ارزش واقعی: 15,000 تومان
پرداخت شما: 750 تومان

53 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران

ویژگی ها

پیشنهاد ویژه کمپین آخر هفته های جادویی سامانه درخواست خودرو ماکسیم

کد تخفیف 15 هزار تومانی ویژه همه سفرها

امکان رزرو آنلاین خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص

انتخاب آپشن‌هایی مانند حمل چمدان، کولر روشن و...

انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت برای کاهش هزینه‌ها

درخواست چندین خودرو به صورت همزمان

امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد و...

سرویس دهی به سراسر کشور

کد تخفیف taximaxim ویژه مشتریان جدید و قدیمی این سامانه

30% تخفیف از مبلغ کل در هر سفر

شهرهای تحت پوشش در ایران:

اراک- اردبیل- ارومیه- اسلامشهر- اصفهان- اهواز- بجنورد- بروجرد- بندرعباس- بیرجند- تبریز- تهران- دزفول- دهدشت- رشت- زاهدان- زنجان- ساری- ساوه- سنندج- شهریار- شیراز- قدس- قزوین- قم – کرج- کرمان- کرمانشاه- گرگان- مشهد- ملایر- نیشابور- همدان- یزد

ورود سامانه به taximaxim 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 دی تا 20 بهمن 1397

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ است

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

قبل از تهیه این کد بررسی های لازم را به عمل آورید


توضیحات

تاکسی اینترنتی ماکسیم مسیری نو برای لذت سفرهای درون شهری

تاکسی اینترنتی ماکسیم به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی تاکسی آنلاین و رزرو خودر وارد ایران شده است و قصد دارد با فراهم کردن امکان انجام سفرهای امن، راحت و ارزان به شهروندان ایرانی خدمت رسانی کند.

امکانات تاکسی ماکسیم

تاکسی اینترنتی maxim یک اپلیکیشن درخواست آنلاین خودرو است که در کمترین زمان و با بهترین قیمت، شما را به مقصدتان می‌رساند. البته با استفاده از سایت و حتی تماس تلفنی نیز می‌توانید از امکانات تاکسی آنلاین ماکسیم استفاده کنید. پرداخت مبلغ سفر در اپلیکیشن ماکسیم مانند دیگر نرم افزارها به دو صورت نقدی و آنلاین صورت می‌گیرد. همچنین برای صرفه جویی در زمان می‌توانید با شارژ حساب خود، از پرداخت خودکار هزینه سفر استفاده کنید. امکان دربست گرفتن خودرو برای چند مسیر در نرم افزار ماکسیم فراهم است و کاربر می‌تواند چندین مسیر را مشخص کرده و با هزینه پایین‌تر نسبت به اخذ تاکسی در هر مبدا اقدام کند. درخواست تاکسی از ماکسیم بسیار راحت است.

امکانات ویژه تاکسی ماکسیم

  • حتما برای شما هم اتفاق افتاده در ساعت‌های اوج ترافیک و یا در برف و بوران نتوانسته باشید تاکسی مورد نظر خود را پیدا کنید و ساعت‌ها در سرما و شلوغی و ترافیک معطل شده باشید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تاکسی اینترنتی ماکسیم، افزایش قیمت به دلخواه مسافر است. به این صورت که شما می‌توانید در ساعت‌های اوج ترافیک، مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهید تا در زمان کمتری بتوانید راننده مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • دیگر ویژگی منحصر به فرد تاکسی آنلاین maxim این است که می‌توان بدون نیاز به اپلیکیشن و با استفاده از سایت و یا تماس با تاکسی ماکسیم، درخواست خودرو کرد. به هر حال به دلایل مختلف گاهی با مشکل مواجه می‌شوید و با استفاده از تاکسی تلفنی ماکسیم می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن ماکسیم، از خدمات تاکسی سرویس آنلاین ماکسیم بهره ببرید
  • در ماکسیم می‌توانید برای مسیرهای خود آپشن‌هایی مانند همراه داشتن کودک، همراه داشتن چمدان و بار و حتی نداشتن پول خرد را اعلام کنید. به این صورت ماکسیم راننده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتواند بهترین خدمت رسانی را به شما انجام دهد. مطمئنا آگاهی راننده از خدماتی که قرار است به شما ارائه دهد باعث رضایت دو طرف سفر می‌شود.
  • امکان رزرو چند خودرو به صورت همزمان در تاکسی اینترنتی ماکسیم فراهم است و شما می‌توانید به راحتی چندین خودرو را برای دریافت خدمات درخواست کنید.

امنیت در سفر

  • امن بودن راننده‌های تاکسی ماکسیم یکی از شعارهایی است که به آن باور داریم و برای افزایش آن سخت تلاش می‌کنیم. عدم نمایش تلفن تماس مسافر برای راننده یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن تاکسی اینترنتی است که موجب کاهش سواستفاده احتمالی خواهد شد.
  • در زمان سفر می‌توان به راحتی مسیر حرکت تاکسی را با افراد دیگر به اشتراک گذاشت. این امکان برای آگاهی لحظه به لحظه از حال مسافر بسیار مفید به فایده خواهد بود. همچنین مسافر می تواند خودرویی که در حال حرکت به سمت مبداء سفر است را لحظه به لحظه دنبال کند.
  •  ارزیابی سفر و راننده توسط مسافران تاثیر مستقیم بر بهتر شدن خدمات تاکسی سرویس ماکسیم

 با تاکسی اینترنتی ماکسیم سفری مطمئن، ایمن، سریع و با هزینه کم در انتظار شماست

ویژگی‌های تاکسی ماکسیم :

  • امکان رزرو آنلاین خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص
  • انتخاب آپشن‌هایی مانند حمل چمدان، کولر روشن و...
  • انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت برای کاهش هزینه‌ها
  • درخواست چندین خودرو به صورت همزمان
  • امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد و...

این تاکسی اینترنتی به فکر رانندگان نیز هست چون اعتقاد دارد سفر با تاکسی‌های اینترنتی یک تعامل دو طرفه است که باید دو طرف از خدمات راضی باشند. امکانات تاکسی ماکسیم باعث می‌شود راننده قبل از قبول سرویس، اطلاعات درستی از خدماتی که قرار است ارائه دهد داشته باشد. به این ترتیب راننده از دیدن شرایط شوکه نمی‌شود و سرویس را کنسل نمی کند.

ویژگی‌های تاکسی ماکسیم برای راننده: 

  • نرخ‌های منصفانه
  • انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده
  • افزایش نرخ به صورت دلخواه توسط مسافر
  • امکان پرداخت انعام به راننده توسط مسافر
  • آگاهی راننده از میزان چمدان ها، بار و تعداد کودک

ما با داشتن رانندگان قابل اعتماد به خودمان می‌بالیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا سفرهای امن داخل شهری را برای شما فراهم کنیم.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

خیلی عالی بود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط