ارزش واقعی: 500,000 تومان
پرداخت شما: 150,000 تومان

23 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

جنت آباد، چهارباغ شرقی، 16 متری دوم شمالی، پلاک 7، - شماره تماس:44474097

ویژگی ها

- پکیج 2: بلیچینگ دو فک

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 24 خرداد تا 24 مرداد 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات کاری : شنبه الی پنجشنبه همه روزه 9 الی 17

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن 44474097

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- لطفا قبل از خرید نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

توضیحات

بوی بد دهان :

یکی از دلایل بوی بد دهان مسایل مربوط به حفردهان است. در حقیقت باکتریهای مختلفی در دهان وجود دارند که با تجزیه مواد غذایی باعث آزاد شدن گازهای بدبو می شوند. بدون شک مسواک زدن و بهداشت دهان با عث پاک شدن باقیمانده غذا و کاهش بوی دهان می شود ، اما چرا بسیاری از افراد علارغم زدن مسواک از بوی دهان در رنجند؟! دندانپزشکان می توانند برای کاهش و برطرف شدن این مشکل آزاردهنده شما را راهنمایی کنند.

چرا باید ویزیت دوره ای دندانپزشکی داشته باشم؟

بافت دندان بسیار ارزشمند است و در اکثر مواقع موفقیت درمانهای دندانپزشکی به میزان تخریب اولیه دندان بستگی دارد برای مثال حتما شنیده اید که بسیاری از افراد پرکردگی کوچکی در دندان خود دارند که 20 سال از زمان پرکردن آن می گذرد و همچنان بدون مشکل باقی مانده است اما عده ای دیگر علارغم درمانهای وقت گیر و پرهزینه مانند عصب کشی و روکش و .. بعد از چند سال دوباره نیاز به درمانهای پیچیده دارند. به نظر شما علت چیست؟ بسیاری از بیماران علت را به مواد استفاده شده و تبحر دندانپزشک ربط می دهند اگرچه اینها هم موارد مهمی هستند اما طبق تحقیقات انجام شده مهمترین عامل ماندگاری درمانها و ترمیمهای دندان " میزان تخریب اولیه " دندان است.در اکثر مواقع تنها راه تشخیص پوسیدگی های اولیه این است که گذرتان به یک دندانپزشکی بیوفتد و دندانپزشک با معاینه دقیق و در صورت نیاز گرفتن عکس مناطق نیازمند درمان را کشف کند. جالب است بدانید خیلی وقتها دندان از سطوحی که در دید مستقیم نیستند دچار پوسیدگی می شوند درحالیکه سطح دندان کاملا سالم به نظر می رسدو متاسفانه زمانی از وجود این مهمان ناخوانده از طریق دندان درد آگاه خواهید شد که پوسیدگی بسیار پیشرفت کرده است و نیاز به درمانهای پیشرفته تر ، زمانبرتر و پرهزینه ترمی باشد. برای همین مراجعه ی دوره ای به دندانپزشک روش عاقلانه ای تریست اینطور نیست؟

جرمگیری چیه ؟آیا با جرمگیری دندانهایم سفید می شود؟ میگن جرمگیری دندانها را خراب می کنه ؟ جرمگیری درد داره؟ از کجا بفهمم دندانهایم نیاز به جرمگیری داره؟

به مرور زمان به علت ترکیبات معدنی موجود در بزاق دهان ، میزان زبری سطوح دندانها و بهداشت جرم سختی روی دندانها تشکیل می شود( شبیه جرم درون کتری) این سطح زبر باعث افزایش میزان چسبندگی باکتری ها و مواد غذایی و در نتیجه بوی بد دهان ، پوسیدگی دندان و خونریزی از لثه می شوند.

در جرمگیری و برساژ این جرمهای سخت  و رنگدانه های قهوه ای و سیاه ناشی از سیگار یا چای برداشته می شوند .جرمگیری لزوما باعث سفید شدن دندانها نمی شودو اگر به فکر سفید کردن رنگ دندان هایتان هستید نیازمندی درمانی به نام " بلیچینگ " هستید.

فواید جرمگیری بسیار بیشتر از ضرر های احتمالی است در حقیقت اگر دندانپزشک قدرت دستگاه را به درستی تنظیم کنند با جرمگیری آسیبی به دندانها وارد نمی شود.

اگر فرد دچار جرم های زیر لثه هم باشد درد خفیفی را هنگام جرمگیری تجربه خواهد کرد که اکثر مواقع قابل تحمل است و نیازی به بی حس کردن بیمار نیست.

چند نشانه وجود دارد که با کمک آنها می توانید بفهمید که نیاز به جرمگیری دارید برای مثال وجود جرم پشت دندانهای قدامی فک پایین ، خونریزی لثه هنگام زدن مسواک ، بوی بد دهان، رنگدانه های قهوه ای یا سیاه روی دندان  

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده
نگار ۴ سال پیش پکیج 2: بلیچینگ دو فک

خیلی راضی بودم...

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.