ارزش واقعی: 70,000 تومان
پرداخت شما: 39,900 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین چهلستون و بیستون، پلاک 72، واحد 9 - شماره تماس:88481850

ویژگی ها

- نت برگ شامل گشت های تفریحی در تور یکروزه آبشار ویسادار آژانس رویای کادوس شامل :

         - دیدن از آبشار ویسادار پره سر ( سومین آبشار مرتفع گیلان)

        -  خرید سوغات در فومن و رودبار 

- خدمات تور :  بیمه ، لیدر ، وسیله نقلیه توریستی ، راهنما و کمک راهنما

- سرویس صبحانه با منوی باز

- پذیرایی عصرانه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 14 آذر تا 14 آذر 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 09123892789

- خریداران محترم بایستی بلافاصله پس از ثبت خرید خود با آژانس جهت هماهنگی تماس گرفته در غیر اینصورت مسئولیت با خودشان میباشد

- آغاز حرکت : روز جمعه 14 آذر ماه ساعت 5 صبح از هتل تهران ابتدای مطهری

- تجهیزات مورد نیاز : کفش مناسب پیاده روی ،کوله پشتی شخصی، ظروف اولیه شخصی، کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه، زیرانداز یکنفره، قرص و داروهای شخصی

- کلیه ورودی ها بر عهده مسافران می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

توضیحات

  آبشار ویسادار از زیباترین آبشارهای ایران و سومین آبشار مرتفع استان گیلان است که در 16 کیلومتری شهر پره سر در شهرستان رضوانشهر واقع شده و همچون نگینی در دل جنگل های زیبایی این منطقه می درخشد.
 
ویسادار به معنی سایه درخت بید است و ابهت این پدیده طبیعی زمانی بیشتر می‌شود که از پایین به آن نگاه کنند، صدای ریزش آب از ارتفاع 20 متری و نیم دایره‌ای که آب در دل سنگ و صخره برای رسیدن به رودخانه ایجاد می‌کند، منظره فوق العاده دیدنی است.

صدای پرندگان و شر شر آب و نور خورشید که از لابه لای درختان انبوه خود را به زمین می‌رساند، جلوه‌ای است که در کمتر منطقه‌ای یافت می‌شود، پس اگر به دنبال دیدن این زیبایی‌ها هستید، هنگام سفر به غرب گیلان آبشار ویسادار را در پره سر رضوانشهر از یاد نبرید.

 آبشار ویسادار را باید در جنگل های پیلمبرا (Pilambra) در نزدیکی رضوانشهر ببینید. چطور باید به آن برسید؟ از رشت راهی رضوانشهر شده و سپس به سمت غرب و در جاده آستارا ادامه مسیر دهید تا به پره سر برسید. از پره سر به سمت صیقل سرا و ابویار منحرف شده و پس از آن با طی حدود 13کیلومتر به تابلوی آبشار ویسادار می رسید و کمی پس از آن پل روی رودخانه و آبشار در سمت چپ تنها نشانه های شما هستند! تقریبا یک سوم ابتدایی این جاده روستایی آسفالته و ما بقی آن خاکی است...

تنها یک بارندگی کافی است که تردد وسیله نقیله عادی مانند سواری با مشکل جدی روبرو شود و در چند نقطه، عبور شما را بسیار دشوار کند. حتما قبل از حرکت به سمت آبشار، پیش بینی هواشناسی را دنبال کرده و هم چنین از عدم وجود بارندگی در روزهای گذشته مطمئن شوید.

فرم لایه لایه و صخره ای دیواره های دو طرف رودخانه در بالا و پایین دست آبشار جلوه ای دوچندان به طبیعت آن داده است... یک پل فلزی روبروی آبشار نصب شده است که با قرار گرفتن بر روی آن تسلط بر آبشار ممکن می شود. نگاه کردن از روی پل فلزی به پایین و رودخانه خروشان پایین دست آبشار، ترس و اضطرابی همراه با هیجان را در شما به وجود خواهد آورد. آبشار ویسادار در مسیر رودخانه لومیر ایجاد شده است و ارتفاع آن حدود 15متر می باشد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.