ارزش واقعی: 35,000 تومان
پرداخت شما: 9,800 تومان

19 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

- سمینار سواد عاطفی (الفبای خودشناسی و حیات راستین )

- بنای آفرینش این سمینار مبتنی بر آگاهی نسبت به عواطف و به کارگیری آن ها در جهت آرامش و سلامت خود؛ روابط و اطرافیان است.

- مدرس: پریوش صفايی ( مشاور و روان درمانگر از اروپا٬ هیپنوتیزم درمان گر و استاد دانشگاه)

سمینار "سواد عاطفی" به ما می آموزد که چگونه  احساسات و هیجانات مان را در جهت اهداف شخصی و به سود خود به کار گیریم و نگذاریم به عنوان یک دشمن، علیه ما وارد میدان شوند. مهمترین مواردی که در مجموع دوره آموزشی ( کارگاه و سمینار) بدان پرداخته می شود عبارتند از:  

1-    آشنايی نسبت به عواطف و کارکردهای آن ها
2-    شناسائی احساسات و عواطف خود
3-    مهارت همدلی کردن با دیگران
4-    شیوه های کنترل احساسات و عواطف خود
5-    تصحیح عواطف
6-    تکنیکهای عملی به کار بستن احساسات و عواطف اصلاح شده

- عضویت در اولین باشگاه روان شناسی کشور

- همراه با پذیرایی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 دی تا 20 دی 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- ظرفیت محدود: تنها 130 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: جمعه 20 دی ماه از ساعت 11 الی 13

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88756231 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

« دانسته ها تا به کار بسته نشوند٬ تحول آفرین نیستند».

سمینار حاضر، ۲ ساعت اول و مقدماتی از کارگاه ترمیک و جامع « سواد عاطفی» است. در کارگاه ها مباحث مطرح شده در سمینار کالبد شکافی شده و به کار بسته می شوند.  

این دوره آموزشی که به ابتکار استاد پریوش صفايی ( مشاور و روان درمانگر از اروپا٬ هیپنوتیزم درمان گر و استاد اسبق دانشگاه)  گردآوری و پایه گذاری شده است به بررسی روان شناختی عواطف٬ کارکرد و نقش آن ها در زندگی انسان و نحوه به کارگیری صحیح آن ها در جهت سلامت و زندگی موفق پرداخته و همچنین در ادامه کار می کوشد به شیوه های کاربردی این امر با جزئیات بیشتر و همراه با  تمرین بپردازد.

« عواطف»٬ بخش بسیار مهمی از وجود و شاید بتوان گفت مهم ترین بخش وجود هر انسانی هستند. چرا که نه تنها رابطه بسیار تنگاتنگی با افکار دارند بلکه حتی عامل مهم تاثیر گزار بر سلامت جسم نیز می باشند.  بخش اساسی شخصیت هر انسانی را عواطف و احساسات وی تشکیل می دهد. این نیروی بالقوه، مانند دیگر اجزای هستی می تواند همچون آب، حیات بخش و یا مانند سیل، خانمان برانداز باشد. احساسات و عواطف را می توان همچون اسبی در نظر گرفت که اگر با آن همراه شویم وکنترل آن را به دست گیریم٬ ما را به مقصد می رساند؛ اگرنه یا زمینمان می زند یا ما را به هر کجا که خود بخواهد می برد. بنابراین می توان گفت که هدایت این بخش مهم بوده و بکارگیری صحیح و مفید آن هنری غیر قابل انکار است.

« سواد عاطفی» یعنی برخورداری از این قدرت که از احساسات و عواطف خود به گونه ای استفاده کنیم که اقتدار شخصی ما را افزایش دهد و کیفیت زندگی ما و اطرافیان مان و همینطور روابطمان را بهبود بخشد . در مقابل، بی سوادی عاطفی یعنی این که احساسات و عواطف می توانند در نقش دشمن انسان عمل کنند.

واکنش عاطفی، تنها به معنای رها کردن و ابراز نمودن کعواطف و احساسات نیست، بلکه مهم تراز آن این است که احساسات خود را شناسائی نموده، درک کرده و سپس آنها را کنترل و اداره نمائیم.

در نتیجه می توان گفت که " سواد عاطفی و هیجانی"  شخصیت فرد را استحکام بخشیده و او را از نظر عاطفی بالغ تر می کند. و این بلوغ بطور حتم باعث آرامش و موفقیت در زندگی شغلی٬ تحصیلی و خانوادگی است.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

نازنین رضایی

با سلام به تازگی تعداد آفهایی که برای سمینارها می گذارید زیاد شده است پیشهاد می کنم آف برای کلاسهای روانشناسی یا سمینارهای با تعداد جلسات بیشتر بگذارید چون در این سمینارهای دو ساعته فقط یه توضیحاتی در مورد کلاسهایشان می دهند مر سی

نازنین رضایی

سلام میشه کنترل خشم هم بگذارید