ارزش واقعی: 95,000 تومان
پرداخت شما: 9,500 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

نیاوران، تقاطع نیاوران و کامرانیه، جنب بانک رفاه کارگران، ساختمان نریمان، طبقه ۵، واحد ۱۵ - شماره تماس:26123649

ویژگی ها

نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

لاغری موضعی با دستگاه 3MAX در مطب دکتر صداقت

از بین بردن چربی شكم، پهلوها، ران ها، بازوها و باسن

درمان سلولیت

كاهش سایز در ناحیه مورد نظر بدون لاغری در سایر نواحی

بدون نیاز به جراحی، بیهوشی، بستری شدن، مرخصی از کار

بدون درد و عوارض

دارای اپراتور خانم

تعداد نت برگ مورد نیاز برای هر ناحیه:

    هر ران: 1 نت برگ

    هر بازو: 1 نت برگ

    هر پهلو: 1 نت برگ

    شکم: 2-3 نت برگ

    باسن: 1 نت برگ

   rf صورت: 1 نت برگ

ویژه بانوان و آقایان

بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ( طبق تعداد اعلام شده)

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 شهریور تا 30 آذر 1397

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

ساعات مراجعه: یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه 10 الی 18/ پنجشنبه 10 الی15

شماره تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر: 26123650 - 26123649

نت برگ شامل 30 دقیقه استفاده از دستگاه می باشد

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است

توضیحات

لاغری موضعی بدون ساكشن در مطب دکتر صداقت

افرادی كه دارای وزن در حد طبيعی هستند ولی دچار چاقيهای موضعی در مناطقی از بدن مثل پهلو ها ،شكم ، باسن ، ران ويا بازوها هستند، اغلب باگرفتن رژيم غذايی و ورزش دچار لاغری و شل شدن صورت می شوند و متاسفانه محل مورد نظر خيلی تغيير نمی كند. در اين گونه افراد بهترين روش درمانی ليپو ساكشن، لیپولیزريا استفاده از دستگاهای لاغری موضعی می باشد .
لیپولیزر و ليپوساكشن در يك جلسه انجام می شود ولی يك روش invasive (تهاجمی ) است و محل مورد نظر بايد بيحسی داده شد و با كانولای مخصوص، چربی های اضافه زير پوست خارج می شود . عمل 2-3 ساعت بطول می انجامد و چربی های اضافی در آن منقطه پس از لیزر به بیرون از بدن کشیده می شوند .بعضی از افراد بدلیل بیماری های دیگر یا ترس از عمل و بیهوشی تمایلی به این گونه اعمال ندارند و بیشتر مایل هستند با یک روش غیر تهاجمی وبدون نیاز به تزریق، چربی های موضعی خود را از بین ببرند .به این افراد استفاده از دستگاه 3MAX پیشنهاد می شود .که در آن نیاز به بیحسی وجود ندارد .کاملا بدون درد و بدون عارضه است. وپروب های دستگاه روی سطح پوست كشيده می شوند و بصورت هفته ای يك يا دو جلسه تكرار شده و تا 10 جلسه ادامه مي يابد .
در طی كار با دستگاه فرد كاملا بدون درد است وفقط گرمای كمي احساس مي كند و این پروسه حدود 20 تا 45 دقیقه بطول می انجامد .
اغلب دستگاهایی كه تاكنون در مراكز درمانی استفاده می شوند فقط دارای يكی از مكانيسمهای موثر مانند راديو فركانسي RF (ترماژaccent) و يا واكيوم (LOG) و اخيرا اولتراسوند (cavitation) می باشند.
در دستگاه جديد 3max تركيبی از هر سه مكانيسم وجود دارد كه گمان می رود استفاده همزمان اين سه مكانيسم علاوه بر تاثير جداگانه هركدام اثر synergic نيز داشته باشند .(به این معنی که اثر یکدیگر را مضاعف می کنند )

راديو فركانسي RF
Uni polar RF نسبتا عمقی نفوذ كرده (حدود MM20) و بنابراين هم پوست و هم بافت چربی زير پوست را تحت تاثير قرار می دهد .
ولي bipolar RF عمق كمتری در پوست (2-4mm) نفوذ ميكند وفقط روی پوست اثر مي گذارد و كلاژن سازی در آن را تحريک می كند وسبب سفت تر شدن و جوانسازی پوست مي گردد. در اين دستگاه از هردو نوع RF يعني unipolar و bipolar بطور همزمان استفاده شده است . گمان می رود كه تركيب آنها اثری بر روی كلاژن سازی و كاهش چربی داشته باشد .

واكيوم
واکیوم بامکش دستگاه مانند ماساژ عمل کرده وسبب بر قراری مجدد جريان خون و لنف و از بين رفتن مواد زائد بدن شده و بهبود متابوليسم وتبادلات پالسی باعث انقباض عضله شده و همانند ورزش بدن اعمال اثر می كند .بدين ترتيب به تنهایی باعث افزايش سوخت و ساز و شكستن چربی و كاهش سايز نيز می شود .همچنين در پوست خونرسانی بهتر شده وباعث ترميم وتحريک فيبروبلاست ها جهت توليد كلاژن والاستين در پوست می شود .

اولتراسوند cavitation
در اين روش جديد با استفاده از امواج فراصوتي روي بافت چربي زير پوست اثر گذاشته وسلولهاي چربي چروكيده شده ودر اثر لرزشي كه توسط پروب ايجاد مي شود ،سلولهاي چربي فشرده ومتراكم مي شوند وتري گلسريد ومحتويات سلولهاي چربي از آن خارج شده و از طريق سيستم لنفاتيك واز ادرار دفع مي گردد .بنابراين هميشه نوشيدن آب فراوان در همان جلسه وروز بعد از جلسه توصيه مي شود .
مصرف پروب cavitation در افراد داراي كبد چرب ،خانمهاي باردارويا داراي چربي خون بالا مي باشد توصيه نمي ش

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

من قبلا پيش خانم دكتر كار بوتاكس رو انجام دادم خيلى خوب بود، الان هم نت برگ ليزر رو تهيه كردم، از كارشون خيلى راضي هستم. به دوستان هم پيشنهاد ميكنم حتما امتحان كنند.

پرسنل برخورد خیلی خوبی دارن ، من از خدمات ژل و بوتاکس و لیزر استفاده کردم و دوستام رو برای لاغری معرفی کردم، همگی راضی بودیم و از نت برگ تشکر میکنم برای این تخفیف ویژه

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

samin negahban

من نت برگ براي اين مجموعه تهيه كردم و از دستگاه 3 max استفاده كردم ، خيلي راضي بودم و بعدش پكيج برداشتم ، رژيم غذايي رو رعايت كردم و خدا رو شكر نتيجه گرفتم، از كادر حرفه اي و خوش برخورد مجموعه كه راهنمايي هاي موثري ميكردند مخصوصا مريم جون ممنونم.

نت برگ

amin negahban عزیز، از اینکه با اعلام رضایتمندی و خرسندیتان موجبات دلگرمی را برای خدمتگزارانتان در نت برگ فراهم می سازید، از شما سپاس گزاریم اما خواهشمندیم نظر و رضایت خود را در بخش نظرات پیشنهاد درج فرمایید. بخش فعلی مختص درج سوالات طراحی شده است. با سپاس

برچسب های مرتبط