کمینه ارزش: ۳۵۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۲۲۷,۵۰۰ تومان

0 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

ایران - شماره تماس:91007088

ویژگی ها

اقامت در هتل 3 ستاره لاله یزد

امکانات هتل لاله:

رستوران

آسانسور

سالن کنفرانس

اعلام حریق

خشکشویی

نمازخانه

کافی شاپ

پارکینگ

فروشگاه

اینترنت در قسمت لابی

یخچال

سیستم تهویه هوا

تلویزیون

تلفن

صندوق امانات

سرویس بهداشتی فرنگی

حمام

سرویس روزانه اتاق

مبلمان

فاصله هتل تا اماکن مهم:

مجموعه امیر چخماق یزد: 4 دقیقه با ماشین

بازار خان یزد: 5 دقیقه با ماشین

آتشکده یزد: 6 دقیقه با ماشین

مسجد جامع کبیر یزد: 7 دقیقه با ماشین

آب انبار شش بادگیری: 8 دقیقه پیاده

باغ دولت آباد یزد: 8 دقیقه با ماشین

مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر): 9 دقیقه با ماشین

راه آهن یزد: 9 دقیقه با ماشین

فرودگاه یزد: 17 دقیقه با ماشین

ترمینال مسافربری یزد: 18 دقیقه با ماشین

پارک سرو کهن سال مهریز: 41 دقیقه با ماشین

قلعه سریزد مهریز: 41 دقیقه با ماشین

مسجد جامع مهریز: 41 دقیقه با ماشین

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 19 آبان تا 30 آبان 1397

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

امکان خرید نت برگ بیشتر جهت هدیه به دوستان

لطفاً در نظر داشته باشید قبل از خرید، با شماره 02191007088 تماس و از موجود بودن ظرفیت در روزهای مورد نظر خود مطمئن شوید و همچنین پس از خرید با ذکر نام، تلفن و کد نت برگ خود، سریعاً جهت رزرو با شماره 02191007088 تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس جهت رزرو: همه روزه از ساعت 8 الی 23:30

ساعت تحویل اتاق: ساعت 14

ساعت تخلیه اتاق: ساعت 12

برای بررسی تخت اضافه با شماره 02191007088 تماس حاصل نمایید.

آدرس: یزد، یزد ، بلوار بسيج

قانون کنسلی هتل: قوانین کنسلی هتل لاله بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل برای بررسی شرایط کنسلی هتل با شماره 02191007088 تماس حاصل نمایید.

قانون خردسال: هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 5 سال رایگان محاسبه خواهد شد

احراز هویت مهمان و شرایط محرمیت، از سوی اقامتگاه و بر اساس ارزش ها و شئونات اسلامی است؛ اقامتگاه‌ها در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اقامتگاه ممانعت کرده و مطابق قوانین کنسلی عمل می‌کنند.

برای پذیرش بانوان که به‌صورت تنها قصد اقامت دارند قانوناً مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت‎ها و سازمان‌ها مبنی بر مأموریت و یا شرکت در همایش‌ها، اقامت به‌راحتی میسر می‌شود. اگر می‌خواهید مطمئن سفر کنید و خیالتان راحت باشد با ما تماس بگیرید.

رزرو خریداری شده، متعلق به مهمانی است که مشخصاتش هنگام ثبت سفارش وارد شده است، لذا غیر قابل انتقال به غیر است.

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید.

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست.

توضیحات

"یزد با پیشینه‌ی تاریخی غنی و آثار و ساختمان‌های به یادگارمانده از گذشته‌ها، موقعیت ویژه‌ای برای گشت و گذار و تماشای زوایای خودمانی و صمیمی تاریخ به وجود آورده است. یزد با مردم خونگرم و باصفایش، یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید سفری خاص را در آن تجربه کنید. علاوه بر این بافت سنتی و اصیل یزد نیز بر جذابیت‌های این شهر کویری افزوده است. اگر دلتان می‌خواهد اقامت دلپذیری و در عین حال متفاوتی را در یزد تجربه کنید، گزینه‌های جالبی در دسترس‌تان است. هتل لاله‌ی یزد یکی از این هتل‌هاست که از ظاهر و بنایی سنتی و امکاناتی مدرن برای اقامت میهمانان برخوردار است.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها

