ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 10,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان پیروزی بین خیابان چهارم و سوم نیروی هوایی پلاک 99 ساختمان پزشکان نیکان طبقه 5 مرکز تخصصی فیزی - شماره تماس:02177434179

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده ، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- ماساژ میگان در مرکز تخصصی فیزیوتراپی همایون

- پیشرفته ترین روش ماساژ با تخت معجزه آسای میگان

- با بهره گیری از ماساژ، انرژی درمانی، فشار درمانی

- بهره گیری از اصول کایروپراکتیک و بهره گیری از اصول طب سوزنی

 - سم زدایی بدن
 
- کاهش وزن
 
- کاهش استرس
 
- 30 دقیقه استفاده از دستگاه معادل با 1 ساعت دویدن

نت برگ شامل 1 جلسه

 - طول درمان 1 تا 10 جلسه

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 25 آذر تا 17 دی 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به خرید و استفاده از یک نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- مراجعه با هماهنگی و وقت قبلی با تلفن:  77434179

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

- کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

- انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است

توضیحات

- ماساژ میگان در مرکز تخصصی فیزیوتراپی همایون

زمینه های کاربردی و تاثیرات مثبت این دستگاه بر اندامهای بدن بسیار زیادند اما به طور کلی این دستگاه در 4 زمینه تاثیر مثبت ایفا می کند و  با استفاده مستمر موجب بهبود آنها می شود:

 سم زدایی: این دستگاه با بهره گیری از نور مادون قرمز سموم بدن را درون سلولها متلاشی کرده و با آب بدن ترکیب می کند و در نتیجه سلول فرصت خروج آن را پیدا می کند.

 طب سوزنی: نور مادون قرمز با هدف به کارگیری نقاط طب سوزنی که در اطراف ستون فقرات قرار دارند به تحریک عصبی نقاط پرداخته و در نتیجه باعث فعل و انفعالات سلولی و عضلانی می گردد.

انرژی درمانی: گرمای حاصل از انتقال انرژی توسط نور مادون قرمز باعث ایجاد گرمای مضاعف و در نتیجه سرعت بیشتر گردش خون و به حرکت درآوردن گلبولهای سفید در بدن می گردد در نتیجه قدرت سیستم دفاعی بدن را افزایش داده و این امر باعث کاهش بیماری می گردد.

ماساژ درمانی : حرکتهای کایروپراکتیک ماساژی که از ماساژ کششی طبی بهره گرفته باعث باز شدن و استحکام عضلات کناری ستون فقرات گردیده و با استفاده مستمر از دستگاه مهره چینی صحیح ستون فقرات را فراهم کرده و باعث کاهش و رفع دردهای کمر می گردد. 

تاثیر دیگر این دستگاه در کاهش وزن است، استفاده از این دستگاه سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد لذا بدن خود چربی ها و مواد سمی را می سوزاند. نتیجه پژوهش ها نشان می دهد که نیم ساعت استفاده از  این دستگاه به اندازه یک ساعت دویدن خون را در بدن به جریان می اندازد ، این تاثیرات نیز به دلیل گرمای حاصل از نور مادون قرمز است.

اولین نشانه بهبودی و تاثیر این دستگاه واکنش بدن می باشد. پس از استفاده ممکن است بدن از خود عکس العمل هایی مانند سرگیجه، حالت تهوع، ضعف عمومی، خون ریزی از بینی و حتی خون ادراری نشان دهد که دلیل اصلی آن شناور شدن سموم شیمیایی و فلزی موجود در سلولها می باشد که با نوشیدن حداقل 2 تا 3 لیتر آب در روز پس از چهار تا چند جلسه به طور کامل سموم از بدن دفع می شود و هیچ نوع واکنش دیگری مشاهده نمی شود و از آن پس بدن رو به بهبودی می رود.

برای افرادی که دارای درد موضعی هستند اولین عکس العمل بدن احساس افزایش درد موقتی در چند جلسه اول می باشد که پس از آن شاهد کاهش درد تا 70 % و با ادامه پی در پی به 90 % منجر می گردد.  

همچنین اخیرا استفاده از این دستگاه در کلینیک های ترک اعتیاد جهت کاهش درد بیماران نیز رایج شده است.

میگان تراپی در آمریکا از پرطرفدارترین روش های درمان می باشد و کمر درد، سردرد، میگرنهای شدید، ناراحتیهای پوستی، غلظت خون،کلسترول، دیابت نوع2، دردهای ماهیانه، ضعف قوای جنسی، کمی سوخت ساز، فشار خون، استرس، افسردگی، بی خوابی، افزایش وزن از جمله مواردی است که به صورت کلینیکی پس از استفاده از دستگاه ماساژ حرارتی خودکار میگان تا حدود 90% بهبود یافته است. انجمن کایروپرکتیک آمریکا نیز تنها به دستگاه ماساژ حرارتی میگان اجازه استفاده در زمینه های درمانی را داده است

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط