کمینه ارزش: ۱۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۴,۹۰۰ تومان

82 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

جنب پل سید خندان ، نرسیده به سر سهروردی ،خیابان - شماره تماس:47-88537746

ویژگی ها

- ارائه خدمات آرایش و زیبایی شامل :

      - کوپ مو

          - کوپ مو از روی ژورنال

          - طبق سلیقه مشتری

      - اصلاح ابرو

          - قرینه سازی ابرو

          - با توجه به فرم صورت شما  

- ارائه خدمات با بهترین کیفیت

- کادر مجرب و حرفه ای

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 03 بهمن تا 28 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ 

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان مراجعه : شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح الی 17

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن های47- 88537746

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- زمان استفاده : از3 بهمن  ماه تا پایان روز 28 اسفند ماه

توضیحات

استقلال عمل امری ستوده و پسندیده است؛ اینکه شما در انجام بیشتر امور شخصی خود به صورت کاملا مستقل عمل کرده و برای انجام هر کار جزئی و کوچکی از دیگران کمک نگیرید. این یک طرف داستان. طرف دیگر داستان این است که استقلال و چه بسا که ابتکار عمل در مواردی کاملا نکوهیده است. لازم نیست شما تمام امور مربوط به خودتان را خودتان انجام دهید. گاهی واقعا لازم است کار را به کاردان بسپارید تا هم خیال دیگران آسوده باشد و هم خیال خودتان. نتیجه کار هم رضایت‌بخش‌تر است.

مثلا کار ساده و سهل کوتاه کردن موها را در نظر بگیرید. خیلی ساده است که با یک قیچی موها را در یک ردیف مرتب کنید. اما تکلیف حالت دادن به موها یا کوتاهی مو به سبک ژورنال‌های مد روز چه می‌شود؟ یک دسته موهای بی‌مدل و بی حالت؟ چندان جذاب نیست.

یا کار ساده برداشتن ابروها. این دیگر خیلی راحت است. یک آینه را برداشته و ردیف موهای اضافه زیر ابروها را بر می‌دارید. نتیجه چنین کاری احتمالا یا ناقص کردن و بد فرم شدن ابروهاست یا بی حالت بودن آنها. بعد باید مدت زیادی از انواع محلول و مواد تقویت‌کننده استفاده کنید تا موهای کنده شده سرجایشان برگردد.

بر این اساس یک نتیجه ساده می‌توان گرفت در امور مربوط به زیبایی خود مانند کوتاهی مو و اصلاح ابرو خودکار عمل نکرده و حتما به آرایشگر مراجعه کنید تا هم زیباتر شوید و هم خیالتان از بابت نتیجه کار راحت باشد.


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

پروانه افشاري

سلام،اين تخفيف شامل همه خدمات ميشه؟مثلا رنگ كردن مو،و چقدر تخفيف ميخوره واسه رنگ كردن؟و اين كه ميشه هم اصلاح ابرو و هم رنگ كردن مو را تهيه كرد؟

نت برگ

پروانه عزیز، کوپ مو و اصلاح ابرو به صورت دو گونه مجزا ارائه شده و قیمتهای هر دو رو میتونید با کلیک بر روی گزینه انتخاب ببینید. ضمنا میتونید از هر دو پیشنهاد نت برگ تهیه کنید اما هر فرد فقط از یک نت برگ مربوط به هر پیشنهاد میتونه استفاده کنه. با تشکر

saba rangiyan

نت برگ عزیز لطفا تخفیف ارایشگاهی در غرب هم بذارین فعالیت نت برگ در غرب کمتره تخفیف کاشت مژه و اپیلاسیون مهم بذارین ممنونم