵۵,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۳۸,۵۰۰ تومان

3 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

گلستان گنبد ، خیابان طالقانی شرقی ، نرسیده به بیمارستان بسکی نبش طالقانی ، گالری 7 - شماره تماس:09370018534

ویژگی ها

- تیغ های معروف Gillette

- پکیج 1 : ژیلت سری ونوس همراه با 1 کارتریج اضافه

- پکیج 2 : ژیلت مردانه ویبره همراه با 4 کارتریج اضافه

- سه تیغه با ویژگی Anti-Friction ضد اصطکاک

- Microfin محافظ برای نرم کردن پوست و اصلاح بهتر

- Lubricating Strip برای روان بودن تیغ روی صورت

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 27 بهمن تا 11 اسفند 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک پکیج

- جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره 09372733904

- نحوه تحویل: ارسال با پست به سراسر کشور با پرداخت هزینه جداگانه توسط خریدار

- ارائه پرینت نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

هیچ تابحال از خود سوال کردید که چرا همیشه وقتی احتیاج به تیغ اصلاح پیدا می کنیم و یا جهت تهیه ناخوداگاه یاد ژیلت می افتیم و برند دیگری به ذهنمان نمیرسد حتی در محاوره واژه تیغ اصلاح را حذف نموده و فقط ژیلت را بکار میبریم؟

محصولات ژیلت

قدمت آن به سال ۱۹۰۲ توسط کارآفرینی آمریکایی به نام کینگ سی. ژیلت که با پشتکار بسیار به موفقیت های زیادی در زمینه اصلاح نایل آمد.بعدها با شرکت Procter & Gambleپروکتر اَند گَمبلبهاختصارP&Gنامیده میشود ادغام شدو زیرمجموعه آن شرکت شد.

شرکت P&Gخود در فهرست تحسین‌برانگیزترین شرکت‌های جهان، که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد؛ رتبه پنجم را از آن خود کرد این شرکت با بسیاری از ابداعات تجاری شامل مدیریت نام تجاری و برنامه‌های تلویزیونی اعتبار یافته است.

تمای کالاها دارای گارانتی اصالت میباشند.

:

ژیلت با ارایه تیغ اصلاح ونوس تحولی در اصلاح بانوان انجام داد. از آنجا که ژیلت همواره پویا و پیشروست با ارائه محصولی متفاوت همگان را شگفت زده نمود .

شاید قبلا با سری ونوس آشنا شده باشید البته باید مطمئن بود که شباهت ونوس بریز و ونوس معمولی طرح قدیم تنها در حد همنام بودن است؛ ونوس بریز با شعار بریز به معنای نسیم استعاره از نرمی و لطافت نسیم به مشتریان وفادار ژیلت ارائه گردید. تفاوت عمده ای با ونوس معمولی دارد از آن جمله تیغه ی ارتقا یافته که کیفیت اصلاح و دوام را تا 15% افزایش میدهد و این یعنی 6 ماه تضمین استفاده مفید می باشد مهمترین مزیت بریز به نظر من اصلاح ارگونومی و اضافه شدن دو پد روغنی در بالا و پایین نوارهای ویتامین E و آلووئرا است که لزوم ژل و فوم اصلاح را برای اکثریت پوستهای نرمال بانوان را از بین میبرد و استفاده را تنها با خیس نمودن پوست با آب گرم آسان نموده است.

GILLETTE VENUS BREEZE همانطور که در تصویر می بینید در پکیجی با 1 دسته + 1 سری کارتریج برروی خود دسته + 1 یدک با قاب بسیار شیک ارائه گردیده است.که هدیه دادن آن نیز بسیار مناسب است.

برای آقایان محترم هم ست هدیه ایبسیار جدید به نام FUSION POWER PROGLIDEکه 1+5 تیغه شامل 5 تیغه برای اصلاح صورت و تیغه جانبی (پشت تیغه های اصلی) برای خط انداختن ریش در نظر گرفته شده است. این محصول الکتریکی بوده و با ویبره مناسبی که دارد باعث بلند شدن موی صورت شده و به خوبی ریش ها را از بن اصلاح کرده و از التهاب و قرمزی پوست جلوگیری میکند.

به نظر من مقرون به صرفه ترین پکیجی است که تا بحال ژیلت ارایه نموده است.

چرا؟ فرض کنید شما فیوژن پاور را به تنهایی خرید کنید میشود بسته به فروشگاهی که خرید میکنید 65 تا 75 هزار تومان و یدک را جداگانه با قیمت 65 تومان تهیه کنید جمعاحدودا بین 130 تا 145 هزار تومان میشود در صورتی که داخل پکیج و با این تخفیف علاوه بر تهیه با بهترین قیمت جدید ترین محصول روز ژیلت را نیز دارید.

نکته حائز اهمیت اینکه حتی زیر دوش نیز میتوان از آن به خوبی استفاده نمود که اگر با ورژن های قبلی یعنی FUSION ، FUSION POWER و FUSION PROGLIDE نیز متفاوت بوده و بسیار شبیه FUSION PROGLIDE بوده و همانند آن فیتورهای بیشتری جهت لغزش و تیغه های اصلاح شده جدید ولی ویبره دار که مزایای آن توضیح داده شد باید خاطر نشان نماییم که این مدل جدیدترین محصول مردانه Gillette میباشد

روش نگهداری محصولات ژیلت:

برای شستشو هیچگاه از آب گرم استفاده نکنید فقط آب شیر

در حین اصلاح به طور مرتب تیغه ها را در آب خنک (شیر) تمیزنمایید این کار باعث اصلاح تمیزتر، سریعتر و افزایش عمر تیغه میشود.

هیچگاه در آب گرم تیغه ها را نشویید.

بعد از اصلاح کاملا با آب شیر شسته و با تکان دادن خشک نموده وجهت جلوگیری از آسیب تیغه ها در جای مخصوص خود قرار دهید

در مدل های پاور (الکتریکی؛ ویبره دار) حتما در هنگام تعویض باتری از همان مدل توصیه شده (آلکالاین) استفاده کنید و محفظه آن را به خوبی و دقت بسته تا آب بندی سیستم از بین نرود.

در صورت هرگونه سوال میتوانید با شماره 09372733904 مشاورین ژینوبون همواره در خدمتتان هستند.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

فردین زرگری

سلام و خسته نباشید، این package مردانه یعنی شماره 2، 100% اوریجینال هستش یا یه مشابه و طرح مثل اونه ؟؟؟

نت برگ

فردین جان طبق گفته فروشنده ، اورجینال می باشد.

jovan fragrance

ژینوبون|مشاور- در راستای پاسخ بسیاری از تماس گیرندگان بازهم تاکید میکنیم که venus breeze با ونوس قدیمی متفاوت میباشد مهمترین تفاوتش عدم استفاده از ژل و فوم اصلاح میباشد که علاوه بر 1 دسته کامل 1 یدک اضافه نیز دارد که تضمین استفاده تا 1 الی 1.5 سال را میدهد سپس یدک را میتوانید از هرجای دیگر تهیه کنید و دسته سالیان طولانی کار خواهد کرد. Gillette/fusion Proglide Power جدیدترن محصول ژیلت و مقرون به صرفه ترین آنهاست.که علاوه بر 1 دسته کامل 4 یدک هم دارد که با لرزشی که ایجاد میکند اصلاحی بسیار تمیز و از بن تمام موها را به خوبی اصلاح میکند و تمایزش با fusion Power قدیمی نرمی فوق العاده آن است . همواره سوالاتتان رابپرسید مشاورین در خدمتتان هستند.