ارزش واقعی: 30,000 تومان
پرداخت شما: 19,200 تومان

140 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان بهارستان، ضلع شرقی ساختمان مجلس، خیابان مردم - شماره تماس:88500378-09361991563

ویژگی ها

- امکان حضور در همایش تکنولوژی فکر با خرید این نت برگ

- یک جلسه سه ساعته

- مدرس: دکتر علیرضا آزمندیان

-سیستمی نوین برای تحول در کار و زندگی

- ظرفیت سالن 400 نفر

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 05 تیر تا 05 تیر 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تنها 200 نت برگ موجود می باشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه دادن به دوستان

- زمان برگزاری سمینار: پنج شنبه پنجم تیرماه از ساعت 17 الی 20

- لطفا 20 دقیقه زودتر در محل موسسه برای دریافت بلیط حضور داشته باشید

- جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره 35074279-35074241-09361991563 تماس حاصل نمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

تکنولوژی فکر یک سیستم جدید برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است که از طریق آن تحولی عظیم در نظام فکر، شخصیت، باورها و روحیه‌ی یک انسان ایجاد می‌شود. این تکنولوژی جدید که اخیرا توسط دکتر علیرضا آزمندیان، بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران ارائه شده و تدریس می‌شود، اثرات شگفت‌انگیزی در کیفیت زندگی شما می‌گذارد و شما با خلق اندیشه‌های زیبا در دنیایی از امید و اعتماد به نفس، زیباترین شخصیت را ازخود می‌سازید و با تلاشی مستمر و آینده‌آفرین به خلق عالی‌ترین دستاوردهای یک زندگی پرحاصل همت می‌کنید. در این سیستم علمی و تکنولوژیکی با استفاده از پروگرام کردن ضمیر ناخودآگاه، شما می‌توانید نظام باورها و شخصیت خود را از نو بسازید و با استفاده از سیستم مدیریت روحیه از طریق ضمیر ناخودآگاه به دنیایی از آرامش و نشاط برسید و از این رهگذر به خلق اندیشه‌های هدفمند و امیدبخش بپردازید و از زندگی خود یک شاهکار بسازید. دکتر علیرضا آزمندیان با اجرای این سیستم زیبای الهی- انسانی توانسته است بسیاری از زندگی‌ها را متحول کند و انسانهای زیادی را به سعادت و خوشبختی و آرامش و نشاط واقعی برساند.
 
 
معرفی دکتر آزمندیان :
 
كتر عليرضاآزمنديان ضمن 12 سال تحقيق و تدريس در دانشگاههاي آمريكا و در عين حال با مطالعات علمي پيرامون قدرت فكر به تبادل اطلاعات با دانشمندان اين رشته پرداخت و ضمن شركت در كنفرانس‌هاي علمي تكنولوژي‌فكر، سالها در راستاي توسعه اين پديده بزرگ قرن تحقيق و تدريس نمود و سرانجام براي انتقال دستاوردهاي بي‌نظير تكنولوژي‌فكر به هموطنان ايراني خود در سال 1376 به ايران مراجعت‌كرد.
روزنامه وال استریت ژورنال پرتیراژترین روزنامه اقتصادی آمریکا، ضمن چاپ گزارشی در صفحه اول این روزنامه تحت عنوان “تفکر مثبت در ایران”  ضمن بررسی اثرات مثبت  برگزاری سمینارها و همایش‌های تکنولوژی فکر در ایران، دکتر آزمندیان را بعنوان بزرگترین سخنران انگیزشی ایران،  به جهانیان  معرفی‌کرده‌است.
 
دكتر عليرضا آزمنديان پس از سفر به بيش از 50 كشور جهان  از جمله كشورهاي آسيايي، آفريقايي، اروپایی،آمريكا و كانادا و مطالعه مباني ذهن، قدرت بيكران فكر انسان و با اشراف به مكانيسم هاي فكر، باور و برنامه‌ريزي سيستم ضمير ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزيز ايران است تا با استفاده از دستاوردهاي علمي خود ضمن ايجاد تغييرات اساسي در نظام فكري شان به پالايش شخصيت آنان پرداخته و با ايجاد تحولي شگرف در آنها ، انسانهاي شاد و بشاش، هدفمند، با انگيزه، توانمند و مصمم با شخصيت و اعتماد به نفس كامل و با عشق و اميد براي زندگي عالي و پرحاصل براي ايران اسلامي ما تربيت‌كند.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

امیر اسکندر

زنده باد دکتر ازمندیان .دکتر دوستداریم

m sh.

این آدم بی نظیره .... همایش و از دست ندید دوستان