خیابان قیطریه( جنب مترو). بلوار کاوه، تقاطع اندرزگو، ضلع شمالی پلاک40 ،ساختمان سرای محله حکمت ،طبقه 3 - شماره تماس:09370878248

ویژگی ها

عاشقم باش ، رهایم نکن !!

سمینار غلبه بر ترس از رها شدگی و ایجاد روابط عاشقانه و پایدار با رویکرد طرحواره درمانی

مدت زمان : 120 دقیقه

مدرس: آناهیتا عبدالهی (کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران )

مطالب كارگاه : 

   شناخت ترس از رها شدن و مراحل شکل گیری آن

   سبک های دلبستگی

   خلق و خو

   باور مرکزی یا طرحواره چیست ؟

   شناخت پنج باور مرکزی موثرتر در روابط

   باورمرکزی رها شدگی

   باور مرکزی بی اعتمادی بد رفتاری

   باورمرکزی محرومیت هیجانی

   باور مرکزی نقص / شرم

   باورمرکزی شکست

   ارزیابی باورهای مرکزی شما به واسطه ی آزمون طرحواره یانگ

   بررسی سبک های مقابله ای

   بررسی افرادی که باورهای مرکزی شما را تحریک میکنند

   بررسی واکنش های رفتاری شما به موقعیت هایی که باورهای شما تحریک شده اند

   چگونه در مسیر بهبودی قرار بگیریم ؟

بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 02 آذر تا 02 آذر 1398

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

 امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه دادن به دوستان

شماره تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر : 09370878248

زمان برگزاری : شنبه 1398/9/2 از ساعت 15 الی 17

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

سمینار غلبه بر ترس از رها شدگی

آیا احساس می کنید رابطه ی فعلی تان مطلوب نیست ؟ آیا این احساس را دارید که داشتن یک رابطه ی سالم پایدار و عاشقانه دست نیافتنی یا نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است؟ چه می شود اگر ترس و باورهایتان را کنار گذاشته از گذشته ی خود فاصله بگیرید تا یک رابطه ی پایدار و عاشقانه بسازید ؟ چه می شود اگر رفتاری را در پیش بگیرید که شما را به داشتن یک رابطه ی سالم که منتظرش بودید اما می ترسیدید که هیچ وقت به آن نرسید نزدیک تر کند ؟ اولین قدم در این راه آگاه شدن به این الگوهای مشکل ساز درروابط است. در این سمینار رفتارهای مخرب شما در روابط به واسطه ی آزمونهای مربوط به طرحواره های ناسازگار مورد  تحلیل وتفسیر قرار می گیرد تا بتوانید اولین قدم در راستای بهبودی که همان آگاهیست را برای خود بردارید.

هر فردی در طول حیات خود به دنبال عشق ، آرامش و امنیت از سوی خانواده ،دوستان و جامعه است. اما اگر این نیاز های اساسی شما در کودکی پاسخ مطلوب نگرفته باشد یا انکار شده باشد ، احتمالا ترس شدیدی از رها شدن در شما شکل گرفته که تا به امروز همراه شماست.

اگر به ترس از دست دادن مبتلا باشید احتمالا احساساتی از قبیل خشم ، ترس ، شرم ، دلهره ،افسردگی و سوگ را نیز تجربه کرده اید. این احساسات بسیار شدید و دردناک هستند و باعث می شوند رفتارهای منفی خاصی از قبیل حسادت ، چسبندگی و باج گیری عاطفی  از شما سر بزند .

این مساله بسیار محتمل است که شما در دوران بزرگسالی مجذوب روابطی شوید که مشابه آن را در دوران کودکی تجربه کرده اید. آیا دائما جذب افرادی با ویژگی های مشخص و مشابهی می شوید ؟آیا احساس می کنید که فرد بسیار خوب و با محبتی هستید ولی فرد مقابل در رابطه تان قدر شما را نمیداند ؟ آیا جذب کسانی میشوید که شما را طرد می کنند ، نکوهش میکنند ، ازشما سوء استفاده می کنند ، غیر قابل پیش بینی و نسبت به شما بی علاقه هستند ، دمدمی هستند به گونه ای که احساس ناخوشایندی را در شما نسبت به خودتان ایجاد می کنند ؟ در چنین موقعیت های پر تنشی چه احساسی به شما دست می دهد ؟ احساس نیاز ، خشم ، گناه ، انتقاد یا کنترل ؟ احساس طرد ، انزوا ، بی حسی یا پریشانی ؟

باورهای مرکزی با هیجانات ،افکار و رفتارهای آسیب رسان ، شما را به دام می اندازند و شما را از داشتن یک رابطه ی سالم و عاشقانه که مشتاق و سزاوار آن هستید دور میکنند . در این سمینار قدم در سفری خواهید گذاشت که با آن یک مرحله به بیرون از این داستان دردناک هدایت خواهید شد . ترس از رها شدگی خود را بهتر میفهمید ، به موقعیت ها ، رفتارها و روابط تحریک کننده باورهای مرکزی آگاه تر میشوید و توانایی تجربه ی هیجانات منفی بدون عمل کردن بر اساس آنها را کسب خواهید کرد .

شما مقصر شکل گیری و بروز این هیجانات ، باورها و رفتارها در خودتان نیستید ، ولی مسئول ادامه ی تاثیر گذاری آنها بر زندگیتان هستید ،  با تلاش وکسب آگاهی به عنوان اولین قدم میتوانید این الگوی تکراری را در زندگی خود تغییر دهید.

مرکز مشاوره خدمات روانشناختی عمومی گنج درون ، خیابان قیطریه ،بلوار کاوه تقاطع اندرزگو ، ضلع شمالی پلاک 40، ساختمان سرای محله حکمت طبقه سوم

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

خیلی بی محتوی بود حیف پول

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط