ارزش واقعی: 5,000 تومان
پرداخت شما: 4,850 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

ستاد: تهران، خیابان مولوی، بعد از میدان محمدیه، کوچه قفلسازان، پلاک ۳ - شماره تماس:-

ویژگی ها

- یک ماه بدون گرسنگی برای کودکان ساکن سرزمین ایران بسازیم

- هفدهمین آیین ملی کوچه گردان عاشق

- امکان انتخاب :

   - پکیج 1: ژتون 5000 تومانی کوچه گردان عاشق

- هر پکیج شامل 3% تخفیف از طرف سایت نت برگ میباشد

- پس از خرید هر نت برگ نیازی به دریافت کالا و تحویل آن و یا ارائه نت برگ به خیریه نمیباشد

- جهت خرید از دیگر پکیج های طرح میتوانید به سایت kuchegardan.sosapoverty.org مراجعه کنید

- برای آشنایی با جمعیت امام علی نیز می توانید به www.sosapoverty.org مراجعه نمایید

- به میزانی که کمک های مردمی برای این طرح تامین شود تعداد کیسه های آذوقه بیشتری در سراسر کشور توزیع می شود

- این نت برگ تجاری نیست و شرکت نت برگ هیچ نفعی در آن ندارد و 3% تخفیف ارائه شده توسط سایت نت برگ به جمعیت امام علی پرداخت خواهد شد

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 07 تیر تا 07 تیر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ برای خرید یک پکیج

- جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 88906427-88930816 تماس بگیرید

- تمامی عواید حاصل از این پیشنهاد صرف هزینه های خیریه میشود و نت برگ هیچ نفعی در آن ندارد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

درباره کوچه گردان عاشق و جمعیت امام علی (ع)

آیین کوچه گردان عاشق

مولا علی (ع) فرمود: « خدا را! خدا را! درباره یتمیان؛ مبادا گاه سیر و گاه گرسنه بمانند و حقوقشان ضایع گردد»
کوچه گردان عاشق، نخستین و قدیمی ترین طرح جمعیت مستقل امداد دانشجوی – مردمی امام علی (ع) است که از سال ۱۳۷۸ تا کنون بی وقفه برگزار گردیده و با گذشت بیش از ۱۵ سال، حالا به یک آیین فراگیر تبدیل شده است. تأمین نیازهای غذاییِ حیاتی خانواده های محروم در ماه مبارک رمضان، شکل اجرایی این طرح را تشکیل می دهد. در این طرح، کیسه های مایحتاج مورد نیاز یک ماهه هزاران خانواده محروم در شب های قدر توسط دانشجویان و مردم ، تهیه و به درِ خانه های این عزیزان برده می شود؛ و این حرکت در واقع به تأسی از کوچه گردی های عاشقانه مولا علی(ع) و سیره عملی زندگی ایشان در یتیم نوازی و مهر به همنوع، انجام می شود. جامعه هدف این طرح را تمامی خانواده های نیازمند که به دلیل فقر، قادر به تأمین نیازهای اولیه زندگی خود از جمله غذا نمی باشند، تشکیل می دهند.

جمعیت مستقل امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع)

جمعیت مستقل امداد دانشجویی امام علی یک سازمان مردم نهاد غیر سیاسی و غیر دولتی می باشد که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی فعالیت می کند. جمعیت امام علی (ع) دارای شماره ثبت ۱۹۰۶۱ و مجوز فعالیت از وزارت کشور می باشد. همچنین این سازمان مردم نهاد از سال ۲۰۱۰ دارای مقام مشورتی در شورای امور اجتماعی – اقتصادی سازمان ملل متحد است. جامعه هدف خدمات امدادی جمعیت را کودکان و زنان آسیب دیده یا در معرض آسیب که اغلب ساکن محله های حاشیه و معضل خیز هستند، تشکیل می دهند. تمام اعضای جمعیت امام علی به صورت داوطلبانه و رایگان فعالیت می کنند و کلیه هزینه ها و برنامه های جمعیت از محل  کمک های مردمی تامین می شود.برای آشنایی بیشتر با جمعیت امام علی (ع) به وبسایت مرکزی جمعیت مراجعه فرمائید.

عسل نعمت الله زاده مدیر اجرایی آیین کوچه گردان عاشق در هفدهمین سال برگزاری این طرح اعلام کرد؛ در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۰ هزار خانواده آسیب دیده در سراسر کشور، در اغلب استان ها، تحت پوشش طرح کوچه گردان عاشق قرار می گیرند و مایحتاج غذایی یک ماهه آن ها تامین میشود. yon.ir/dgBM

 
نعمت الله زاده افزود: مراحل ابتدائی برنامه های اجرایی این آیین به منظور شناسایی مناطق محروم از اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در استان های تهران، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان، قم، البرز، همدان، ایلام، گلستان، بوشهر، یزد، کرمان و هرمزگان آغاز شده است. 
 
گزارش های تکمیلی شناسایی های صورت گرفته به مرور بر روی وبسایت کوچه گردان عاشق قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی هر چه بهتر برای اجرای طرح و دعوت از عموم مردم و خیرین برای همکاری در این آیین نیز در سایت کوچه گردان عاشق صورت می گیرد.
 
همچنین وی افزود هزینه اجرای این طرح شامل تهیه و توزیع کیسه های مایحتاج، توسط حامیان مردمی جمعیت امام علی در طول ماه مبارک رمضان تأمین خواهد شد.
 
شماره کارت جهت کمک به آیین کوچه گردان:6104337770031308
تلفن ستاد مرکزی طرح کوچه گردان عاشق: 021- 55154165 (55603436)
روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی :021- 88930816
سایت کوچه گردان عاشق: kuchegardan.sosapoverty.org

روش های دیگر همراهی با آیین کوچه گردان عاشق

1-حمایت مالی ( پرداخت از طریق تلفن همراه ، پرداخت اینترنتی،جمع آوری کمک های مالی بین المللی  شماره حساب بین المللی جمعیت برای دریافت کمک های بین المللی  با همکاری نمایندگی جمعیت در استرالیا و ...)

2- اهدای نذورات برای برنامه

عزیزان نیکوکار می توانند نذورات خود شامل هر یک از اقلام موجود در کیسه های آذوقه را به هر میزان که مایل هستند تقبل نمایند. برای اهدای اقلام غیر نقدی لطفا با دفتر روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی 88930816 و یا با شماره ستاد مرکزی کوچه گردان عاشق در تهران 55613436 و ۵۵۱۵۴۱۶۵ تماس بگیرید. همچنین می توانید تلفن رابطین اجرای طرح در سراسر کشور را در منوی تماس با ما در وبسایت کوچه گردان عاشق پیدا کنید.

3- حضور در برنامه در سراسر کشور  در سراسر کشور هر کس می تواند با در نظر گرفتن میزان وقت و علاقه ای که برای شرکت در این آیین دارد جهت کمک حضوری در اجرای طرح، از طریق تکمیل فرم زیر ثبت نام کندhttp://kuchegardan.sosapoverty.org/hamkariاسامی شما افراد داوطلب در سراسر کشور در اختیار نمایندگان جمعیت امام علی قرار داده می شود  و بسته به میزان نیاز به کمک از حضورتان یاری گرفته خواهد شد

 

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط