خیابان آزادی، تقاطع بهبودی، خیابان آذربایجان، روبروی بیمارستان شهریار، شماره 1045، واحد2 - شماره تماس:66843418,09106767477

ویژگی ها

- نت برگ شامل سفر یکروزه به دریاچه زیبای آویدر و ساحل محمودآباد

- گشتها: بازدید و توقف در کنار ساحل مازندران، پیاده روی در طبیعت و بازدید از دریاچه سد آویدر، پیاده روی در ساحل محمودآباد

- خدمات تور : وسیله نقلیه توریستی، صبحانه، گشت راهنما و بیمه

- منوی صبحانه شامل: کره- عسل - پنیر- نیمرو- املت

- ناهار به عهده مسافر می باشد

- همراهی تیم سرپرست

- تامین کردن بیمه مسافرتی ایران

- عکاسی از صحنه های زیبای دریاچه و جنگل که آدمی را تحت تاثیر خود قرار می دهد

- امکان استفاده از قایق موتوری و قایق پدالی با هزینه جداگانه

-امکان استفده از اسب سواری در ساحل با هزینه جداگانه

-امکان استفاده از جت اسکی با پرداخت هزینه جداگانه

- کلیه ورودی ها با مسافر می باشد

- وسیله مورد نیاز: کفش مناسب، لوزام شخصی، عینک دودی، کلاه وزیر انداز، لباس مناسب بنا به فصلی که سفر می کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 08 آبان تا 08 آبان 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- شماره تماس جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر: 09336794286-66354546-88975927

- آغاز حرکت روز جمعه 8 آبان ماه ساعت 4:30 صبح از میدان آرژانتین مقابل بانک سامان و برگشت همان شب ساعت 23:30

- وسیله مورد نیاز: کفش مناسب، لوزام شخصی، عینک دودی، کلاه وزیر انداز، لباس مناسب بنا به فصلی که سفر می کنید

- پس از خرید حتما جهت رزرو قطعی با آژانس تماس بگیرید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

توضیحات

سد خاکی آویدر  در موقعیت جغرافیایی N363310 E514855 در استان مازندران واقع است. سد خاکی آویدر در فاصله حدودا ۳۰ کیلومتری شرق شهر نوشهر و در نزدیکی پارک جنگلی سیسنگان در استان مازندران قرار دارد. این سد و دریاچه پشت آن دریاچه در فاصله‌ای دور از دریا و در دل کوهستان قرار دارد که این امر سبب کاهش رطوبت هوا در این منطقه شده‌است. سد خاکی آویدر در حقیقت متعلق به اداره آبیاری منطقه‌است و دریاچه پشت سد نیز جهت تامین آب مورد نیاز زمینهای زراعتی منطقه ایجاد شده‌است.

این دریاچه ۱۲۵ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. روش دسترسی به این سد و مجتمع تفریحی، جاده‌ای به طول تقریبی ۵ کیلومتر است که از جاده اصلی (نوشهر به نور) منشعب می‌شود. روستاهای نزدیک به این مکان تفریحی عبارتند از تاج الدین کلا، ملا کلا و صلاح الدین کلا؛ که همگی از توابع شهرستان نوشهر هستند. دریاچه پشت سد مکان مناسبی برای رشد و نمو موجودات آبزی است و برخی از گونه‌های ماهی و قورباغه در این دریاچه وجود دارد. گونه‌های گیاهی این منطقه همانند سایر گونه‌های گیاهی موجود در جنگلهای مناطق شمالی ایران است.

این سد و دریاچه پشت آن دریاچه در فاصله‌ای دور از دریا و در دل کوهستان قرار دارد که این امر سبب کاهش رطوبت هوا در این منطقه شده‌است. سد خاکی آویدر در حقیقت متعلق به اداره آبیاری منطقه است و دریاچه پشت سد نیز جهت تامین آب مورد نیاز زمین های زراعتی منطقه ایجاد شده است . با این وجود  ، در این منطقه وجود این چنین دریاچه ای در قلب کوه همچون مرواریدی در دل صدف است و همین امر باعث شده تا گردشگران زیادی به این مکان جذب شوند . نزدیکی کوه و این دریاچه تقریبا وسیع زیبایی خاصی به منطقه بخشیده است . ضمن اینکه وجود فضای باز اطراف دریاچه اطراق برای یک سفر یکروزه را ممکن می سازد . در هنگام شب دریاچه نور کافی ندارد . امکانات اولیه بهداشتی مثل آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی نیز در منطقه دیده نمی شود . به این ترتیب امکان سفر دو روزه و اطراق منتفی است . در قسمتی از دریاچه جزیره کوچکی ایجاد شده است که نشان می دهد قبل از این که سد خاکی احداث شود  ، تپه ای در این قسمت قرار داشته است. در داخل دریاچه گویا ماهی هم وجود دارد . به این ترتیب اگر به ماهیگیری و سکوت دلنشین طبیعت علاقه دارید  ، قلاب ماهیگیری خود را فراموش نکنید.

در داخل محوطه نیز امکانات تفریحی مثل اسب سواری  ، دوچرخه سواری  ، قایق پدالی و گردش دور دریاچه با قایق موتوری تدارک دیده شده است  ، که البته برای هر کدام نیز باید هزینه جداگانه بپردازید . در ایام خاص سال  ، مثل ایام نوروز و تابستان ازدحام جمعیت و نرخ خدمات بیشتر و کیفیت ارائه آن ها پایین تر است . نیروی انتظامی در این منطقه حضور ندارد و جز چند نگهبان محلی که تامین امنیت اداره آبیاری را بر عهده دارند  ، تدابیر امنیتی خاصی مشاهده نمی شود.

هوای منطقه به علت مجاورت با آب، کمی خنک تر و مطبوع تر از شهر است و از آنجا که منطقه هنوز کاملا شناخته شده نیست ( شاید هم به دلیل سرویس دهی مناسب )، منطقه تقریبا عاری از هر نوع زباله است.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.