ارزش واقعی: 60,000 تومان
پرداخت شما: 9,000 تومان

11 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سعادت آباد، بین میدان کاج و بلوار دریا، خیابان 36، پلاک 5، واحد 41 - شماره تماس:02188682760

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- میکرودرم در مطب خانم دکتر مجری 

- از بین بردن جوش های سر سیاه

- روشن کردن پوست

- رفع سیاهی دور چشم

- افزایش جریان گردش خون طبیعی

- پاکسازی توسط میکرودرم

- رفع لک و جای جوش

- کاهش منافذ باز پوست

- استفاده از ماسک با پرداخت هزینه جداگانه

- اپراتورها دارای Certificate ازCynosure آمریکا

- انجام خدمات تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو

 - مشاوره رایگان با پزشک متخصص پوست

- 20% تخفیف سورپرایز ویژه جوانسازی :

پکیج های ویژه جوانسازی با جدیدی ترین تکنولوژی روز دنیا و متد آلمان

میکرونیدلیگ AMEA

- سایر خدمات:

- تزریق ژل، بوتاکس، چربی ؛ هایفوتراپی، میکرودرم ، میکرونیدلینگ، هیدرودرمی، درمان واریس ، خال برداری ، درمان تعریق زیر بغل و کف دست، رفع خطوط ناشی از تغییر وزن(استریا)، درمان افتادگی پلک بدون جراحی

- مشاوره رایگان جهت تزریق ژل لب، خط خنده، جوانسازی(صورت، گردن، دست)، رفع کک ومک و تاتو با لیزر، برداشتن خال و ضایعات پوستی، رفع مویرگهای سطحی (واریس) با لیزر، رفع جای جوش و زخم(اسکار)، مشاوره کاشت مو و ابرو، مشاوره جراحی های زیبا (صورت و پلک)

- ضدعفونی تمامی فضای کلینیک به وسیله محلول آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات درجه یک آلمانی

- دارای موقعیت عالی پارک

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 19 شهریور تا 20 آبان 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به استفاده از 2 نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه به دوستان

- ساعت کاری مطب خانم دکتر مجری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 19

- مراجعه فقط با هماهنگی و وقت قبلی با تلفن: 88682972 - 88682760

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

- کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

- انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است

 



 

 

 

توضیحات

- میکرودرم در مطب خانم دکتر مجری

 میکرودرم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام درست آن می توانید از جوش و لک و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنیدمیکرودرم ابریژن برای بار اول  در سال 1985 در کشور ایتالیا انجام شد و بعدها در بیشتر کشورهای اروپایی به  عنوان روش بدون عارضه جوان سازی استفاده شد- میکرودرم روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند.  در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود- میکرودرم چگونه انجام می شود؟ برای انجام در ابتدا پوست تمیز و  آرایش و چربی کاملا پاک می شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که از سوی پزشک تعیین می شود، سایش در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد انجام می شود. زمان لازم حدود 20 تا 30 دقیقه در صورت و 20 دقیقه در گردن به طول است. پس از اتمام درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می شود- موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟ از بین بردن لک های پیری- از بین بردن و تمیز کردن جوشهای سر سیاه- شاداب وسر حال شدند پوست صورت - ضخیم و سفت تر شدن پوست و بدلیل کلاژن سازی- روشن تر شدن پوست- میکرودرم موجب نفوذ عمیق تر وتاثیر بهتر داروها شده واثر داروها را تا 10برابر افزایش میدهد- درمان چروکهای ظریف پوستی و کمک به از بین بردن اسکارهای سطحی مثلاً اسکار آکنه- افزایش تاثیر داروهای موضعی و کمک موثر در درمان لک های پوستی و تفاوت رنگ در سطح پوست مثل ویتیلیگو- کمک به درمان جوشهای زیر پوستی- در پوست های چرب چربی صورت را کنترل میکند ودر پوستهای خشک موجب تحریک فعالیت غددمیشود وبه نرمتر شدن و لطافت پوست کمک میکند- در پوست های قرمز وحساس حساسیت پوست را کمتر میکند- موارد ممنوع برای استفاده از میکرودرم کدامند؟ افرادی که تبخال و یازگیلدر صورت خود دارند- افرادی که در حین رادیوتراپی گردن هستند - بیمارانی که در حین درمان با ایزوترتینوئین خوراکی - افرادی که جراحی صورت در 2 ماه اخیر انجام داده باشند - همچنین میکرودرم برای  کسانیکه طی 12 ماه اخیر اکوتان مصرف کرده اندیا بیماری پسوزیاریسدارند مناسب  نیست 

 - مراقبت های بعد از میکرودرم  

 - فواصل مناسب و تعداد تکرار میکرودرم چقدر است؟    

به طور کلی فاصله جلسات از 1 تا 4 هفته بنا به تشخیص پزشک و براساس نوع مشکل مراجعه کننده و تعداد جلسات از 4 تا 6 جلسه برای جوانسازی تا 10-12 جلسه برای رفع لک و روشن شدن پوست می باشد.

  - توصیه های قبل و بعد از میکرودرم  

  بیماران باید از دو روز قبل از درمان تا 72 ساعت پس از آن از مصرف داروهای لایه بردار و ضد لک خودداری نمایند و پس از میکرودرم ابرژن از ضدآفتاب با دقت بیشتری و با فاصله هر 3 ساعت استفاده نمایند . استفاده از آب داغ تا 24 ساعت بعد از درمان ممنوع است . اقداماتی همچون دکلوره نمودن ، استفاده از بند ، موم و … بعد از 3-4 روز از میکرودرم مجاز است . آقایان موظفند 3-4 ساعت قبل از میکرودرم اصلاح نمایند و در صورت تمایل بعد از 12 ساعت از میکرودرم اصلاح صورت بلامانع است .  

- مزایای میکرودرم ابریشن چیست؟  

  اصلی ترین مزیت میکرودرم این است که این روش کاملا بدون عارضه می باشد. میکرودرم با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است.در پوست های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می توان از این روش درمانی استفاده کرد.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط