ارزش واقعی: 75,000 تومان
پرداخت شما: 19,500 تومان

5 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سعادت آباد ، نرسیده به میدان کاج ، بین خیابان 16 و - شماره تماس:22381277-09197613784

ویژگی ها

- یک جلسه ارتقای عملکرد ذهنی و مغزی

 - 10 دقیقه مشاوره رایگان تلفنی برای جلسه ارتقای عملکرد ذهنی و مغزی

- برای جلسه ارتقای عملکرد ذهنی و مغزی : هزینه لوازم مصرفی برای 40 نفر اول 12000 تومان و برای نفرات بعدی 34000 تومان میباشد،پرداخت برای هرجلسه جداگانه در محل

- لوازم مصرفی شامل: ژل مخصوص ،پاک کننده پوست ،الکترود و...

- به روش غیر تهاجمی نوروفیدبگ

- بدون هیچ گونه عوارض و خطر

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 21 تیر تا 22 شهریور 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و یک جلسه 

- زمان مراجعه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 20

- زمان استفاده : از 22 تیرماه تا پایان روز 22 شهریور ماه

- مراجعه با هماهنگی با تلفن های 22381277-09197613784

- خریداران محترم میبایست یک هفته قبل از مراجع نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایند

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

توضیحات

توانمندسازی و ارتقا عمکرد مغز توسط روش غیر تهاجمی نوروفیدبک

مغز انسان نیز مانند هر سیستم پیچیده دیگری نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته مهم و جالب توجه این است که خود مغز می تواند خودش را تنظیم و به روز کند فقط کافی است که از وضعیت خود آگاهی پیدا کند. از این رو همه کاری که باید انجام دهیم آگاهی یافتن از مدل نامطلوب کارکرد مغز وسعی در تنظیم مجدد آن می باشد. می دانیم که الگوی امواج مغزی است که حالات و صورت های مختلف روانی ما را به وجود می آورد. در واقع کارکرد مناسب یا نامناسب مغز ما سبب طبیعی بودن یا غیر طبیعی بودن تولید امواج در مغز می شود.

در نوروفیدبک سنسورهايي كه الكترود ناميده مي‌شوند بر روی پوست سر بيمار قرار می‌گیرند. اين سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در قالب امواج مغزي (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به او نشان مي‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست و تنها با امواج مغزی شخص انجام می‌شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی و گرفتن پاداش یا از دست دادن امتیاز و یا تغییراتی که در صدا یا پخش فیلم به وجود می‌آید، پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

مدت زمان هر جلسه حدود یک ساعت است که بیشتر آن به نوروفیدبک و زمانی هم به انجام تمرینات و تکالیف دیگر اختصاص دارد. بيمار كار خاصي انجام نمي‌دهد بلكه مغز اوست كه همه‌ كارها را انجام مي‌دهد. پس از چندين جلسه تمرين و تكرار، مغز تكاليف را مي‌آموزد و خود را با آن‌ها تطبيق مي‌دهد. در پايان جلسه الكترودها از بيمار جدا مي‌شود و تكاليفي براي انجام در منزل به او داده مي‌شود. جلسات سه روز در هفته (یک روز در میان) و به مدت حداقل 15-20 جلسه ادامه می‌یابند.

توانمندسازی و ارتقا عمکرد مغز : افزایش تمركز و توجه، بهبود حافظه، افزایش هوش و قدرت تحلیل، افزایش خلاقیت و انگیزه، بهبود خلق، كاهش اضطراب و افزایش آرامش، مدیریت استرس ،بهبود سرعت عمل و سرعت پردازش، افزایش قدرت یادگیری

از پنج سالگی به بالا می توان از نوروفیدبک استفاده کرد.

در مورد نوروفیدبک باید به خاطر داشت که این روش درمانی در واقع نوعی یادگیری است و مغز یاد می گیرد که چطور به تنظیم خود پرداخته و نقایص عملکردی خود را برطرف کند. همچنان که رانندگی را یاد می گیریم و آن را فراموش نمی کنیم، این یادگیری هم فراموش نمی شود.

در نوروفیدبک ، به مغز آموزش خودتنظیمی داده می شود و هیچ گونه ماده خارجی وارد بدن نمی شود و به طور کلی مداخله ی تهاجمی صورت نمی گیرد؛ لذا هیچ گونه عوارض و خطری به دنبال ندارد.

محب


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.