ارزش واقعی: 100,000 تومان
پرداخت شما: 10,000 تومان

6 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد،نبش خیابان 13،پلاک 121،برج پرشیا،واحد 45 - شماره تماس:88700626

ویژگی ها

- یک جلسه مشاوره حقوقی

- در زمان 60 دقیقه

- انواع مشاوره شامل :

    - مشاوره بین الملل

    - کیفری

    - حقوقی

    - خانواده

    - شرکت ها

    - ثبتی

    - شهرداری

- با 10 سال سابقه کاری

- با مجرب ترین کادر حقوقی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 12 مرداد تا 13 مهر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات کاری : روزهای یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 در روزهای دیگر با هماهنگی

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن 7-88700626

- زمان استفاده : از 13 مرداد ماه تا پایان روز 13 مهر ماه

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

مشاوره بر اساس نظر متخصصان و نظریه پردازان این حرفه عبارت است یک رابطه روانشناسانه بین دو نفر که یک طرف این رابطه فردی است که به نوعی با چالش ها و مسایل زندگی رو به رو است و برای حل این مسایل نیاز به کمک دارد و  طرف دیگر رابطه فردی است که در زمینه های روانشناسی، مسایل اجتماعی و فرهنگی تخصص دارد. در این را بطه فرد متقاضی خدمت، بیمار نامیده نمی شود بلکه مراجع نام دارد. و تمام تلاش مشاور این است که به او کمک کند تا به بتواند دید روشن تری نسبت به مسایل خود پیدا نموده جایگاه خود و دیگران ونیز عوامل محیطی و اجتماعی را در مورد مسایل خود درک کند و با شناخت و استفاده از قابلیت ها و توانمندی های خود به حل مسایلش بپردازد. در فرایند مشاوره نقش اساسی به عهده مراجع است چرا که هدف مشاوره کمک به رشد فرد است تا بعد از این خود بتواند بدون کمک مشاور مشکلاتش را تحلیل و به رفع آن کمک کند.
در فرایند مشاوره سه عنصر شخصیت، دانش و مهارت مشاور، نقش بسیار اساسی بازی می کند. کارل راجرز روانشناس و مشاور انسان گرا اعتقاد دارد در فرایند مشاوره  شخصیت مشاور63% و مهارت و تکنیک 37%نقش دارد. لذا مشاور موفق کسی است ضمن دارا بودن مهارتهای تخصصی و دانش کافی از لحاظ روانی نیز فرد سالم و نیز انسان دوست باشد. در غیر این صورت نه تنها نمی تواند کمکی به مراجعین خود ارایه دهد بلکه برای خود و مراجعین نیز مشکل ساز خواهد بود.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

monireh kh

ممنون نت برگ ..از خدماتشون استفاده کردم و واقعا عالیییییی بود.

monireh kh

با سلام و خسته نباشید.من یکی از خریداران این نت برگ بودم ولی وقتی جهت تعیین وقت مشاوره با مرکز تماس گرفتم گفتند مشکلی با نت برگ پیش اومده و دیگه با نت برگ کار نمی کنن و هزینه بین 20-40 متغیر هست با همکارانتون تماس گرفتم قرار بود پیگیری کنند و تماس بگیرند ولی هنوز تماس نگرفتند.به خاطر حق مشاوره ای که مرکز اعلام کرد من دیگه قصد مراجعه ندارم در اینصورت پولم برگشت داده میشه؟؟

نت برگ

منیره جان، شما میتوانید جهت هماهنگی استفاده با موسسه حق گستران تماس بگیرید و طبق آنچه در سایت ذکر شده بود خدمات دریافت نمایید. با تشکر