ارزش واقعی: 15,000 تومان
پرداخت شما: 7,500 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان ولیعصر، ایستگاه پله اول، کوچه کوزه گر، پلاک 3 - شماره تماس:88703059

ویژگی ها

پیشنهاد ویژه کمپین آخر هفته های جادویی اشتراک یک ماهه فیلم نت

کد تخفیف 15 هزار تومانی ویژه مشترکین فیلم نت با 50% تخفیف

این کد مخصوص استفاده از تمام خدمات اشتراک فیلم نت است

فیلم‌نت؛ لذت تماشا، هر لحظه، هرجا

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 27 دی تا 27 بهمن 1397

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ است

جهت استفاده از کد میبایستدر سایت فیلم نت ثبت نام و در قسمت خرید اشتراک کد مربوط را وارد نمایید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

قبل از تهیه این کد بررسی های لازم را به عمل آورید


توضیحات

فیلم‌نت؛ لذت تماشا، هر لحظه، هر کجا

در آن هر فیلمی را که دوست دارید ببینید!

فیلم نت اولین سامانه VOD در کشور است که با توسعه‌ نسل سوم و چهارم اینترنت 3G و 4G فضایی را برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با زیرنویس فارسی و دوبله فراهم کرده است.

فیلم نت این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از تلفن همراه، رایانه شخصی و تبلت، کلیه فیلم ها و سریال های شبکه خانگی را مطابق با سرعت اینترنت خود با کیفیت های مختلف دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنند.

فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی و خارجی موجود در آرشیو فیلم نت به عنوان بهترین سایت دانلود فیلم هر روز در حال گسترش و بروز رسانی است که علاوه بر فیلم های جدید دسته های انیمیشن، فیلم تئاتر، مستند و فیلم کوتاه را نیز پوشش می دهد.

کسانی که آرشیو فیلم دارند، همیشه درگیر کمبود فضا برای فیلم های جدید هستند. فیلم نت این فضا را برای شما فراهم کرده است. فضایی که تمامی ندارد و همیشه همراه شماست. با فیلم‌نت، در هر زمان و هر کجا که بخواهید، به آرشیو بسیار بزرگ محصولات تصویری پخش‌شده یا در حال پخش در شبکه‌ نمایش خانگی ایران، و حتی محصولات اختصاصی این شبکه‌ بزرگ دسترسی دارید.

 کاربران فیلم نت با هر سلیقه‌ای می‌توانند از محصولات این سامانه استفاده کنند. در کلیه‌ بخش‌های فیلم‌نت امکان جستجو بر اساس ژانر فیلم، سال ساخت، نام کارگردان، نام بازیگران و... وجود دارد تا سریع و آسان به هدف خود برسید. تمامی محتوای این سامانه شامل تیزر، داستان فیلم، عوامل فیلم، گالری تصاویر و نظرات است که کاربران می توانند فیلم های مورد علاقه خود را با دوستانشان در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به اشتراک بگذارند.

دانلود رایگان فیلم نیز برای خانواده بزرگ فیلم نت فراهم شده و تنها با عضویت در سامانه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

کاربرانی که اخبار سینمایی ایران و جهان را دنبال می کنند، می توانند در قسمت بلاگ به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. در این بخش علاوه بر خبر رسانی، نقد و تحلیل کارشناسانه تولیدات می تواند به تماشای هر چه بهتر محصولات کمک کند.

جهت استفاده از این کد تخفیف به filmnet.ir مراجعه نمایید.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط