کمینه ارزش: ۱۶۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۸۹,۶۰۰ تومان

5 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا)، کوچه میناب - شماره تماس:22765941

ویژگی ها

- دو روز کارگاه در دو پرده

    - روز پنجشنبه و پرده اول : شناخت نشانه ها و علائم زبان بدن، مدیریت تضاد و تعارض با دیگران

    - روز جمعه و پرده دوم : تاکتیکها و تکنیکهای موفقیت در تمامی مذاکرات کاری و شخصی

- دوره ای کاربردی مبتنی بر واقعیت های ارتباطات در ایران

- کارگاه آموزش عملی و مشارکتی با نمونه های واقعی

- تدریس و آموزش دوره توسط دکتر بهروز ناصرالمعمار

- کلیه کارشناسان و مدیران سازمانها و بنگاههای اقتصادی به ویژه مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره، صاحبان اصناف و مشاغل آزاد و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به کسب موفقیت و منافع بیشتر از مذاکرات روزمره زندگی کاری و شخصی خود دارند.

- ارائه مدرک معتبر پایان دوره

- تدریس مباحث مختلف مرتبط با اصول مذاکره مبتنی بر متد هاروارد

- برگزاری دو دوره اصول و فنون مذاکرات با مباحث مجزا

- به همراه با پذیرایی و صرف نهار 


شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 خرداد تا 31 خرداد 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- برای هر کارگاه تنها 30 نت برگ موجود می باشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و حضور در یک روز 

- زمان برگزاری: پنجشنبه 30 خرداد ماه و جمعه 31 خرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 17

- در دو روز و دو پرده متفاوت

- برا ی کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی در مورد پرده مورد نظر با شماره های 22562446 و 22765941 تماس حاصل نموده و یا به وب سایت www.parsiancg.com مراجعه فرمائید.

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خربداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

"کاچی به از هیچی" این ضرب المثل قدیمی رو خیلی از ما می شناسیم، ولی چرا باید به حداقل راضی شد؟ گاهی اوقات نتیجه کلی تلاش و زحمت ما بستگی به تائید دیگران داره و یا اینکه ما فقط به جواب بله موافقم و یا تأیید می کنم نیازمندیم پس چه طوری می تونیم چیزی رو بشنویم که می خواهیم؟

برای نمونه وقتی می خواهید یه کارخانه به ارزش بیش از 4،000،000،000 میلیارد تومان بخرید چقدر کاهش قیمت و یا گرفتن تخفیف خرید می تونه مفید باشه و یا راضی کردن همسرتون برای قبول تاریخ و یا محل مسافرتی که شما در نظر دارید؟

در هر دو نمونه بالا فرآیند مذاکره نقش خیلی مهمی داره حالا باید از خودمون بپرسیم همه افراد مذاکره کننده هستند؟

ما خیلی از اطرافیان را می شناسیم که همه در مورد آنها می گویند این آدم به هرچه می خواهد می رسه؟ و یا شانس میاره؟

واقعاً همینطوری می شه به همه چیز رسید؟ چقدر یک نفر می تونه شانس بیاره؟ واسه جواب دادن به این سوال باید گفت شانس یه بار در خونه آدم رو می زنه!!!

پس جریان واقعی چیه؟ چطوری می شه بعضی افراد به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند وبه اصطلاح دست به هر چی می زنند طلا می شه؟ 

دانش استفاده از موقعیت های مختلف، توانایی بهره گیری از امکانات فعلی و ارتقاء بخشیدن به مهارت های شخصی مسیری است که پیشرفت و ترقی را برای افراد میسر می سازد.

امروزه"خوب مذاکره کردن" برای دستيابی به یك توافق منصفانه، منطقی، معقول، پایدار و متناسب برای حفظ روابط بلندمدت، علم و هنر است.

چه بسا در مواقعی از زمان های مختلف افراد با انجام مذاکره ای ضعیف حقوق خود را از دست داده اند و یا موجب ضرر و زیان گشته اند!!!

آیا می توان مهارتهای مذاکراتی خود را ارتقا بخشید؟ آیا می توان با یک نظر از حرکات طرف مقابل تشخیص داد که فرد چه ویژگی و یا چه حسی دارد؟ شرایط مذاکره مطلوب با چنین اشخاصی چیست؟

 پاسخ بلی است، مهارت های مذاکره اکتسابی هستند و با آموزش می توان آنها را کسب و یا افزایش داد و در شرایط مختلف در تمامی موارد شغلی و خصوصی از آنها بهره جست و سطح و موقعیت خود را ارتقا بخشید.

مذاکره فرایندی است برای رسیدن به اهداف فردی یا گروهی که بین دو یا چند طرف اتفاق می افتد.مذاکره به تنهایی روانشناسی، ارتباطات، فروش یا بازاریابی، حقوق و عقد قرارداد وعلومی از این دست نمی باشد. مذاکره از همه ی این علوم یا شاید سایر علوم دیگر نیز بهره می گیرد ولی به تنهایی هیچکدام از آنها نمی باشد. با دانستن این علوم البته که مذاکره کننده بهتری خواهیم بود ولی دانستن این علوم ما را از فراگیری تکنیکهای مذاکره بی نیاز نخواهد کرد.از این رو لازم است این تکنیکها را فرا بگیریم.

 دوره مذاکره اثر بخش مبتنی بر متد دانشگاه هاروارد با تدریس بسیار متفاوت استاد دکتر بهروز ناصرالمعمار این فرصت را برای تمامی افرادی که به دنبال پیشرفت در زندگی خود می باشند را فراهم ساخته است. دوره ای متفاوت و عملی!!!

دوره ای که در آن خیلی از کسانی که از مطالعه مباحث تئوری سودی نبرده بودندبا آن مسیر جدیدی را در زندگی خود هموار ساختند.

harvard

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

رامان رضایی

من در دوره قبلی این موسسه شرکت کردم. واقعاً مفید بود. متد آموزش استاد دوره هم قابل توجه بود. خیلی دوست داشتم تو این دوره هم شرکت کنم، ولی زمانش به برنامه هام نمی خوره.

نعیم قاسم وش اخیر

من قبلا در کلاسهای آموزشی دکتر ناصرالمعمار شرکت کردم، خیلی سبک تدریس ایشان متفاوت بود و برای من بسیار مفید توصیه می کنم دوستان این دوره را شرکت کنند با هیچ سمیناری قابل قیاس نیست!!!