تهران, ازگل, گلزار شرقی, دوازده متری ولیعصر, بن بست قائم, پارک علم وفناوری های وی, واحد 108 - شماره تماس:09124163591

ویژگی ها

بن خرید لباس بارداری آنتی باکتریال و ضد تشعشع سلامت پوش از گروه تخصصی بهین آرمان

لباس بارداری ضد امواج، ضد باکتری و ضد تشعشع

مدل : آرتمیس

خاصیت آنتی باکتریال (Antibacterial)

دارای پتانسیل بوزدایی

سایز آزاد (Free Size) عرض از 30 تا 60 سانتیمتر

ضد امواج الکترومغناطیس (َAntiradiation)

ضد قارچ (Antifungal)

قابلیت استفاده در زیر سایر البسه

محافظت کامل از بالای سینه تا روی پاها

تن پوشى براى بانوان به ويژه خانم هاى باردار

آدرس اینستاگرام : health_wear

آدرس وب سایت : http://healthwear.ir

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 21 اسفند تا 30 مهر 1399

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

ساعت کاری : همه روزه از ساعت 9 الی 17

ساعت پاسخگویی : همه روزه از ساعت 7 الی 24

شماره تماس: 09301163591

نحوه دریافت کالا : 

   ارسال با پیک یا پست

ارسال در تهران : با پیک 

ارسال در شهرستان : با پست 

هزینه ارسال : رایگان

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

بن خرید لباس بارداری آنتی باکتریال و ضد تشعشع سلامت پوش از گروه تخصصی بهین آرمان

دوران بارداری یکی از مهمترین دورانهای اثر گذار بر سلامتی نسل بعدی شما مادران عزیز میباشد که درصورت رعایت نکات و موارد امنیتی و بهداشتی در همه ابعاد آن، میتواند آرامش خاطری طولانی مدت را در ادامه عمر شما و فرزندان دلبندتان فراهم آورده و تضمین نماید. در عصر حاضر یکی از مهمترین خطراتی که سلامتی همه افراد بخصوص مادران و نوزادان عزیز را تهدید میکند تشعشعات و امواج الکترومغناطیس و رادیویی است که با استفاده از لباس بارداری آنتی باکتریال و ضد تشعشعات الکترومغناطیسی - مدل آرتمیس، میتوانید ایمنی و سلامتی را برای خود و جنین خود به ارمغان بیاورید.

مزایای لباس بارداری مدل آرتمیس کاهش 99.96 درصدی امواج الکترومغناطیس خاصیت آنتی باکتریال (Antibacterial) که به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو مواد در ساختارهای نقره و بکارگیری آن در لباس بوجود آمده است، کمک بزرگی به سلامت پوستی خانمها نموده و با جلوگیری از رشد و ادامه حیات باکتری‌ها و میکروب‌هایی که در اثر تعریق، آلودگی و یا غیره روی پوست ایجاد می شوند، استفاده طولانی مدت آن را ممکن می­سازد. ضمنا نانو مواد نقره به دلیل توانایی ایجاد حفره در غشای سلولی قارچ و مرگ سلولی آن، پتانسیل بالایی در کاربردهای ضد قارچ (Antifungal) داشته و همچنین دارای خواص بوزدایی هستند که مستقیماً بر مولکول‌های بو اثر گذاشته و آن‌ها را دستخوش تغییر یا بطورکلی حذف (Deodorant) می‌کنند.

طراحی مدل آرتمیس به گونه ای است که بدلیل طراحی و دوخت کشهایی ملایم در لباس، متناسب با افزایش وزن و سایز مادر بزرگتر شده و میتواند از 3 ماه قبل از بارداری تا پس از به دنیا آوردن نوزاد بدون نیاز به تغییر سایز یا خرید مجدد مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین طراحی این مدل بگونه ای است که مستقل از سایز مادر در طول دروران بارداری بوده و عرض آن میتواند از 30 سانتی متر تا 60 سانتی متر متغیر باشد.

شایان ذکر است که طراحی این مدل بگونه ای است که با وجود کشسانی بودن و تغییر سایز لباس، مادر و جنین هیچگونه فشاری را بر خود احساس نخواهند کرد.لباس بارداری مدل آرتمیس بدلیل ضخامت بسیار کم آن می­تواند حتی در زیر لباسهای دیگر و یا مانتو استفاده گردد، بنابراین علاوه بر خانمهای خانه ­دار مناسب خانمهای شاغل نیز بوده و میتواند براحتی در داخل و خارخ از خانه بصورت دائمی مورد استفاده قرار گیرد و امنیت و آرامش خاطر مادران گرامی را فراهم سازد. لباس بارداری مدل آرتمیس از بالای سینه تا زیر شکم و روی پاها را بطور کامل پوشش داده و مانع از رسیدن امواج به جنین می­گردد.

لطفا توجه نماییدکه برخی محصولات خارجی وارد کشور شده اند تحت عنوان گن بارداری ضد امواج که فقط شکم را می پوشاند و از بالا و پایین دو ناحیه برای ورود امواج به داخل رحم  بوجود می آورد. امواج از ناحیه سینه می توانند وارد رحم مادر شده و بر جنین آسیب وارد کنند و هنگام خروج نیز با شکم بند برخورد کرده و نمی توانند خارج شوند و پس از چندبار انعکاس و برخورد از بین می­روند (درواقع گن بارداری ضد امواج مانند یک قفس برای محصور کردن امواج در داخل رحم عمل میکند) بنابراین استفاده از گن های بارداری ضد امواج تحت هیچ شرایطی توصیه نمی­گردد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط