ارزش واقعی: 11,000 تومان
پرداخت شما: 5,940 تومان

186 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

مشهد، بلوار ملک آباد، خیابان فرهاد ، فرهاد 25 - شماره تماس:0511-7681187

ویژگی ها

- ویژه شهر مشهد

- امکان سفارش از منوی باز فست فود بتام تا سقف 11000 تومان

- انواع غذاهای بین المللی با طبخ بین المللی

- فضایی دلنشین

- دارای اینترنت Wireless

- برای مشاهده منو اینجا کلیک کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 29 دی تا 14 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هرنت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- هر نت برگی مجاز به خرید حداکثر 3 نت برگ

- ساعات مراجعه : همه روزه از ساعت 19 الی 23

- مراجعه جهت هماهنگی با تلفن : 7681187

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- زمان استفاده : از 30 دی تا پایان روز 14 اسفند ماه

توضیحات

با وجودی که فست فود به معنای امروزی آن یک پدیده نسبتا جدید است و سال‌های زیادی از آشنایی ما با آن نمی‌گذرد اما اعتراف می‌کنم که برای بسیاری از ماها خوردن یک ساندویچ با ویژگی‌هایی خاص هنوز هم حسی نوستالژیک دارد.

آن وقت‌ها از انواع ساندویچ‌ها و هات‌داگ‌ها و یا انواع پیتزا که خبری نبود. یک مغازه ساندویچی بود با چند نوع محدود ساندویچ و چند جعبه نوشابه شیشه‌ای در جلوی مغازه. بعد مدرسه با دوستان یا غروب‌های تابستان با هم محلی‌ها همه جمع بودیم و پاتوقمان ساندویچی سر خیابان بود. ساندیچ‌ها تند و سریع با قدری خیار شور و گوجه در یک کاغذ زرد رنگ و گاهی سفید پیچیده می‌شد. به چه لذتی داشت با ولع هر چه تمام‌تر یک گاز جانانه به ساندویچ می‌زدیم و پشت سرش هم مقداری نوشابه می‌خوردیم. اصلا این ترکیب و خوردن پشت سر هم ساندویچ با نوشابه بود که لذت خاصی به ما می‌داد.

پشت میز و صندلی می‌نشستیم و ساندویچ‌مان را جانانه گاز می‌زدیم. بوی کاغذی که دور ساندویچ می‌پیچید، طعم خاص خیارشور و یا بچگی ما بود که طعم و رنگ خاصی به ساندویچ آن دوران می‌داد. بعد که کم کم پیتزا آمد و خاطرات تازه تری در ذهنمان گذاشت.خلاصه هر چه که بود یادش بخیر باشد.

حالا در مشهد می توانید از ساندویچ ها و پیتزاهای فست فود بتام لذت ببرید

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

zahra madhush

من تازه عضو شدم میشه راهنمایی کنید؟ مثلا برای ۵,۹۴۰ فست فود بتام مشهد که تخفیشش 46 درصده. سقف خریدش رو 11 هزار تومن گذاشته. که با خرید نت برگ ما عملا 5هزارو 900 و 40 تومن از قبل پرداخت میکنیم.ولی وقتی به رستوران مراجعه میکنیم تا 11 هزار تومان خرید میکنیم.درست فهمیدم؟

نت برگ

زهرای عزیز، بله،شما با پرداخت 5940 تومان میتوانید از منوی رستوران طبق شرایط استفاده تا سقف 11000تومان از سفارش خود را مهمان نت برگ باشید. با تشکر

محمد احمدی

سلام و احترام ممنون جای چنین جای مجللی در مشهد مقدس خالی بود تبریک - منوی غذای مربوط به مشهد وقتی وارد صفحه مربوطه میشیم - تصاویر و اسامی مقداری ریز است وصفحه آن ثابت -اگر امکانش بود که تغییری درصفحه منوی عذاها داده میشد عالی بود -با تشکر