ارزش واقعی: 28,000 تومان
پرداخت شما: 14,000 تومان

28 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان انقلاب، جنب پل روشن دلان، کوچه روشن، پلاک 3 ، طبقه همکف - شماره تماس:09303821001

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده 

- گن ساعت شنی پرفروش ترین محصول لاغری 2017 از فروشگاه دنیای زیبا

- جدیدترین محصول عرضه شده برای لاغری شکم بانوان 

- راهی ایده ال, آسان و سریع برای لاغری شکم 

- ساخته شده از ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی

- دارای پوششی نرم و  راحت برای جلوگیری از حساسیت های پوستی

- دارای ۷ ردیف هوک برای تنظیم جمع شدن بیشتر

- کاهش یک تا دو سایز به محض پوشیدن گن ساعت شنی

- پرفروش ترین محصول لاغری سال 1396 و  2017

- تاثیر لاغری با پوشیدن 5 تا 6 ساعت در روز به مدت یک تا دو ماه

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

 

 

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 مهر تا 14 آبان 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

- ساعات کاری: 9 الی 19

- جهت هماهنگی ارسال با تلفن 09303821001 تماس بگیرید

- نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید

- ارائه پرینت و یا اسکرین شات کد نت برگ الزامی است

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید



نحوه ارسال : پیک
هزینه ارسال در تهران: 2,900 تومان
تحویل حضوری: ندارد

توضیحات

گن ساعت شنی پرفروش ترین محصول لاغری 2017

جدیدترین محصول عرضه شده برای لاغری شکم بانوان است. این محصول جدید که تحت نام گن ساعت شنی مشهور شده است بهترین  پیشنهاد برای بانوانی است که شکم بزرگی دارند و به دنبال راهی ایده ال, آسان و سریع برای لاغری شکم شان هستند. شما با خرید گن لاغری ساعت شنی و البته استفاده مداوم از آن به آروزی دیرینه خود که آب کردن چرمی های شکم خود است خواهید رسید. گن ساعت شنی یا همون شکم بند ساعت شنی وسیله ای بسیار عالی برای آب شدن چربی های دور شکم است. شما با استفاده مداوم از این گن ساعت شنی می توانید شکم خود را به شکل ساعت شنی در آورید.
ساخته شده از ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی
توجه کنید گن ساعت شنی اصل ساخته شده از الیاف ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی جهت تسریع عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن است. گن لاغری ساعت شنی دارای پوششی نرم و راحت برای جلوگیری از حساسیت های پوستی است و امکان استفاده چند ساعته در روز را دارد و دارای ۷ ردیف هوک برای تنظیم جمع شدن بیشتر را داراست و فنر های فلزی داخلی نیز جهت فرم گیری کامل شکم بند کمک می کند.
کاهش یک تا دو سایز به محض پوشیدن گن ساعت شنی اصل
کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن را با گن ساعت شنی تجربه کنید این گن ساعت شنی میتونه بهترین پیشنهاد برای شمایی که به دنبال تناسب اندام خود هستید باشد. فرم گرفتن  کمر پس از استفاده مداوم را با خرید گن لاغری ساعت شنی تجربه کنید. امکان استفاده چند ساعته در طی روز و دارای 7 ردیف هوک برای امکان تنظیم و جمع کردن بیشتر و همچنین دارای فنرهای فلزی داخلی جهت فرم گیری کامل شکم بند روی بدن شما است. آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی در نتیجه استفاده مداوم فقط و فقط از گن ساعت شنی امکان پذیر است. شما میتوانید این گن را در زیر لباس خود استفاده کنید و از دید همه پنهانش کنید این گن لاغری ساعت شنی با استفاده از الیاف 1000 لاتکس طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن عمل میکند توجه کنید گن لاغری ساعت شنی اصل با پوشش نرم و راحت جهت جلوگیری از حساسیت های پوستی عرضه شده است پس لطفا در خرید گن ساعت شنی دقت لازم  را بکنید.
با پوشیدن گن ساعت شنی به اندام خودتان شکل ساعت شنی بدهید
با خرید گن لاغری ساعت شنی و استفاده مداوم هر روزه آن آب کردن چربی های شکم تان دیگر برایتان رویا نخواهد بود. این گن ساعت شنی برای سفت كردن ماهیچه های كمر و شكم و سوزاندن چربی های شكم و پهلو است و به عنوان تنها گنی بوده كه تمام چربی های پشت كتف و بالای سوتین را در بر می گیرد و چربی سوزی میكند با پوشیدن این گن ساعت شنی می توانید به اندام خودتان شكل ساعت شنی بدهید و از بدو پوشیدن دو سایز كوچكتر از سایز فعلتان شوید و با پوشیدن 5 تا 6 ساعت در روز به مدت یک تا دو ماه كمرتان را باریك و شكمتان را برای همیشه تخت كنید خرید اینترنتی گن ساعت شنی روشی راحت و سریع برای لاغری شکم می باشد  پس امتحان كنید.
گن ساعت شنی زیر لباس های معمولی و مجلسی نمایان نیست
حتما شما نیز جز افرادی هستید که  میخواهید گن مناسبی زیر لباس های مجلسی خود بپوشید و شکم خود را برای مدتی در مهمانی محو کنید، شکم بند ساعت شنی یا همون گن ساعت شنی این امکان را به شما می دهد که سایز شکم خود را کم کنید و لباس های قدیمی مجلسی خود را به آسانی بپوشید. در ضمن این گن به دلیل داشتن ضخامت کمی که دارد زیر لباس شما معلوم نیست.
با استفاده مداوم از گن ساعت شنی فرم شکم و پهلوی خود را تغییر دهید
همانطور که گفته شد جنس گن ساعت شنی از لاتكس طبیعی بوده که باعث چربی سوزی فوق  العاده سریع می شود، شکل ظاهری این گن به حالت ساعت شنی طراحی شده که فرم بدن شما خواهد بود، شما با کمی ورزش مداوم و پیاده روی و استفاده همه روزه از گن ساعت شنی فرم بدن خود را به ساعت شنی تبدیل خواهید کرد. اگر به فکر لاغری شکم و باسن خود هستید همین الان فرصت را غنیمت شمارید و اقدام به سفارش پرفروش ترین محصول لاغری سال 1396 و  2017 یعنی گن ساعت شنی بکنید.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

خیلی خوب بود باتشکر از نت برگ

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

SARA SOLEIMANI

من دیروز تماس گرفتم و امروز به دستم رسید ولی متاسفانه سایز مدیوم که کوچکترین سایزه بازم اندازش بزرگه

نت برگ

SARA SOLEIMANI عزیز، کوچکترین سایز این گن سایز M می باشد.

آذر ولیدی

سلام برای انتخاب رنگ و سایز چطور اقدام کنیم ؟

نت برگ

آذر ولیدی عزیز، پس از خرید نت برگ با شماره های موجود در کوپن خود تماس گرفته و رنگ و سایز مورد نظر خود را انتخاب نمائید. با سپاس

برچسب های مرتبط