ارزش واقعی: 39,000 تومان
پرداخت شما: 11,700 تومان

100 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

پاسداران،انتهای بوستان دوم،خیابان شهید عراقی، - شماره تماس:09121769685،22311633

ویژگی ها

- 12 جلسه ایروبیک 

- ویژه بانوان

- هر جلسه 1 ساعت

- 3 روز در هفته

- با 14 سال سابقه کار


شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 16 دی تا 17 بهمن 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان جلسات: روزهای فرد 10 الی 11 و روزهای زوج 17 الی 18:15 ، 18 الی 19:15

- مراجعه با هماهنگی با تلفن  22311633-09121769685

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- زمان استفاده : 17 دی ماه تا پایان روز 17اسفندماه

توضیحات

ایروبیك وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمركز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فكری می‌شود.ایروبیك یعنی فعالیتی كه عضلات بزرگ را به كار می‌گیرد. در شرایطی كه سرعت وشدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اكسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد.

«ایروبیك» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشكی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اكسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یكنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اكسیژن و دی اكسید كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافی بدن خواهد شد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

لیلا بهنیا

سلام من یه انتقادی داشتم شما توی این نت برگ در پاسخ به سوال دوستان فرمودین که یک نفر نمیتونه دو تا نت برگ استفاده کنه در صورتیکه خود باشگاه قبول می کرد که هر نفر برای 24 جلسه ثبت نام کنه....اشتباه نادرست باعث از دست رفتن فرصت شد.

نت برگ

لیلای عزیز، با توجه به اینکه چنین مسئله ای در شرایط استفاده ذکر نشده لذا طبق اون پاسخ داده شده. اگه چنین امری امکان پذیر بود بالطبع در شرایط استفاده ذکر میشد که هر نت برگی مجاز به تهیه دو نت برگ برای استفاده از دو دوره میباشد. با تشکر

زهرا خدادادی

سلام و خسته نباشید به نت برگ عزیز، اما آخه اینجا که نوشته بدون محدودیت در خرید نت برگ، و تا جایی که من میدونستم این معنی ش این بود که هر نفر میتونه بیشتر از یه نت برگ برای خودش بخره، پس چرا در جواب رومینا جان گفتین که امکان این کار نیست؟! چون تو قسمت شرایط استفاده هم نگفته که هر نفر مجاز به استفاده از یک نت برگ هست. میشه بیشتر توضیح بدین؟

نت برگ

زهرای عزیز، این نامحدود بودن در خرید به این دلیله که بتونید برای دیگران هم خرید کنید اما هر فرد تنها میتونه از یک دوره 12 جلسه ای استفاده کنه نه بیشتر. مطمئن باشید اگه امکان استفاده از چند دوره وجود داشته باشه در قسمت ویژگیها ذکر میکنیم. با تشکر