ارزش واقعی: 20,000 تومان
پرداخت شما: 14,000 تومان

32 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد،خیابان 28،خیابان بیستون،پلاک 73، - شماره تماس:88706332

ویژگی ها

- انواع عسل های سالار خمین شامل : 

   - عسل کوهی

   - عسل بهار نارنج

   - عسل طبی

   - عسل آویشن

   - عسل گون 

- عسل ایرانی

- 900 گرم

- طبیعی و سالم

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 21 اردیبهشت تا 02 خرداد 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ 

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک شیشه عسل

- ساعات کاری : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13

- نحوه تحویل کالا : به دو صورت حضوری یا پستی با هزینه جداگانه (هماهنگی با فروشنده)

- ارسال فقط در تهران صورت می گیرد

- زمان ارسال : حداکثر تا 2 هفته پس از اتمام زمان فروش از روی سایت

- لطفا پس از ثبت خرید خود جهت طریقه دریافت کالا( حضوری یا پستی ) با فروشنده تماس حاصل فرمایید 

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن 88706332

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد 

- کسانی که از تاریخ 16 اردیبهشت ماه خرید می نمایند عسل ها از تاریخ 21 به بعد به مدت حداکثر 2 هفته می توانند عسل ها را دریافت نمایند

توضیحات

عسل محصول یکی از حیرت‌انگیز ترین مخلوقات خداوند است. موجودی که مطابق با طبیعتش نمی‌تواند از غذای آلوده تغذیه کند و محصولش همواره عالی است. البته همه انواع عسل طبیعی یکسان نیستند. عسل، بسته به اینکه زنبور از چه گیاهانی تغذیه کرده باشد و در چه آب و هوایی زیسته باشد متفاوت است. معمولا بهترین نوع عسل وقتی به دست می آید که زنبور در ارتفاع بالاتری باشد و به همین دلیل عسل‌های کوهی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

خواص عمومی عسل: خواص عسل آن قدر زیاد است که در اینجا نمی‌توان به همه آنها پرداخت. تقویت سیستم گوارش، تقویت بیماری‌های ناشی از ضعف، داشتن آنتی‌اکسیدان، تاثیر در تازگی پوست و درمان زخم‌ها، جلوگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی، تقویت بدن در ایام عادت ماهیانه و حاملگی و حتی تاثیر در شادابی روانی از جمله هزاران خاصیت این ماده اعجاب انگیز هستند.

روش‌های شناخت کیفیت عسل: هنوز راه دقیقی برای شناخت کیفیت عسل اختراع نشده است! و به همین دلیل عسل همواره کالای جالبی برای متقلبان و فرصت طلبان بوده تا از این راه برای گران فروشی و احیانا تقلب استفاده کنند. البته کارشناسان خبره‌ی این صنعت، از رایحه و طعم عسل به کیفیت آن پی می‌برند و به همین دلیل بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از افراد موثق و قابل اعتماد عسل بخرند. راه کلی تشخیص خلوص عسل این است که هنگامی که به داخل آب ریخته می شود حل نشود و در یک خط مستقیم ته نشین شود.

آیا عسل طبیعی شکرک می‌زند؟ نکته جالب این است که شکرک زدن (رُس بستن) از علائم تقلبی بودن عسل نیست (و برعکس علامت سالم بودن آن است) و فقط در اثر رطوبت و سرمای زیاد به وجود می آید. جالب است بدانید عسل در برخی کشورها به صورت رس بسته عرضه می‌گردد. اگر عسل شکرک زده را در محیط گرمخانه قرار دهید تنها طی چند ساعت به شکل اولیه خود باز می گردد. پس اگر می‌خواهید عسل‌تان رس نبندد، آن را در محیط گرم و خشک نگهداری کنید.

 انـــــــــواع عســـــــــل سفــــــــارشی:

عسل سفارشی کوهی : عسلی که از کندوهای کوهستانی برداشت می ‌شود. این عسل جزو با کیفیت‌ترین و مقوی‌ترین انواع عسل است.

عسل آویشن: عسلی که از گلزارهای آویشن به دست می آید. این عسل ها معمولا غلیظ و بارنگ تیره هستند. خواص دارویی:  رفع عفونت‌های عمومی، تقویت بینایی، ضد صرع و تشنج، درمان تنگی تنفس و معالج دردهای مفاصل.

عسل سفارشی گون: عسلی که از گلزارهای گون به دست می آید.  خواص دارویی: مناسب برای رماتیسم، ضد التهاب مثانه، سنگ‌های ادراری، ورم پروتستات، خواب آور،تقویت کننده حافظه، تقویت کننده معده و دستگاه گوارش، تقویت کننده مغز واعصاب

عسل بهارنارنج: عسلی که زنبور در آن از گلهای بهار نارنج تغذیه کرده باشد. این عسل عطر بسیار ملیح بهار نارنج را داراست و به رنگ روشن است و کمی رقیق‌تر از سایر عسل‌هاست. خواص دارویی: مقوی قلب، ضد بی‌خوابی، تقویت اعصاب و آرام‌بخش.

عسل طبی: عسلی که زنبور در آن از گیاهان دارویی تغذیه کرده است. این عسل بسته به اینکه زنبور چه گیاهانی مصرف کرده باشد خواص عمومی دارویی دارد.

 


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.