ارزش واقعی: 450,000 تومان
پرداخت شما: 400,500 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، خیابان رازان جنوبی، خیابان ورزش، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری - شماره تماس:22902626

ویژگی ها

بلیت استخر سرپوشیده و روباز و تراس افتاب شهید کشوری

استخر سر پوشیده

استخر روباز

تراس آفتاب

سونای بخار

سونای خشک

حوضچه آب سرد

استخر آب درمانی

جکوزی

مخاطب: بانوان و آقایان

محیطی تمیز

شرایط استفاده

فرصت استفاده از 11 تیر تا 17 اردیبهشت 1403

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

مجموعه از 25 اسفند الی 22 فروردین (ماه رمضان) به علت بازسازی تعطیل میباشد

زمان مراجعه:

 چهارشنبه آقایان 6 الی 22 

پنجشنبه بانوان 6 الی 22

 جمعه ها یک هفته درمیان 8 الی 22

شماره تماس: 22902626

هماهنگی پیش از مراجعه الزامی است

لطفا قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

توضیحات

بلیط استخر شهید کشوری

ورزش شنا تاثیر بسیار مثبت و غیر قابل انکاری بر سلامت روح و جسم ما دارد. اگر خیلی اهل شنا کردن نیستید باید به استخری بروید که امکانات و زیبایی آن بتواند نظر شما راجلب کند و شما را علاقه مند به این ورزش کند.رفتن به استخر و شنا کردن یکی از اولین پیشنهاداتی است که وقتی به یک دورهمی مفرح و هیجان انگیز کنار دوستان و عزیزانمان فکر می‌کنیم، به ذهنمان خطور می کند. شنا کردن نه تنها موجب طراوت و شادابی میشود،بلکه میتواند تاثیری معجزه آسا بر جسم و از بین رفتن چربی های اضافی بگذارد و شمارا به اندام متناسب و دلخواهتان برساند.اهالی منطقه میرداماد باید حتما یک شنایدلچسب در استخر چشم نواز و شیک شادی آور در مجموعه ورزشی شهید کشوری را تجربه کنندتا مشتری دائم آن شوند و بارها و بارها برای دورهمی های خود با دوستان یا خانوادهشان آن جا قرار بگذارند.

استخر مجموعه شهید کشوری ویژه آقایان و بانوان بامحیطی زیبا و کاملا بهداشتی، امکاناتی ویژه از قبیل: سونا خشک، سونا بخار، جکوزی،حوضچه آب سرد، دو رختکن، استخر کودکان و بزرگسالان فرصتی است که تخفیفان با قیمت استثنایی در اختیار شما گذاشته است.همچنین می توانید از سالن ماساژ در استخر شهیدکشوری با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید.این استخر ۳۰۰ نفر ظرفیت شناگر و ۴۰۰ نفر شرفیت تماشاچی دارد و برای برگزاری مسابقات هم می تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشد.تمام خستگی و تنش ها و استرس هایناشی از فعالیت روزانه خود در این دنیای ماشینی و کم تحرکی را به آب بسپارید. 

اگر قصد خرید بلیط استخر مجموعه شهید کشوری را دارید می‌توانید با تخفیف 32% از سایت نت برگ تهیه نمایید و لحظات دلچسبی را تجربه نمایید.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

به شدت شلوغ بود، دوش های قسمت جکوزی رو بسته بودند.

سلام وعرض ادب خدمت تمامی تیم خوب شهیدکشوری ،بینهایت ازبازگشایی این مجموعه بااین امکانات وبازسازی جدیدخوشحالم واززمانی که دراین مجموعه گذاشتم لذت بردم ،فقط اگرنیروی خدماتی روتعدادشوبیشترکنیدممنون میشم ????

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط