ارزش واقعی: 100,000 تومان
پرداخت شما: 24,000 تومان

83 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان شریعتی، خیابان ظفر، روبروی برگر ذغالی، پلاک 57، واحد 6 - شماره تماس:021-22900166

ویژگی ها

- جرم گیری دندان

- جرم گیری هر دو فک با بروساژ 

- استفاده از بهترین مواد

- جرم گیری و پولیش دندان ها بدون لطمه به مینای دندان 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 06 آذر تا 06 بهمن 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر 

-  ساعات مراجعه: از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 الی 19 

- مراجعه با هماهنگی و تعیین وقت قبلی با تلفن: 22900166

- جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر با مطب دکتر کاملیا علی جانی تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

زیبایی یک چهره همیشه وابسته به یک لبخند زیباست و یک لبخند زیبا هم وابسته به دندان‌هایی زیبا و تمیز و صد البته ردیف و مرتب است. چون همیشه آن چیزی که در نگاه و برخورد اول در چهره هر فردی جلب توجه می‌کند، دندان‌های اوست. برای همین داشتن دندان‌هایی سفید و منظم برای افراد مهم است و رنگ و فرم دندان‌ها در ظاهر افراد تاثیر بسزایی دارد.

بعد هم تا ما یادمان است دندان را به مروارید تشبیه کرده‌اند. شاید دلیل چنین تشبیهی سفیدی و زیبایی آن است اما قطعا ارزشمند بودن آن یک دلیل عمده دیگر است. مرواریدها همیشه نیاز به مراقبت زیادی دارند تا همیشه خیلی زیبا بدرخشند و به چهره شما جلوه دهند. این است که تا قبل از زرد شدن و از سکه افتادن دندان‌ها و قبل از نامرتب شدن ردیف آنها بنا به هر دلیلی باید به فکر راهکاری باشید.

جرم‌گیری یکی از بهترین راه‌های حفظ سلامت دندان، دهان و لثه شماست. یک راهکار مطمئن برای خلاص شدن از شر مشکلات بی‌شمار دندان‌ها.

بعد هم گاهی دندان‌های شما ردیف و منظم نیست و نیاز به ارتودنسی در مراحل مختلف پیشگیری، درمان بینابینی و یا تصحیحی دارد. گاهی دندان‌ها در آستانه نامنظم شدن هستند و می‌توان با اقدام نظارتی مشکل آنها را حل کرد و یا زمانی که مشکلی در دندان‌ها پیش آمده اما هنوز مشکل حادی نیست و یا زمانی که مشکل خاصی در دندان‌ها پیش آمده و باید حتما درمان خاصی روی دندان‌ها صورت بگیرد.

هم برای جرم‌گیری با مواد مرغوب و هم برای یک جلسه دریافت خدمات ارتودنسی به مطب دکتر جدیدی رفته و بهترین خدمات ممکن را با بهترین قیمت دریافت کنید.  

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

خانوم سین

salam man netbarge in qesmat ro kharidari kardam va az hesabam bardasht shode, ama tu profilam chizi nayumade va emaili ham daryaft nakardam.

نت برگ

خرید شما با موفقیت ثبت شده است. میتوانید کدهای مربوطه را در قسمت نت برگهای من در پروفایل خود در سایت مشاهده و نسبت به گرفتن نسخه چاپ آن اقدام فرمایید.با توجه به حجم بالای ارسال ایمیل ها ممکن است شما ایمیل خود را با تأخیر دریافت کنید اما نگران نباشید ایمیل ها را دریافت خواهید کرد و اگر در Inbox نبود لطفاً فولدر Spam خود را چک کنید.از خرید خود لذت ببرید.

فاطیما مرادی

سلام لطفا برای لمینت دندان هم تخفیف بذارید ممنون