ارزش واقعی: 70,000 تومان
پرداخت شما: 21,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

اتوبان نواب جنوب، بلوار بریانک، نرسیده به میدان بریانک، خیابان شهید محبی، کوچه استخر مجموعه ورزشی بریانک - شماره تماس:55138847

ویژگی ها

نت برگ آنی؛ امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

هاپکیدو در مجموعه ورزشی بریانک

مخاطب: آقایان

تعداد جلسات: 6 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 90 دقیقه

امکانات مجموعه ورزشی بریانک:

   مربی حرفه ای

   تهویه مناسب

   رختکن بهداشتی

   سالن بزرگ

فاصله تا ایستگاه مترو (بریانک): 5 دقیقه پیاده

فاصله تا ایستگاه BRT خط 2 (امامزاده معصوم): 5 دقیقه پیاده

ویژه نت‌برگی‌ها: 20% تخفیف استفاده از باشگاه بدنسازی مجموعه ورزشی بریانک

مشاهده همه نت برگ های مجموعه ورزشی بریانک

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 02 بهمن تا 15 اسفند 1397

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و یک دوره ورزشی

ساعات تشکیل کلاس ها: روزهای زوج 16:30 الی 18

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه هماهنگی با شماره 55138847 تماس حاصل فرمائید

مبلغ 10,000 تومان بابت کارت الکترونیکی عضویت مجموعه ورزشی بریانک بصورت جداگانه در محل دریافت می گردد که پس از اتمام دوره، این مبلغ عودت داده می‌شود

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

مجموعه ورزشی بریانک

هاپکیدو چیست؟

هاپکیدو HAP KI DO به معنای (هماهنگی - توازن = HAP) ، (انرژی یا روح معنوی و فکری = KI) و (راه و روش = DO)

تمام افراد دارای کی (( KI )) ( نیروی یا انرژی) می باشند که از نفس ریشه می گیرد بنابراین تمرین تنفس عمیق یک جزء حیاتی و مهم هاپکیدو می باشد که باعث قویتر شدن جسم و روح ما می شوند و به ما کمک می کنند که نه تنها از خود در مقابل حملات مهاجمین محافظت کنیم بلکه بتوانیم خود را در برابر تفکر و اندیشه مسموم نیز مصون نگه داریم ، از این طریق هاپکیدو به عنوان یک هماهنگی ( تناسب و توازن) کلی عمل می کند و تاثیر دارد.

هاپکیدو تنها برای افراد قوی نمی باشد، زنان و بچه ها و افراد مسن نیز می توانند آن را یاد بگیرند زیرا هاپکیدو یک هنر رزمی طبیعی می باشد. هاپکیدو اصل نظم و هماهنگی و توازن می باشد یک روش تقویت ذهن و جسم ، یک روش ترکیب نیروهای فیزیکی و روحی بطوریکه فرد می تواند به عنوان یک موجود بشری کاملاً کامل و یکپارچه ظاهر شود.

هاپکیدو (هنر کره ای دفاع از خود) به عنوان یک سبک ملایم و نرم هنر رزمی در برابر سبکهای خشن و قوی که استفاده از نیرو و زور را در برابر نیرو بکار می برند و در نتیجه فقط به موضوع ساده تر اندازه و قدرت توجه می کنند در نظر گرفته می شود. کسی که ورزش هاپکیدو را انجام می دهد می تواند جریان انرژی و قدرت یک فرد مهاجم را به آرامی و با ملایمت منحرف کند یا مانع آن شود و این انحراف و تغییر مسیر به او اجازه می دهد که از نیروی مهاجم بر ضد خودش استفاده کند و منجر به شکست او شود.

از طریق استفاده از فشار روی چندین مفصل اسکلتی و نقاط فشار، قدرت خیلی کمی برای غلبه بر یک حریف لازم می باشد هاپکیدو نه تنها حمله را هدایت و کنترل می کند بلکه آن را دوباره به طرف خود حمله کننده بر می گرداند و سپس با تکنیکهای تهاجمی که می توانند خشونت و شدت ضربات حریف را کنترل کنند ادامه می یابد و باعث می شوند که حریف نتواند اقدامات خصمانه بعدی را انجام دهد.

فردی که به هاپکیدو آشنایی دارد و آن را تمرین می کند می تواند کنترل کامل مبارزه را در دست خود داشته باشد و باعث خنثی شدن تهاجم و ضربات حریف شود بدون اینکه لزومی باشد تا آسیب غیر قابل کنترل همانند آن چه که در بسیاری از سبکهای خشن مشاهده می شود وارد آورد .

هاپکیدو باعث آمادگی کامل جسمانی می شود که بنوبه خود باعث ایجاد تعادل، وضعیت متناسب بدنی، قابلیت انعطاف، زمان بندی ، سرعت، هماهنگی عضلات نیروی مشترک و ازهمه مهمتر باعث ایجاد اعتماد از طریق نظم جسمانی و روحی می شود.

هدف اصلی هاپکیدو البته سعادت و خیر کسی است که آن را انجام می دهد و نه تنها به مهارتهای دفاع از خود در آن تاکید می شود بلکه از آن مهمتر این است که بر رشد و توسعه شخصیت افراد نیز تاکید می شود. یک شخصیت کامل و جامع، تنها اگر روح و روان در شرایط مناسب باشند، حاصل می شود . ادب و نزاکت ، احترام، فروتنی، وفاداری،بلند نظری و فداکاری و از خود گذشتگی نه تنها منشاء می باشند بلکه پاداشها و مزایای هاپکیدو نیزمی باشند.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط