ارزش واقعی: 40,000 تومان
پرداخت شما: 8,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، ساختمان سروش، طبقه پنجم، واحد 35 - شماره تماس:03132645929

ویژگی ها

 نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

 لاغری با دستگاه آر اف منوپلار و برند نمیسس در مطب دکتر چلونگر

 از بین برنده چربی های موضعی بدن

 بدون عوارض جانبی

 بدون خونریزی

 بهترین روش برای رفع سلولیت های چربی 

 تعداد نت برگ های مورد نیاز برای خرید نواحی: 

 شکم: 4 نت برگ ( به مدت 20 دقیقه)

 هر پهلو: 2 نت برگ ( به مدت 8 دقیقه) 

 هر بازو: 2 نت برگ ( به مدت 8 دقیقه) 

 هر ران: 2 نت برگ ( به مدت 8 دقیقه) 

 باسن: 2 نت برگ ( 16 دقیق)

  تحت نظر پزشک

 مشاوره رایگان با پزشک 

 دارای محیط کاملا شیک و بهداشتی


 


شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 01 بهمن تا 20 اسفند 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:30 الی 20:30 و یک شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 13 

 تماس با شماره تلفن : 32645929 

 نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

 قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

 وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

 کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

 انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است

توضیحات

معرفی دستگاه فوق پیشرفته نمیسس: 

نمسیس لاغری چگونه تاثیر می کند؟ نمسیس لاغری(Nemesis RF )، ملکولهای بدن را که قطب های مثبت و منفی دارند و در حالت عادی بدون القا میدان الکتریکی، به صورت آزاد در جایگاه خود قرار گرفته اند را در ژنراتور رادیو فرکانسی ( RF generator) ، که میدان الکتریکی متناوب بین دو الکترود ایجاد می کند، قرار می دهد. 

در واقع رادیو فرکانسی در نمسیس لاغری باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می گردد به طوریکه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار بار در ثانیه باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می شود. این فرآیند باعث جذب و دفع ملکولها، چرخش ملکولها و در نتیجه باعث اصطکاک ناشی از حرکت ملکولها می شود که این اصطکاک ملکولی منجر به تولید سریع گرما به صورت یکنواخت در تمام زمان می شود. گرمای اصطکاکی ناشی از حرکت ملکولها در نمسیس لاغری باعث افزایش دمای پوست در منطقه هیپودرم تا ۴۰ الی ۴۵ درجه سانتی گراد شده و منفجر به حل شدن چربی ها می شود.که در شکل زیز به وضوح این مساله را مشاهده می نمایید. در دستگاه نمسیس لاغری، بیمار هم از رادیو فرکانسی و هم از رادیو فرکانسی ترکیبی با وکیوم بهره می برد. ترکیب رادیو فرکانسی با وکیوم با افزایش گردش خون، لیپولیز و افزایش جریان لنفاوی درمان لاغری را تسریع می کند و در درمان چاقی های موضعی یا همان سلولیت موثر است. 

تفاوت رادیو فرکانسی های مونوپلار و بای پولار : نمسیس لاغری از آر اف مونوپلار استفاده می نماید، همین مساله نقش مهمی در تفاوت این دستگاه با سایر دستگاههای مشابه خود ، ایفا می کند. در RF مونوپلار به علت اینکه هندپیس قطب مثبت بوده و پلیت قطب منفی بوده که در زیر شخص قرار می گیرد. عمق نفوذ بالاتر بوده و به مراتب نسبت به RF بای پولار که قطب مثبت و منفی بر روی یک هندپیس بوده و عمق نفوذ کمی درد موثرتر می باشد. در واقع رادیو فرکانسی مونوپلار در دستگاه نمسیس لاغری در هر ۳ لایه پوست قابلیت نفوذ دارد ولیRF  بای پولار فقط در حد اپیدرم نفوذ دارد. 

 اجرای طب سنتی شرقی از طریق ماساژ در نمسیس لاغری : 

از بیش از ۴۰۰۰ سال پیش ساکنین شرق آسیا اعتقاد دارند که بدن انسان یک نیرو انرژی در حال اجرا دارد. این نیرو انرژی به نام QI (CHEE) خوانده می شود. QI شامل همه فعالیتهای ضروری زندگی از جمله روانی، احساسی، ذهنی و جنبه های زندگی می شود. 

سلامت شخص تحت تاثیر جریان QI در بدن می باشد. انرژی QI به صورت آزاد جریان پیدا می کند وقتی شما نقاط طب سنتی قشاری را لمس ، فشار یا نگه میدارید. ساکشن وکیوم دستگاه نمسیس، اثر درمانی طب سنتی شرقی را با استفاده از این مکانیسم به بیماران هدیه می کند. 

 نمسیس لاغری نسبت به سایر دستگاهها چه برتری دارد ؟ 

استفاده از طب مدرن همراه با طب سنتی شرقی ( اولین در ایران ) 

لاغری + لیفتینگ صورت و بدن 

نمسیس لاغری دارای نتایج سریع و قابل مشاهده جهت تناسب اندام کاهش سایز اثرات کاملا برتر نسبت به سایر دستگاه های مشابه گارانتی طلایی و خدمات بعد از فروش برتر ( ۱۰ سال ) 

نمسیس لاغری تلفیق ۳ دستگاه در یک دستگاه ( اثرات همزمان پوست و تناسب اندام و طب سنتی شرقی ) می باشد. 

اثرات سینرژیک RF + ماساژ ساکشن + طب سنتی شرقی ( کاهش زمان – تسریع اثرات ) در دستگاه نمسیس لاغری قابل توجه است. 

نمسیس لاغری دارای ۲ حالت برای سر وبدن ، ۴ پراب ( ۲ پراب تخصصی رادیو فرکانسی پرتوان 

با قدرت ۳۶۰ وات و ۲ پرب ترکیبی رادیو فرکانسی و وکیوم ساکشن ماساژ با عمق نفوذ بالا )، ۲ سر جهت ساکشن با قدرت قابل تنظیم، ۴ هندپیس با ۷ سر با سایزهای مختلف ( دستگاه های مشابه توان قابل استفاده جهت بدن ندارد و فقط مخصوص صورت می باشد). نمسیس لاغری ساخت کره ی جنوبی بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. فشار قابل تنظیم ساکشن وکیوم دستگاه نمسیس لاغری در مقایسه با دستگاه های آندرمولوژیک و سیستم های رولروکیوم(vaccum roller )  خلا تحت فشار بسیار قدرتمند ( بیش ازkpa 800  تولید می کند ) 

علت برتری رادیو فرکانسی های پرتوان برکاویتیشن 

رادیو فرکانسی های پرتوان، با انرژی و گرمای تولیدی بالا در عمق بافت باعث لیز چربی می شوند در حالی که کاویتیشن توانایی لیز چربی را ندارد ضمناً رادیو فرکانسی بر خلاف کاویتیشن بدون عارضه می باشد. 

اعضای تشکیل دهنده ی نمسیس لاغری : 

*دستگاه شامل ۴ هندپیس می باشد. ۲ هندپیس رادیو فرکانسی تخصصی و ۲ هندپیس ترکیبی وکیوم بعلاوه رادیو فرکانسی همزمان می باشد که قابلیت استفاده از وکیوم به تنهایی را دارد. 

*درواقع یک هندپیس تخصصی رادیوفرکانسی بعلاوه یک هندپیس وکیوم ترکیبی با RF نیم مگاهرتز بوده و مخصوص صورت می باشد ( چون فرکانس بالاتری داشته و عمق نفوذ کمتری دارد جهت صورت و غبغب استفاده می شود) 

*ضمناً یک هندپیس تخصصی و تک رادیو فرکانسی بعلاوه یک هندپیس ترکیبی وکیوم بعلاوه رادیو فرکانسی سه دهم مگاهرتز بوده و جهت بدن استفده می شود. 

* هندپیس های تخصصی رادیوفرکانسی صورت و بدن جمعاً ۷ سر یا تیپ با اندازه های مختلف قابل تعویض دارند که ۴ سر با سایزهای مختلف جهت صورت و ۳ سر با سایزهای مختلف جهت بدن استفاده می شود. 

* نوع رادیو فرکانسی تخصصی مورد استفاده در دستگاه نمسیس لاغری از نوع مونوپلار با عمق نفوذ بالا در هر ۳ لایه پوست بوده (اپی درم ، درم و هیپودرم) که در لایه درم باعث تحریک فیبروبلاستها گردیده و عمل کلاژن سازی، جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت می گیرد و در لایه هیپودرم باعث افزایش متابولیسم و حل شدن چربی ها می شود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط