ارزش واقعی: 190,000 تومان
پرداخت شما: 119,700 تومان

1 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میرداماد

ویژگی ها

روتر 3 (نسخه گلوبال) از رایانه ایران

Xiaomi Mi WiFi Router 3 White

دارای یک پورت USB جهت دانلود مستقیم روی فلش و هارد، و تبدیل این روتر به یک سرور (اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین کاربران متصل به روتر)

قابلیت استفاده به عنوان تقویت‌کننده‌ی سیگنال وای‌فای مودم و روتر‌های دیگر، علاوه بر کاربرد اصلی روتر

قابلیت تنظیم و راه‌اندازی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه (اندروید و iOS)

امکان کم و زیاد کردن سرعت و میزان مصرف اینترنت کاربران، تنها با یک حرکت انگشت شما

پشتیبانی از پلاگین‌های توسعه‌دهندگان ثالث جهت دسترسی به امکانات بیشتر

پشتیبانی از اتصال همزمان 126 دستگاه

راه‌اندازی شبکه وای‌فای با دوباند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی

سرعت باند 2.4 گیگاهرتز: 300Mbps  /  سرعت باند 5 گیگاهرتز: 867Mbps

دارای برد تا 100 متر

دارای پورت USB 2.0

قابلیت ایجاد شبکه وای‌ فای جداگانه برای مهمان

قابلیت قرار دادن برخی دستگا‌ها در بلک‌ لیست

دارای فایروال و سیستم امنیتی قدرتمند

امکان نصب VPN روی روتر - دارای 4 آنتن PCB

دارای گارانتی 18 ماهه معتبر

بدون محدودیت در خرید نت برگ

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 اسفند تا 28 اسفند 1396

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

ساعات کاری: از ساعت 8:30 الی 16:30 

نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید

جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید


زمان تحویل:تا 7 روز کاری پس از ثبت سفارش

نحوه ارسال : پیک/ پستی

هزینه ارسال در تهران با پیک : 4,000 تومان

هزینه ارسال به شهرستان برعهده خریدار

توضیحات

روتر 3 شیائومی؛ قیمت، کیفیت و کارآیی در یک قاب زیبا

 

شرکت شیائومی که به تازگی به جمع پیشتازان عرصه ی تکنولوژی پیوسته با ورود به بازار تجهیزات شبکه، دنیای تکنولوژی را تحت تاثیر خود قرار داده است.روتر 3 جدیدترین محصول شیائومی در بازار تجهیزات شبکه است که به نسبت قیمت پایین و امکاناتی بی نظیر آنرا در بین پرفروش ترین محصولات بازار قرار داده است. امکاناتی منحصر به فرد از جمله پشتیبانی از باند 5 گیگاهرتزی، برخورداری از چهار آنتن Wifi، برخورداری از نرم افزار کاربردی و اختصاصی MI Wifi و حافظه ی رام 128 مگابایتی باعث شده تا این روتر از سایر رقبای با سابقه تر خود در این زمینه پیشی گیرد. رایانه همراه به عنوان اولین وارد کننده ی این محصول به بازار ایران افتخار نقد و بررسی این محصول برای کاربران عزیز را داراست:

 

 

روتر 3 شیائومی از باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتزی بهره میبرد قابلیت انتقال داده تا 1167 مگابیت برثانیه را در  حالت ac داراست که باعث تمایز این محصول از هم رده های خود در این بازه ی قیمتی شده است.

 

 

این روتر با چهار آنتن برای ارسال امواج اینترنت در شبکه ی WIFI گستره ی استفاده ی شما را افزایش میدهد تا با مشکل از دست رفتن آنتن WIFI در محدوده ی روتر نباشید. هر چند میزان محدوده ی تحت پوشش قابل تنظیم است ومی توان آنرا محدود هم کرد.

 

سیستم امنیتی این روتر با رمز نگاری WPA-PSK/WPA2-PSK محافظت شده است و امکان مشکلات امنیتی را به حداقل میرساند. همچنین روتر در برابر جریان برق نامتعارف، ورود مایعات و اجسام خارجی و دمای بالا مقاومت می کند.

روتر 3 شیائومی از دو خروجی شبکه و یک خروجی WAN و یک درگاه USB در پشت دستگاه، بهره میبرد که برای اشتراک و انتقال اطلاعات کاربرد دارد. یک چراغ LED نیز وضعیت اتصال به اینترنت را بر روی روتر نشان میدهد. 

 

 

این روتر از حافظه ی پردازشی 128 مگابایتی بهره میبرد که سرعت انتقال داده و تعداد دستگاه های متصل را افزایش میدهد و باعث عملکرد بهتر نرم افزار کاربردی روتر می شود.

این روتر که بر روی حالت AC و پروتکل 802.11 تا 1167 مگابیت بر ثانیه داده منتقل می کند محدوده ی تحت پوشش بیشتری نسبت به مودم های عادی دارد.

 

نرم افزار کاربردی MI wifi که با سیستم عامل های اندروید، IOS، ویندوز و مکینتاش سازگار است و قابلیت های بی نظیری را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن به راحتی میتوانید تنظیمات امنیتی و محدودیتی خود را بر روی روتر قرار دهید و اطلاعات کاملی از هر آنچه در شبکه ی اینترنت شما میگذرد در اختیارتان قرار میدهد.

 

 

 

شرکت شیائومی در طراحی محصولات خود ثابت کرده است که هیچ رقمه کم نگذاشته است. جنس دستگاه از پلاستیک ABS سخت با وزن بسیار کم است که استحکام قابل قبولی به آن بخشیده است. چهار آنتن قابل چرخش که قابلیت جدا شدن ندارند ، زیبایی خاصی به روتر بخشیده است. چراغ LED به کار رفته در جلوی روتر نیز زیباست و در صورت اتصال صحیح به رنگ آبی در می آید. در مجموع می توان گفت روتر بر روی میز کار شما به شدت رخ نمایی می کند.

 

جمع بندی

روتر 3 شیائومی با توجه به نیازها و الزامات جامعه امروزی محصولی کاربردی و مقرون به صرفه است که امکانات جذاب و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار میدهد که اکثر قریب به یقین این امکانات توسط نرم افزار MI WIFI قابل استفاده است. شیائومی با ادامه ی راه Apple ثابت کرده است که رابط کاربری بسیار مهم تر از مشخصات سخت افزاری بی کاربرد و اسمی است.


 

 

 

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

بعد از دو ماه از تاریخ خرید و تحویل ندادن پاورها مجبور شدم برم دفتر نت برگ و پول رو پس بگیرم بدون اینکه یه اطلاع رسانی کوچیک وقتی رفتم گفتن جنسش موجود نیست ، خوب اگه موجود نیست چرا هنوز تو سایتتون موجوده

افتضاح نخرید قیمت با فروشنده هماهنگ نشده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط