خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت - شماره تماس:09164492749

ویژگی ها

- کنسرت کورده واری در تالار وحدت

- بلیط 70.000 تومانی

- ویژه همکف

- منظور حمایت از زلزله زده های کرمانشاه

- نوازنده دف: فرهاد عندلیبی

- نوازنده تنبک: سالار عندلیبی

- نوازنده عود: سانوا عندلیبی

- نوازنده تار: صابر نظرگاهی

- نوازنده کمانچه: همایون پشتدار 

- نوازنده نی: آراس رجبی

- سرپرست گروه ونوازنده سنتور: محمد جلیل عندلیبی 

- برای خرید هر یک از بلیط ها روی گزینه انتخاب کلیک نمایید

- زمان اجرا: سه شنبه 7 آذر ساعت 21.30

- محل اجرا: تالار وحدت

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 07 آذر تا 07 آذر 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان اجرا: سه شنبه 7 آذر ساعت 21.30

- محل اجرا : تالار وحدت

- خرید بلیت کنسرت نت برگ از سایت های دیگر فاقد اعتبار می باشد

- در خرید اینترنتی بلیت کنسرت به هیچ عنوان امکان ابطال و یا جابه جایی وجود ندارد

-  تعیین صندلی به عهده عوامل اجرایی و بر اساس جایگاهی که خرید کرده اید، مطابق با بلیت ورودی شما به سالن می باشد 

- در صورت عدم خرید همزمان نت برگ تعهدی در قبال کنار هم قراردادن خریداران نخواهد داشت

- خریداران محترم میباست نیم ساعت قبل از اجرا جهت دریافت بلیط به گیشه مراجعه کنند

- پس از شروع کنسرت، نت برگ تعهدی نسبت به تحویل بلیط نخواهد داشت

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

توضیحات

کنسرت کوردی این گروه به منظور حمایت از زلزله زده ها روز سه شنبه 7 آذر ساعت 21.30 در تالار وحدت-الار وحدت میزبان ادای احترام گروه مولانا به مردم کرمانشاه-عندلیبی «کورده واری» را به زلزله زدگان تقدیم کرد-گروه «مولانا» بخشی از عواید کنسرت «کورده واری» را به بازماندگان زلزله کرمانشاه اختصاص داد. -این گروه موسیقی ایرانی که وارد چهلمین سال فعالیتش شده بر اساس اعلام قبلی بنا بود ساعت 21:30  هفتم آذرماه کنسرت کورده واری را در تالار وحدت به روی صحنه ببرد.

پس از زلزله کرمانشاه محمدجلیل عندلیبی سرپرست گروه مولانا قصد داشت این اجرا را لغو کند اما به فاصله یک روز اعلام کرد قصد دارد به منظور همیاری مادی و معنوی با هم وطنان کرمانشاهی «کورده واری» را در موعد  مقرر به روی صحنه ببرد. به این ترتیب گروه موسیقی مولانا اولین گروهی بود که به حادثه تلخ کرمانشاه واکنش نشان داد. -محمدجلیل عندلیبی یک روز قبل از برگزاری نشست خبری این کنسرت با اشاره به واقعه تلخی که در روزهای گذشته جامعه ایران را داغدار کرده گفت: «زلزله کرمانشاه غم بزرگی در دل دوستداران ایران و خاصه کردهای عزیز نشاند. با این وجود ما در گروه مولانا به خود می بالیم که آغازگر یک جریان متحدکننده نه تنها برای کرمانشاه عزیز که برای مردم ایران بودیم». این آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی با بیان اینکه روز بعد از زلزله بنا بود کنسرت «کورده واری» را لغو کند به دلایل تغییر این تصمیم اشاره کرد و افزود: «دیدم باید کاری کرد و حالا موقع خالی کردن میدان نیست. پس از آنکه گروه تصمیم گرفت با وجود این تلخکامی اجرای خود را در موعد مقرر به روی صحنه ببرد عزم جزم همه اعضا برای اختصاص دادن بخشی از عواید این اجرا به بازماندگان زلزله در بخش مالی و احترام به جانباختگان این حادثه در بخش حسی و معنوی و انتشار خبر این تصمیم جریان خیرخواهانه ای را در میان دیگر گروه های موسیقی ایجاد کرد و سایر دوستان و هنرمندان هم پا به این عرصه گذاشتند».کنسرت «کورده واری» بناست در دو بخش اجرا شود. در بخش آغازین استاد بهزاد فروهری به تکنوازی نی می پردازد و در ادامه سالار عندلیبی با ساز تنبک او را همراهی می کند. بخش دوم اجرای گروه مولانا که به یاد خواننده شناخته شده کردستان استاد سیدعلی اصغر کوردستانی به روی صحنه می رود شامل قطعاتی به آهنگسازی استاد محمدجلیل عندلیبی و مجموعه ای از آثار ماندگار سید علی اصغر است که با تنظیم محمدجلیل عندلیبی و آواز سید رضا کوردستانی اجرا می شود.

محمد جلیل عندلیبی در طول بیش از 40 سال فعالیت در زمینه موسیقی ایرانی آثار خاطره انگیزی را در همکاری با خوانندگان شناخته شده همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، عزیز شاهرخ، علیرضا افتخاری، عباس کمندی و سالار عقیلی روانه بازار موسیقی کرده است. نشست خبری کنسرت کورده واری ساعت 10:30 صبح سه شنبه 30 آبان ماه با حضور اهالی رسانه در تالار وحدت برگزار می شود. در این آیین محمدجلیل عندلیبی(سرپرست گروه مولانا)، سید رضا کوردستانی(خواننده)، بهزاد فروهری (تکنواز بخش اول اجرا) و صابر نظرگاهی( نوازنده تار) به منظور توضیح درباره اجرای پیش رو و پاسخ به سوالات اهالی رسانه حاضر خواهند بود.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط