ارزش واقعی: 6,000 تومان
پرداخت شما: 3,900 تومان

288 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان آزادی،برج آزادی - شماره تماس:66023953

ویژگی ها

- اندکی تا نوروز 1392 باقیست

- نت برگ بازدید از برج آزادی شامل : موزه آزادی،طبقات برج،موزه سنگ و گوهر، تالار کهن، سالن ایران شناسی، تالار آینه و نگارخانه

- امکان حضور رایگان در برنامه های آیینی و موسیقی نوروزی

- یکی از نمادهای به یاد ماندنی شهر تهران

- برج آزادی با طول 45 متر شامل 3 طبقه و 4 آسانسور و286 پلکان

- ساخته شده از 4600 سنگ بریده شده

- پارکینگ اختصاصی رایگان : ضلع شمال غربی میدان آزادی ، ابتدای خیابان محمدعلی جناح، مشرف به میدان آزادی، پارکینگ برج آزادی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 اسفند تا 31 اردیبهشت 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تنها 1392 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات مراجعه : همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19

- روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل می باشد

- مراجعه با هماهنگی قبلی : 24-66064121 و تلفن گویا جهت اطلاعات بیشتر : 54- 66023951

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- زمان استفاده : از 1 فروردین ماه تا پایان روز 31 اردیبهشت ماه

توضیحات

«توی این غول سفید، چی داره می‌گذره؟»

«یک نوع غافلگیری مرموز و دهانی که از دیدن دنیای داخل این برج از تعجب باز مانده» مهمترین شرح حال بازدیدکنندگان این برج سفید رنگ 42 ساله است. به‌ویژه حالا که مدتیست تمام قسمت‌های دیدنی برج هم فعال شده است.

بازدیدتان را از بنا و معماری برج آغاز کنید. ساختمان برج طوری است که معماری تمام دوران تاریخ کشورمان از زمان باستان تا دوره اسلامی را در خود دارد؛ از قوس بیضی‌شکل برج- که نمادی از طاق کسری است- تا نمونه‌هایی از معماری‌ دوره صفوی با کاشی‌کاری فیروزه‌ای‌ تا شیارهای بالای برج که نمادی از بادگیرهای یزد است در کنار ستون‌هایی از معماری مدرن.

فقط کافیست چند قدم از پله‌های برج به سمت پایین بروید. اینجا سالن ایران‌شناسی است. یک تسمه نقاله، آرام و بی‌صدا زیر پایتان حرکت می‌کند و توی 20-15 دقیقه، تو را از همه ایران رد می‌کند از نماد تراکتور برای تبریز یا نماد خاویار برای گیلان، از خلیج‌فارس تا دریای خزر و صدای شرشر آب و آبشار مصنوعی روی دریای خزر و آکواریوم دالان خروجی که سر حالت می‌آورد.

سالن بعدی، تالار آینه است با غرفه‌های مختلفی که دورتا دورش تا چشم کار می‌کند آینه است. سالن بعدی برای اهل هنرهای نو است. یک نگارخانه که هرچند وقت یک‌بار، نمایشگاه نقاشی با یک موضوع خاص را به نمایش می‌گذارد، یک کتابخانه با حدود 12 هزار جلد کتاب و البته یک سایت اطلاع‌رسانی. یک روبات پیانیست و یک سینمای مولتی ویژن که شما را وارد دنیای دیگری می‌کند از دیگر جذابیت‌های سفر زیرزمینی شماست. حالا قرار است در دل این غول سفید به سمت بالا برویم تا بعد از گذشتن از دو آسانسور که هر کدام تنها دو طبقه را بالا می‌رود تهران را در ارتفاع 40 متری و از پشت پنجره‌های طلقی ببینیم. منظره‌ای که حتما در شب‌ دیدنی‌تر است. جز این، تالار‌ها و گالری‌ها و مکان‌هایی در دل این غول پر ابهت وجود دارد برای دیدن. می‌توانید 286 پله برج آزادی را کم کم پایین بیایید و در مسیر زیبایی‌های آن را هم ببینید.

با بازدید از دنیای زیبای درون برج شما مستثنی می‌شوید از تمام رهگذرانی که هر روز باز از کنار این برج می‌گذرند و از خود می‌پرسند درون این غول سفید چه خبر است. 

برج آزادی

برج آزادی

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

برخورد پرسنل بسیار عالی بود ????

عالی بود فقط پرسنل پذیرش منظم نبودند و برخورد خوبی نداشتند

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.