ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 25,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

باغ کتاب، ابتدای گذرفرهنگ - شماره تماس:09034918168

ویژگی ها

سپری کردن لحظاتی خوش و هیجانی با خیمه بازی

ویژه ایام نوروز

نام کلیه بازیها:

زار

بازار ۱۲۹۵

پنیک لب (که جاینتش هم هست)

اسم فامیل بازی

شب مافیا

آوالن

کودتا

نامه عاشقانه

اسم کارتیل

دیوان

استوژیت

پایاپای

جالیز

دژ

پاتک

کاپوچین

دالیز

نجات جهان

اونو

فصل برداشت

گره

شاهدخت

جنگولک

پنیک لب ۲

زار ۲

جالیز

اسم کارتیل

کاستل

نامه عاشقانه ۲

پانتومیم

کدنیمز ۴

اونو ۲

پایاپای ۲

دیوان

بازار ۲

کاپوچین ۲

استوژیت ۲

کوپ

اسم فامیل

پاتک ۲

شب مافیا

فصل برداشت

شاهدخت

نجات جهان

جنگ ستارگان

هر شب همراه با قرعه کشی و به قید قرعه یک عدد PS4 هدیه داده می شود

دارای 2 فضای فروشگاهی 40 متری در دو سمت در ورودی 

ظرفیت: 400 نفر در هر ساعت

بدون محدودیت سنی

بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 01 فروردین تا 15 فروردین 1398

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

ساعت کاری: هر روز ساعت 10 صبح تا 23

شماره تماس : 09034918168

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

بدون شک، یکی از لذت بخش ترین فعالیتهای فردی و گروهی بازی کردن است و این اصل شامل سن و سال مخاطبان نمی شود. لذا برآن شدیم تا با بنا کردن خیمه های، تفریحی سالم، خانوادگی و به یادماندنی را برای خانواده های ایرانی مهیا کنیم. با توجه به فضای در نظر گرفته شده باری خیمه بازی، ساختار زیر برای چیدمان و کلیت محتوای خیمه در نظر گرفته شده است.


بخش مرکزی

این بخش به نوعی قلب کار است و در تمام طول ساعات خیمه فعالیت های متمرکزی در آن برگزار می شود. این فعالیت ها با محوریت انجام بازی های غول آسا است. بازی های غول پیکر بازی هایی است که در آن افراد بازیکن در نقش مهره های بازی، وارد زمین بازی می شوند. با همین مقیاس اندازه مهره به انسان، کلیه ادوات بازی باز تولید میشوند. برای مثال تاس در چنین بازی هایی ابعادی در حد نیم مترطول دارد. باتوجه به فضای مستطیلی، سه بازی غول پیکر در نظر گرفته شده است که توسط مجریان برنامه مدیریت و اجرا می شود.

آزمایشگاه وحشت Panic Lab 

داستان بازی: 

یه آزمایشگاه مخوف و ترسناک در یه مکان نامعلوم و مخفی برای آزمایش روی جانوارن تک سلولی به نام آمیب! تعدادی از این آمیب ها از آزمایشگاه فرار کردند، البته خوشبختانه هنوز در همین مرکز هستند و از محیط کلی آزمایشگاه بیرون نرفتند.آمیب ها علاقه خاصی به جاهای تاریک و کوچک دارند و شما از این محیط ها غافل نشید، بخصوص کانال های کولر! از یک ویژگی منحصر به فرد، آمیب ها بهره میبرند و اون تغییر شکل، رنگ و طرح هست! درست شنیدید، آمیب ها میتونن به رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلفی تغییر کنند و این میتونه کار شما رو برای پیدا کردنشون مشکل کنه. دانشمندان از شما برای پیدا کردن اون ها در خواست کمک کردند و شما باید هر چه سریعتر آن ها رو به آزمایشگاه برگردونید! این بازی علاوه بر هیجان سبب افزایش توانایی های شناختی از قبیل تقویت حافظه کاری و توجه پایدار فرد می شود. از مزایای این بازی این است که محدودیت خاصی برای تعداد شرکت کننده در آن وجود ندارد.

منچ

منچ بازی آشنا در فرهنگ ایران است که بسیاری در دوران های مختلف زندگیشان از آن خاطره دارند.اما کمتر کسی این بازی را در ابعاد بزرگ در حالی که خود در نقش یکی از مهره های بازی است تجربه کرده است. باتوجه به اینکه هر رنگ/گروه در این بازی 4 مهره دارد. پس تا بیش از 16 نفر میتوانند هم زمان درگیراین بازی باشند. از سوی دیگر، پیشنهاد تیم برگزار کننده، اضافه کردن قوانینی جانبی به مکانیزم های اصلی بازی منچ است تا علاوه بر افزایش هیجان بازی، این بازی را در ذهن مخاطب منحصر به فرد نماید. برای مثال، برای مکانیزم ضربه زدن یک مهره به مهره دیگر، میتوان مینی گیم های طراحی کرد تا این مبارزه(ضمن رعایت موازین فرهنگی)جذابیتی دو چندانی داشته باشد.

پلاسکو

در جهان رسم است که به یاد قهرمانی های افراد سرزمینشان و در یادبود فجایعی ملی مانند جنگ از رسانه های مختلف از جمله بازی برای ادای احترام بازی میکنند. به تازگی گروهی جوان خالق ایرانی بهنام گروه بردانو، بازی به نام »پالسکو-عملیات نجات« را طراحی نموده اند که مکانیزم اصلی آن همکاری مشترک است. به این مفهوم که بازیکنان در این بازی علیه یکدیگر بازی نمی کنند و در واقع همگی با هم متحد هستند تا علیه بازی ) اینجا آتش شعله ور ساختمان و زمان محدود برای نجات مصدومین( عمل نمایند.این بازی با توجه به ماجرای جذابش در کنار محدودیت زمانی انجام بازی، هیجان بالایی داشته و میتواند افراد را به هود جذب نماید. به طور عمومی، این بازی برای 6 نفر طراحی شده است اما در نسخه غول پیکر بازی تا دو برابر این تعدا نیز میتوانند در بازی شرکت نمایند.

غرفه های بازی (فضای دور خیمه)

 توجه به ابعاد خیمه، در حدود 30 غرفه متنوع بازی با ابعاد مربعی با طول تقریبی میتوان در نظر گرفت که در هریک در آن واحد تا 10 نفر می توانند حضور داشته باشند. این غرفه ها شامل سه دسته اصلی است:

بازی های رومیزی رشد و اقبال نسبت به بازی های رومیزی در چند سال گذشته در ایران بسیار چشمگیر بوده است. از سال94 که نخستین کافه بازی تهران افتتاح شد تا به امروز بیش از 20 کافه بازی در تهران و بیش از 150کافه بازی فعال در سرتاسر ایران وجود دارد و روز به روز در حال گسترش است. ای دسته از بازیها میتواند افراد خانواده را بدون در نظر گرفتن شرایط سنی و موقعیتی در کنار یکدیگر جمع کند و خاطرات خوشی را برای آنان رقم بزند.با درنظر گرفتن میزهای مناسبی برای بازی، میتوان تا حدود 40 عنوان بازی رومیزی ایرانی و خارجی رابرای شرکت کنندگان در نظر گرفت که بتواند آنها را برای ساعات مدیدی سرگرم نماید. پیش بینی میشد این دسته از بازی ها تا 12 غرفه را به خود اختصاص دهند

بازی های کودکان

کودکان 5 تا 15 سال یکی از مهمترین دسته مخاطبان این خیمه بازی هستند. باتوجه به شرایط عمومی خانواده ها و زندگی های مدرن و آپارتمان نشینی، انجام بازی های پر سر و صدا و بعضا همراه با کثیف کاری، برای بسیاری از کودکان تبدیل به یک رویای دست نیافتنی شده است. لذا بر آن شدیم تا با طراحی فضایی برای انجام بازی های غیرآپارتمانی این موقعیت را برای کودکان مهیا کنیم تا بدون هیچ قید و بندی خوش بگذرانند. 

بازی های بزرگسالان:

برای بخش یک سوم نهایی خیمه، لیگ رقابتهای بازیهای هیجان انگیز حرکتی در نظر گرفته شده است.

فروشگاه

دو فضای فروشگاهی 40 متری در دو سمت در ورودی طراحی شده است که در هنگام ورود و خروج افراد، توجه آنها را به خود جلب کرده و فروش بازی های رومیزی ایرانی و سایر لوازم احتمالی را انجام دهد.


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

محمد محمدی

چرا جواب نمیدید ؟ ۲۵ تومن ورودیه؟ برای هر بازی هم باید جداگانه پول بدیم؟ چند ساعت میتونیم بازی کنیم؟

نت برگ

محمد محمدی عزیز، شما با پرداخت 25 هزار تومان میتوانید وارد خیمه شده و بدون محدودیت زمانی از تمامی باز های قید شده استفاده نمایید

مریم درودیان

هر نفر 25 هزار تومن ینی اگه یه زن و شوهر بخوان بچه دو ساله شون رو ببرن اونجا یه ساعت بگرده باید 75 تومن پول بدن؟

نت برگ

مریم درودیان عزیز، بله همانطور که در شرایط استفاده این پیشنهاد درج شده هر نت برگ برای یک نفر می باشد و باید به تعداد نفرات نت برگ تهیه شود.

برچسب های مرتبط