ارزش واقعی: 100,000 تومان
پرداخت شما: 19,000 تومان

700 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تجریش

ویژگی ها

- 50 شات لیزر Elite برای هر قسمت از بدن

- برای انواع پوست، حتی پوستهای تیره و برنزه(سولاریم)

- ویژه بانوان و آقایان

- با تکنولوژی آمریکا و تلفیقی از ALEXADRITE+N-dyAG

- تحت نظر پزشک در کلینیک تخصصی پزشکی نگین تندیس

- محیطی کاملا بهداشتی و سالم

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 16 فروردین تا 17 خرداد 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نفر مجاز به استفاده از حداکثر 6 نت برگ در مدت زمان استفاده میباشد

- زمان مراجعه : روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی ۱9

- زمان استفاده: از 17 فروردین ماه تا پایان روز 17 خردادماه


- آدرس 1: میدان تجریش،مرکز تجاری تندیس،طبقه دوم شرقی،واحد212، مراجعه با هماهنگی با تلفن پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱


- آدرس 2: میدان تجریش،میدان قدس شریعتی،اول خیابان دربند،ساختمان گلها،واحد1،مطب پوست وموی تخصصی مهر، مراجعه با هماهنگی با تلفن پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

توضیحات

چه بخواهیم چه نخواهیم موهایمان همیشه رشد می‌کنند؛ البته اگر این موها روی سرمان باشد بسیار هم خوشحال مي‌شويم اما اگر در نواحی دیگر بدن باشد خوشحال که نمي‌شويم هيچ‌، کلافه هم مي‌شويم و هر روز به دنبال راهی برای خلاصی از شر آنهاییم. برای این کار راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد اما پزشکان معتقدند تمام این راه‌ها موقتی است و بعد از مدتی موهای زاید باز هم سر از پوست شما در می‌‌‌آورند و باعث ناراحتی شما می‌شوند.

در میان روش‌های موقتی مختلف، لیزر درمانی روشی است دائمی، بدون درد و عوارض جانبی که اصولا پزشکان هم آن را برای درمان موهای زائد نقاط مختلف بدن توصیه می‌کنند. لیزر یک روش مطمئن در برطرف کردن موهای زائد بدن است زیرا فقط جهت نفوذ در ریشه مو طراحی شده است. بنابراین برای بقیه قسمت‌هاي بدن شما عامل مخربی محسوب نمي‌شود. در عملیات درمانی لیزر مراقبت‌هاي لازم انجام مي‌شود تا پوست اطراف صدمه‌اي نبیند. این روش بر پايه حرارت دادن رنگدانه ملانين در سلول فوليكول مو است. این حرارت به اندازه‌اي است که مکانیسم رشد مو را غير‌فعال می‌کند. با توجه به اینکه این اشعه فقط توسط رنگدانه موجود در فوليكول جذب مي‌شود به سلول‌هاي اطراف پوست هیچ صدمه‌اي وارد نمی‌کند. لیزرها سريع‌تر عمل مي‌كنند و در مقایسه با تكنيك‌ها و روش‌هاي دیگر مانند مومک، بي‌رنگ كردن‌، کندن، اصلاح با تیغ و الکترولیز در کاهش تعداد موها تقریبا نتیجه کار دائمی است.


امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

شهرزاد مقدم

سلام، درخواست تجديد اين افر را دارم، با تشكر از زحمات شما

نام نام خانوادگی

با سلام از مرکز نگین تندیس تخفیف برای لیزر کل بدن نخواهین داشت؟ با توجه به دستگاه مناسبشون استقبال خوبی از چنین تخفیفی می شه، من خودم دنبال قیمت مناسبی برای لیزر با دستگاه alexandrit یا Elite( alexandrit+Nd-YAG) هستم. با تشکر از زحمات شما.