تهران، میدان رسالت، خیابان مدنی، بعد از مترو گلبرگ، جنب بانک پاسارگاد، خیابان مهران پور، پلاک 159 - شماره تماس:02177212709

ویژگی ها

آموزش نرم افزار Matlab در آموزشگاه رهرو توسط کادری مجرب 

مدت زمان آموزش متلب : 6 ساعت                            

قابل استفاده برای کلیه رشته های مهندسی و علوم پایه (مخابرات، عمران، صنایع، برق، مکانیک، هوافضا، فیزیک، شیمی و ...)

سرفصل های آموزشی matlab:

    کار با ماتریس ها

    آموزش حلقه ها

    ارتباط با نرم افزارهای مرتبط

    ترسیم دو بعدی و سه بعدی توابع Functions

ویژه بانوان و آقایان

ارائه مدرک داخلی آموزشگاه رهرو

ویژه آقایان و بانوان

مجتمع فنی رهرو دارای دسترسی به مترو

ارائه مدرک از آموزشگاه رهرو / دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی /انستیتو ایزایران/ استانداری تهران

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 22 مرداد تا 22 شهریور 1398

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

 ارائه گواهینامه از آموزشگاه رهرو با هزینه 10,000 تومان جداگانه

لطفا حتما قبل از خرید خود جهت هماهنگی زمان کلاس با آموزشگاه رهرو تماس حاصل فرمایید

ساعات کاری موسسه آموزشی رهرو : شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 20 و پنج شنبه 8 الی 17

تلفن تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر:

77454679

77212709

77212710

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

کلاس آموزشی نرم افزار متلب در موسسه رهرو

موسسه رهرو جهت پیشبرد فضای علمی جامعه ، گامی بزرگ در عرصه آموزش نرم افزار متلب و ورد پرس برداشته است ...

متلب یک زبان سطح بالا و با محیطی جذاب می باشد، که در ابتدا براساس زبان برنامه نویسی C توسعه داده شد. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژه MATrix (ماتریس) وLABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. نام متلب حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه ‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.

کار کردن با ماتریس‌ها در matlab  بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در متلب به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. برای مثال یک عدد (اسکالر) به شکل یک ماتریس 1×1 ذخیره می‌شود. یک رشته مانند «Tehran is capital of Iran» به شکل ماتریسی با یک سطر و چندین ستون (که تعداد ستون‌ها به تعداد کاراکترهاست) ذخیره می‌شود. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود. فایل‌های صوتی نیز در متلب به شکل ماتریس‌های تک ستون (بردارهایستونی) ذخیره می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که متلب مخفف عبارت آزمایشگاه ماتریس باشد. آموزشگاه رهرو با برگزاری کلاسهای متلب و ورد پرس در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه شما را با این نرم افزارهای جامع و کاربردی آشنا میکند.

متلب امکان آسان عملیات ماتریسی، محاسباتی و توابعی، استفاده از الگوریتم های مختلف و همچنین امکان ارتباط آسان با زبان­های مختلف برنامه نویسی را به کاربر می­دهد.

متلب دارای طیف کاربردی گسترده­ای است، از جمله می توان به سیگنال و پردازش تصویر، ارتباطات، طراحی کنترلر، تست و اندازه گیری، مدل سازی مالی و تجزیه و تحلیل، و زیست شناسی محاسباتی اشاره نمود. همچنین امکان گسترش محیط متلب با استفاده از افزودن Toolbox برای اهداف مختلف داده شده است. علاوه بر توابع فراوانی که خود متلب دارد، برنامه‌نویس نیز می‌تواند توابع جدید تعریف کند. استفاده از توابع متلب برای نمایش داده‌ها بسیار راحت و لذت بخش است. هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌ است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته ‌است.برنامه‌های متلب اکثراً متن‌ باز هستند و در واقع متلب (مانند بیسیک) مفسر است نه کامپایلر.

موسسه رهرو مفتخر است جدیدترین و بروزترین روشها و سرفصلهای آموزش متلب را که مبتنی بر استانـــداردهای  جهــــانی مــی باشد ، ارائه نــماید.

آموزشگاه رهرو ، دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای – نمایندگی انیستیتو ایزایران در شرق تهران- داری مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی

ازسال 1379 در رشته های کامپیوتر- تصویرسازی- گرافیک- حسابداری- نقشه کشی معماری- هتلداری- گردشگری – اتومکانیک و برق خودرو – مدیریت خانواده – زبان در شاخه های کاردانش و آزاد ( ارائه واحدهای مهارتی جهت اخذ دیپلم کاردانش ) فعالیت نموده است .

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

راضی بودم خیلی خوب بود و برخورد خوب پرسنل و اساتید عالی بود و آ»وزشگاه رشته های زیادی داره که یشنهاد میدم و مدارک بین المللی هم میدهند .

استاد حقیقی خیلی با عشق تدریس میکردند و این قابل ستایش بود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط