ارزش واقعی: 70,000 تومان
پرداخت شما: 15,400 تومان

95 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

فلکه سوم تهران پارس،خیابان 196 شرقی، - شماره تماس:77872131

ویژگی ها

- جرم گیری دو فک

- بدون آسیب رساندن به مینای دندان و لثه ها

- استفاده از بهترین مواد 

- استفاده از لوازم بهداشتی

- با دستگاه های پیشرفته و مدرن

- ویژه نت برگی ها : 31% تخفیف برای سایر خدمات کلینیک در شیفت صبح و 21% تخفیف برای شیفت بعداظهر

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 25 بهمن تا 26 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات کاری : روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20

- زمان استفاده : از 26 بهمن ماه تا پایان روز 26 اسفندماه

- مراجعه با تعیین وقت قبلی با تلفن : 77872131

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

جرم‌گیری؛ دوستی به ظاهر دشمن. این، عنوان بسیار خوب و گویایی است برای کسانی که با وجود داشتن دندان‌هایی زرد و جرم‌گرفته حاضر به انجام عمل جرم‌گیری نیستند. یعنی حاضرند عارضه جبران‌ناپذیر تخریب لثه‌ها، ورود عفونت به بدنشان از طریق جرم‌های موجود در دهان، بوی بد دهان و صحنه زشت دندان‌ها در هر لبخنشان را تحمل کنند اما مصرانه معتقدند جرم‌گیری خطرناک و بسیار مضر است و آسیب جدی به دندان‌ها وارد می‌کند. 

این تصور چند دلیل عمده دارد؛ اغلب مردم فکر می‌کنند جرم‌گیری مینای دندان را نازک می‌کند و سبب پوسیدگی آن می‌شود. علت آن هم این است که بعد از برداشته شدن لایه جرم، دندان‌ها به سرما و گرما حساس می‌شوند اما باید بدانید دستگاه جرم‌‌گیری اساسا قادر به تراش دندان نیست.

تصور بعدی این است که جرم‌گیری باعث فرسایش لثه و ایجاد فاصله بین دندان‌ها می‌شود. اما دلیل اصلی آن این است که جرم‌های تشکيل شده روی دندان به مرور لثه را خراب کرده و خود جايگزين آن مي‌شود. چون اين امر به مرور اتفاق مي‌افتد بيمار متوجه عقب‌نشينی لثه نمي‌شود و فضای خالی که بين دندان‌ها در اثر عقب‌نشينی لثه ايجاد مي‌شود از ديد بيمار پنهان مي‌ماند. بعد از جرم‌گیری به دلیل از بین رفتن رم‌ها فاصله ایجاد شده دیده می‌شود و چنين احساسی به دست مي‌دهد که جرم‌گيری باعث از بين رفتن لثه شده است. 

اما توصیه همه دندان‌پزشکان این است که به‌صورت مرتب و هر چند وقت یکبار حتما از جرم‌گیری استفاده کنید چون لثه‌ای که به علت وجود جرم تخریب می‌شود دیگر قابل به دست آوردن نیست و باید فاتحه آن را خواند.


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

محمد راسخ

سلام به شما عزیزان میخواستم بپرسم ایا این مطب یا امثال این در غرب تهران موجوده ؟ اخه راه ما به این جا دوره ... 1 سوال دیگه ... برای اقایون هم هست ؟؟

نت برگ

محمد عزیز، در حال حاضر پیشنهاد ارائه شده در آدرس فلکه سوم تهران پارس،خیابان ۱۹۶ شرقی، نرسیده به میدان پروین،پلاک ۵۴۷،واحد ۱ میباشد و ویژه بانوان و آقایان است. با تشکر