ارزش واقعی: 40,000 تومان
پرداخت شما: 16,000 تومان

0 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت

ویژگی ها

- کنسرت گروه دات (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی

- نت برگ شامل بن 40,000 تومانی خرید بلیط کنسرت دات از سایت تیکت

- برگزاری کنسرت در دو روز :

    - چهارشنبه 30 تیر ماه

    - پنجشنبه 31 تیر ماه

- محل برگزاری: تالار وحدت

- بهای بلیط های این کنسرت در سایت تیکت :50.000 تومانی(فقط روز چهارشنبه) ، 70.000 تومانی ،80.000 تومانی و 90.000 تومانی

- لطفا پیش از تهیه نت برگ ظرفیت جایگاه مورد نظر خود را در سایت تیکت بررسی کرده ، سپس اقدام به خرید نمایید

- سانس اجرا: 15

- مدت زمان اجرا: 120 دقیقه
 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 تیر تا 31 تیر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تنها تعداد محدودی نت برگ موجود میباشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- سانس اجرا: 15

- مدت زمان اجرا: 120 دقیقه

- دریافت نت برگ به منظور خرید بلیط نیست و حتما میبایست مراحل خرید روی سایت Tik8.comطی شود. در غیر این صورت از ورود شما به سالن ممانعت خواهد شد.

- توجه : کد موجود در هر نت برگ تنها برای خرید یک صندلی است و برای خرید هر صندلی باید مراحل مذکور را طی نمایید

- بلافاصله پس از خرید نت برگ و دریافت کد اختصاصی، وارد سایت Tik8.com شده و پس از ثبت نام (بالا و سمت راست)، کنسرت گروه دات را انتخاب نموده و نسبت به انتخاب جایگاه و صندلی مربوطه اقدام نمایید

- 30 دقیقه قبل از شروع کنسرت در محل حاضر باشید

- ارائه پرینت بلیط صادر شده از سایت تیکت الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

- نحوه استفاده از کد تخفیف تیکت :

- نت برگی های عزیز با توجه به توضیحات زیر می توانند خرید خود را تکمیل نمایند:

- به سایت Tik8.com مراجعه نموده و بلیط موردنظر خود را انتخاب کنید

-  از روی نقشه سالن، صندلی(های) موردنظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه «خرید بلیط» کلیک نمایید
 
-  در صورتیکه عضو سایت tik8 نیستید در سایت عضو شوید. در صورتیکه عضو هستید، مراحل را ادامه دهید
 
-  در بخش انتخاب پایانه پرداخت، در باکس موجود، کد تخفیف را وارد کنید
 
-  برای پرداخت مبلغ باقیمانده، درگاه موردنظر خود را انتخاب نموده و پرداخت را انجام دهید

- توجه : کد موجود در هر نت برگ تنها برای خرید یک صندلی است و برای خرید هر صندلی باید مراحل مذکور را طی نمایید

کنسرت گروه موسیقی «دات» به سرپرستی و خوانندگی «شهره سلطانی» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

شهره سلطانی سرپرست گروه «دات» و همچنین خواننده‌ی این گروه است که قرار است در این برنامه ۱۲ قطعه را اجرا کنند. 10 قطعه جدید که ترانه های آن در ارتباط با زن، کودکان کار، صلح و... 2 قطعه نوستالژیک می باشد.

گفتنی است شهره سلطانی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده است. شهره سلطانی

شایان ذکر است این کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه سال جاری در تالار وحدت و ویژه‌ی بانوان برگزار خواهد شد.

بازیگر شناخته شده حوزه سینما و تلویزیون برای نخستین بار به عنوان خواننده، کنسرتی ویژه بانوان را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. به گزارش «موسیقی ما»، شهره سلطانی در تایخ 30 و 31 تیر در تهران و تالار وحدت روی صحنه می‌رود و در کنسرتی پاپ که ویژه بانوان است، به هنرنمایی می پردازد.:  

من فارغ التحصیل هنرستان موسیقی هستم و زمانی که در هنرستان درس می‌خواندم ساز سنتور را نزد خانم مینا افتاده و پیانو را توسط خانم سحرخیزان و بصیری و دیگر اساتید یاد گرفتم. از همان روزها کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه فکر کردند من باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم و حتی سر کلاس تئاتر دانشگاه تهران هم می‌رفتم. اما در رشته موسیقی امتحان دادم و در دانشگاه هنر و معماری زیر نظر اساتیدی مثل استاد فخرالدینی، مشکاتیان، سریر و دیگر اساتید تحصیل موسیقی کردم. هم‌دوره‌ای‌های من هم حسین شریفی، عماد نکویی، علی تفرشی، آقای دیبازر، فواد حجازی، ایمان جعفری و خیلی‌های دیگر بودند. آن زمان‌ها کنسرت هم برگزار می‌کردم و حتی برای کارهای کلاسی به ما تالار وحدت را می‌دادند و ما را به استیج عادت می‌دادند. من در دوران دانشگاه هم با مژگان شجریان یک کنسرت گذاشتیم که خیلی هم مخاطب داشت. به واسطه اینکه من روی بازیگری و بعد کارگردانی متمرکز شدم تمرکزم از موسیقی کمتر شد. هم فعالیت های سینمایی من اجازه نمی‌داد و هم در آن‌ زمان فعالیت موسیقی در عرصه بانوان باز نبود. همیشه موسیقی بانوان را پیگیری می‌کردم و همه کنسرت‌هایی که می‌توانستم یا دعوت می‌شدم را با دل‌و‌جان می‌رفتم ولی نگاه من به مرور عوض شد. ساز من سنتی بود و سنتور می‌زدم و همیشه موسیقی کلاسیک یا سنتی گوش می‌کردم. شما اگر مصاحبه های من را خوانده باشید ده سال پیش از من می پرسیدند کنسرت‌تان به زودی برگزار می شود؟ و من پاسخ مثبت دادم. ولی نشد. من واقعا فکر نمی‌کردم فعالیت موسیقی انقدر برای خانم‌ها آزاد باشد و به مرور دیدم ما هم می‌توانیم جوری که می‌خواهیم با قوانین جمهوری اسلامی کار کنیم.  

به نظرم همه خانم‌ها موفق هستند؛ همین که جرات و همت دارند و تصمیم می‌گیرند که به روی صحنه بیایند و موسیقی کار کنند، موفق‌اند. *خانم هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی و چند چهره دیگر در سال‌های گذشته در فضای موسیقی فعالیت جسته و گریخته‌ای داشتند؛ آن کار‌ها چقدر باعث شد که شما در حوزه موسیقی فعالیت هایتان را جدی تر دنبال کنید؟ زمانی که من این تصمیم را گرفتم و پیگیر این قضیه بودم هیچکدام از این دوستان فعالیتی نداشتند. از شروع تا عمل، کار من خیلی زمان برده است. هرگز نمی‌خواستم قطعه‌های کار شده را بازخوانی کنم. خیلی از دوستان من و خانم‌ها که کنسرت می‌گذارند قطعه های تکراری را کار می‌کنند ولی همه قطعات من جدید است و همین من را حداقل دوسال عقب انداخت. من خیلی روی ترانه‌ها و شعر‌هایی که می‌رسید حساسیت داشتم و خیلی کار‌ها را پس دادم و بعضی موارد خودم موضوع می‌دادم. مثلا کار‌های من درمورد کودکان کار، پیام صلح، جایگاه زن یا موضوعات دیگر سوژه های روز ما هستند.

در همه کارهایم اهل ریسک هستم. در کارهای کارگردانی هم بارها ریسک کرده‌ام. در بازیگری اینگونه نبوده‌ام چون محدودیت داشتم. اگر نمایش اخیرم «پینوکیو» را دیده باشید کاملا یک کار فانتزی بود. در کار قبلی یک ملودرام را کار کردم. ولی در تصمیمم برای کنسرت، لحظه‌ای درنگ نداشتم.  

من این قضیه را دوست دارم و دوست داشتم قطعات فقط کار خودم باشد و مخاطب جای دیگری آن را نشنیده باشد و شاید بیشتر آن را به خاطر بسپارند. موسیقی گاهی جرقه ای در ذهنتان می‌زند. حتی با یکبار شنیدن و اگر از آن خوشتان بیاید در پس ذهنتان می‌ماند.

من دوست دارم برای همه مخاطبانم و کسانی که می‌بینند شهره سلطانی می‌خواهد کنسرت برگزار کند بگویم من همان بازیگر هستم، ولی بازیگری که از موسیقی دور نبودم و رشته تحصیلی من موسیقی بوده است و از سر هوا‌ و‌هوس نیامدم و همه دوستانم می‌دانند که به موسیقی و کنسرت‌ها نزدیک بوده‌ام. همیشه سعی کردم یاد بگیرم و تجربه کنم. درمورد رپرتوار برنامه هم بگویم که کار‌های من هیچ‌جا پخش نشده و من می‌خواهم سورپرایز باشد. درکارهایم دو قطعه نوستالژیک دارم که روی آن هم فکر کرده‌ام که با تفکر و اندیشه‌ام سازگار باشد و می‌خواهم با این قطعات حرفی را بازگو کنم.  

دکتر سریر و خیلی از اساتید من همیشه می‌گفتند که چرا بین موسیقی و کارت فاصله انداخته‌ای و جمله ایشان برای من تلنگری بود که جدی‌تر کار کنم و از همان زمان انگیزه مضاعفی گرفتم. اولا از اساتید و دوستان و همکارانم متشکرم که باعث شدند روی موسیقی تمرکز کنم و دوباره به آن جدی‌تر نگاه کنم و اثری را خلق کنم. می‌خواهم از جامعه موسیقی خواهش کنم که جلوی من گارد نداشته باشند، چون معمولا در جامعه ایرانی جلوی هر تازه واردی که می‌خواهد وارد یک عرصه بشود گارد می‌گیرند. من از خود موسیقی هستم و فقط کمی دور شده بودم ولی پرت نشدم. همیشه کنارتان بودم و الان هم خواهش می‌کنم کنار من باشید و به من انگیزه بدهید.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

وحیده بیابی

سلام. ببخشید من میخواستم بدونم من اگا بخوام بلیط هفتاد یا هشتاد تومانی بخرم آیا میتونم با تخفیف 60 درصد نت برگ اون قیمتی بخرم؟ اگه میشه چه کار باید بکنم؟ ممنون از نت برگ عزیزم.

نت برگ

وحیده عزیز، در اینصورت شما با وارد کردن کدی که از سوی نت برگ برایتان ارسال میشود در سایت tik8.comمیتوانید جایگاهتان را انتخاب و مابه التفاوت را به صورت آنلاین پرداخت بفرمایید.

هدی رجبی

با سلام این نت برگ فقط برای بلیط 40 تومانی است یا تخفیف 60 درصد شامل بقیه بلیط ها هم می شود؟

نت برگ

هدی جان، شما با خرید نت برگ میتوانید تا 40هزار تومان از ارزش بلیط را بپردازید و اگر شما جایگاه گران تری برگزینید مابه التفاوت را به صورت آنلاین در سایت tik8.com میپردازید. نحوه ثبت خرید در سایت مورد نظر به وضوح توضیح داده شده است.

برچسب های مرتبط