ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 10,000 تومان

42 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، کوچه رحیمی (نبش کوچه)، پلاک 16، طبقه 2، واحد 6، ساختمان شاینا - شماره تماس:02133509634

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- پاکسازی صورت در آرایشگاه بانو فروتن

- با استفاده از بهترین مواد

- سالن زیبایی بانو فروتن همراه با کادری مجرب و حرفه ای

- ارائه خدمات با بالاترین کیفیت

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 04 مهر تا 04 آذر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه به دوستان

- زمان مراجعه: روزهای زوج از ساعت 8 الی 19

- تلفن تماس جهت هماهنگی و رزرو : 33509634-33504891

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

توضیحات

گاهی آدم بی‌دلیل احساس خستگی و کسالت خاصی در تمام بدنش دارد. هم خوب می‌خوابد هم خوب استراحت می‌کند اما احساس سر حالی و شادابی همیشگی را ندارد. یک تنبلی و رخوتی در تن آدم وجود دارد که قدرت انجام خیلی از کارها را از آدم می‌گیرد. بی‌حالی آدم هم تاثیر مستقیمی روی پوست صورت دارد. کدر و تیره می‌شود و بی‌حال.

در این موارد تنها یک راهکار برای شما وجود دارد؛ ماساژ. احتمالا تنتان نیاز به یک ماساژ درست و درمان دارد. یک ماساژ اساسی که با استفاده از کشش مثبت و فشار ملايم در مسير و امتداد خطوط انرژي انجام شود و سيستم انرژي بدنتان را ميزان و متعادل کند. همچنین یک ماساژور حرفه‌ای باعث ايجاد فضا در ساختار اسکلتي و ماهيچه‌اي بدن مي‌شود و باز شدن و انعطاف‌پذيري بدن و سهولت جنبش‌های تن از دیگر مزایای آن است. در کنار تاثیرات بسیار بر بدن، تاثیرات روانی ماساژ دیگر بر کسی پوشیده نیست. بعد از انجام آن ذهن و روح شما هم انگار هوایی خورده و شما حس سبکی بهتری هم در تن و هم در روانتان دارید. و اینگونه است که دیگر احساس‌ کسالت و رخوت شما به کل از بین می‌رود.

حالا پوسستان هم حتما شاداب‌ تر خواهدبود اما اگر دوست دارید پوستتان از تمیزی و طراوت برق بزند می‌توانید با کمک آبرسانی و جلبک‌های دریایی، ماساژ مولاژ و بخور ویژه این کار را انجام دهید. با این کار هم سلول‌های مرده پوستتان از بین می‌رود، هم لایه‌های کدر آن و هم می‌توانید تا مدت‌ها از شر جوش‌های سر سیاه راحت باشید. می‌توانید به سالن گل‌ها مراجعه و ماساژ حرفه‌ای و پاکسازی پوست را یکجا با هم تجربه کنید.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

sara zakeri

سلام مجدد!!! نت برگ عزیز من دوباره برای چک کردن تایم مراجعه با ایشون تماس گرفتم قبلن گفته بودند تا سات 7 تشریف دارند .الان میفرمایند چون محرم هست تا ساعت 4! من شاغل هستم و وقتی به ایشون گفتم با لحن بدی گفتن هم نت برگ میخوای هم ما بمونیم تا تو برسی!!تو مرخصی بگیر!

نت برگ

سارا جان، طی بررسی های انجام شده ساعت کاری آرایشگاه بانو فروتن تا 19 می باشد، اما به دلیل زمان زیادی که برای انجام خدمات به هر نفر نیاز می باشد اعلام می شود تا ساعت 16 می توانید تشریف ببرید. با سپاس از صبوری شما.

sara zakeri

برای خودم و دوستم نت برگش رو گرفتم .هنوز مراجعه نکردیم ولی برای مراجعه تماس گرفتم خیلی خوش برخورد بودند ...ایشالا از کارشونم راضی باشیم :)

نت برگ

مطمئنا به همین صورت است سارا جان.

برچسب های مرتبط