هتل لاله یزد در یکی از خانه‌های سنتی این شهر، به جا مانده از دوران قاجار، برپا شده است. علاوه بر محوطه‌ی هتل که فضای سنتی خود را از دست نداده، اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز تا حد قابل توجهی همچنان زیبایی‌ها و اصالت‌شان را حفظ کرده‌اند. البته برای اینکه رفاه میهمانان تضمین شود، در اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات و تجهیزات مدرنی قرار داده شده است. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به تختخواب، مبلمان، یخچال، تلویزیون، ست وسایل بهداشتی و... اشاره کرد. تعدادی از اتاق‌های هتل یک تخته‌ی هستند. برخی دیگر نیز برای زوج‌ها و گروه‌های دو نفره در نظر گرفته شده و دو تخته هستند. اتاق‌هایی با 3 تخت تک نفره یا 1 تخت دو نفره و 1 تخت تک نفره، مناسب جمع‌های سه نفره‌اند. خانواده‌های چهار نفره هم می‌توانند در اتاق‌های چهار تخته‌ی هتل لاله اقامت کنند. البته برای این افراد یک گزینه‌ی دیگر وجود دارد و آن هم سوئیت چهار نفره است. اما اگر باز هم تعدادتان بیشتر باشد می‌توانید در سوئیت‌های شش نفره‌ی هتل لاله بمانید؛ این سوئیت‌ها 2 اتاق بزرگ و روشن‌ خواب دارند.  

امکانات و تفریحات

زمانی که در هتل لاله یزد اقامت دارید، با وجود امکانات ویژه‌ی هتل، هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به اینترنت پرسرعت اشاره کرد؛ اینترنت پرسرعت در هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید به کار یا سرگرمی‌تان برسید. دیگر امکان هتل، برخورداری از لاندری است؛ در صورتی که در طول سفر لباس‌های‌تان کثیف شد، آنها را به لاندری تحویل دهید تا کمی بعد همه‌شان را تمیز و اتوشده به شما پس بدهند. در ضمن محوطه‌ی خارجی این هتل 3 ستاره بسیار زیبا، آرام و دل‌انگیز است. حوض آبی و بزرگ وسط محوطه، باغچه‌کاری‌های سرسبز و نمای خشتی و دلنشین هتل لاله، فضای بسیار خوشایندی را فراهم آورده است؛ می‌توانید عصرها زمانی را برای گردش و هوایی تازه کردن در این محوطه سپری کنید.

رستوران و کافی‌شاپ

اگر دلتان می‌خواهد غذای‌تان را در یک محیط دلنشین و فوق‌العاده نوش جان کنید، رستوران هتل لاله، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این رستوران بسیار زیبا، آرام و دل‌انگیز است؛ شیشه‌های رنگارنگ پنجره‌ها، پرده‌های رنگی و نورپردازی هنرمندانه، این رستوران را به مکان دلپذیری تبدیل کرده است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و هندی در رستوران هتل لاله سرو می‌شود. کافی‌شاپ نیز در فضای باز و باصفای هتل برپا شده است؛ در این کافی‌شاپ که حال و هوای ویژه‌ای به شما می‌دهد، با انواع نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و فست‌فودها از میهمانان پذیرایی می‌شود.

موقعیت مکانی

هتل لاله یزد در بلوار بسیج این شهر واقع شده و به بسیاری از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر نزدیک است؛ مثلاً می‌توانید در زمانی کمتر از 10 دقیقه و با پای پیاده به آب‌انبار شش بادگیری برسید، همین مسیر را با ماشین در زمانی کمتر از 5 دقیقه طی خواهید کرد. از دیگر مکان‌های تاریخی نزدیک به هتل لاله می‌توان به مجموعه‌ی امیر چخماق یزد اشاره کرد؛ در صورتی که بخواهید فاصله‌ی هتل تا این مجموعه را با ماشین طی کنید کمتر از 5 دقیقه و با پای پیاده باید کمتر از 15 دقیقه زمان بگذارید. "

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط