کمینه ارزش: ۴,۱۳۰ تومان
کمینه پرداخت : ۳,۳۰۴ تومان

82 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

گاندی، نبش کوچه 14، پلاک 78، طبقه دوم، واحد سمت چپ - شماره تماس:02188202677

ویژگی ها

- امکان انتخاب یکی از محصولات زیر :

    - سرکه خرما 500 گرمی

    - سرکه سیب 500 گرمی

    - سرکه سیب 2000 گرمی

    - سرکه بالزامیک 250 گرمی

    - سرکه بالزامیک 500 گرمی

- از شرکت پخش وردا

- تاریخ انقضاء محصولات تا پایان سال 1394 می باشد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 22 تیر تا 22 مرداد 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

- زمان مراجعه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16 و پنج شنبه از ساعت 8 الی 13

- در صورت خرید 12 عدد سرکه (یک کارتن) تحویل به صورت ارسال رایگان می باشد

- نحوه دریافت: تحویل به صورت حضوری و یا ارسال درب منزل با پرداخت هزینه جداگانه

- فقط در زمان تاریخ استفاده کالا تحویل داده می شود

- مهلت ارسال تا 72 ساعت پس از اتمام فروش از روی سایت میباشد

- مراجعه فقط با هماهنگی با تلفن  ۸۰ - ۸۸۲۰۲۶۷۶

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

 

توضیحات

شركت توليدي وردا با سابقه نزديك به نيم قرن در امر توليد مواد غذايي، محصولات توليدي خود را با نام تجاري " وردا " به بازارهاي مصرف داخلي و خارجي عرضه مي‌نمايد. اين شركت با توليد سركه وردا در سال 1346 فعاليت خود را آغاز نمود و پس از آن با ادغام گروه توليدي زرتاك در مجموعه وردا تكميل سبد كالاهاي توليدي صورت پذيرفت و بدين ترتيب با عرضه محصولات كيفي موفق شد ضمن كسب رضايت مصرف كنندگان گرامي، سهم قابل توجهي از بازار مصرف را به دست آورد. در حال حاضر محصولات توليدي اين گروه شامل انواع سركه‌هاي تقطيري و ميوه‌اي از قبيل سركه سيب، سركه خرما و سركه بالزاميك ( به عنوان اولين توليد كننده ايراني سركه بالزاميك )، انواع خيارشور، سير ترشي و انواع ترشيجات و همچنين انواع ماكاروني رشته‌اي و فرمي مي‌باشد.

سركه بالزاميك :

سركه بالزاميك نوع خاصي از سركه است كه از تركيب سركه انگور و شيره انگور و  سپس ماندگاري طولاني مدت اين مخلوط در بشكه هاي چوبي به دست مي‌آيد.

بعضي از خواص سركه بالزاميك :

1-     سرکه بالزاميک داراي گروهي از آنتي‌اکسيدان‌ها است که به آنها ترکيبات پلي‌فنولي گفته مي‌شود. پلي‌فنول‌ها راديکال‌هاي آزاد توليد شده در بدن را خنثي مي‌کنند و در نتيجه عملکرد سيستم ايمني بهبود مي‌يابد. از اين رو سرکه بالزاميک مي‌تواند خواص ضدميکروبي و ضدعفوني‌کنندگي داشته باشد. در قديم از اين سرکه براي درمان عفونت‌هاي ويروسي و باکتريايي و ضدعفوني کردن زخم‌ها استفاده مي‌شده است.

2-     اگر به جاي سس‌هاي پرچرب که به‌طور معمول براي سالاد استفاده مي‌شود، از اين نوع سرکه استفاده شود، طبيعتا دريافت چربي در رژيم غذايي کاهش مي‌يابد که در مصرف طولاني مدت مي‌تواند به بهبود کنترل وزن و بهبود سطح چربي‌هاي خون منجر شود.

3-     سرکه بالزاميک در محيط معده، حالت اسيدي ايجاد مي‌کند. به‌طور معمول در افراد جوان و سالم، محيط معده به اندازه کافي اسيدي است اما در افرادي‌که به هر علت ترشح اسيد معده آنها کاهش يافته است مانند افراد سالمند يا کساني ‌که قسمتي از معده آنها با عمل جراحي برداشته شده است، استفاده از اين سرکه به اسيدي‌تر شدن محيط معده کمک مي‌کند و در نتيجه فرآيند هضم و جذب بسياري از مواد مغذي بهبود مي‌يابد.

4-      برخي منابع معتقدند که استفاده از اين نوع سرکه باعث بهبود حساسيت به انسولين مي‌شود و در نتيجه مي‌تواند به کنترل قند خون در افراد مبتلا به ديابت کمک کند.

5-    از اين نوع سرکه مي‌توان به ميزان چند قاشق مرباخوري در سالاد استفاده کرد. مخلوط سرکه بالزاميک و روغن زيتون يک سس مغذي و سالم براي مصرف سالادها معرفي مي‌شود. 

سركه سيب و خرما :

سركه سيب و خرما در اين مجتمع توليدي با به كارگيري بهترين مواد اوليه به طور كاملا طبيعي توليد و عرضه مي‌گردد. متاسفانه امروزه بسياري سركه هاي موجود در بازار مصرف طبيعي نبوده و با استفاده از اسانس ها، رنگ ها و . . . توليد مي‌شوند كه براي سلامتي انسان نيز مضر مي‌باشند.

 

برخي از خواص سركه سيب :

1-     سرکه سیب دارای خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کننده است. ضد باکتری و ضد قارچ است و باعث ارتقاء عمل سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل بیماری زا می‌شود.

2-      مقدار پتاسیم بدن را تنظیم می کند، در نتیجه به حفظ تعادل اسیدی- بازی خون کمک می‌کند.

3-      درمان عفونت ادراری

4-      کاهش فشار خون بالا

شربت سركه سيب و عسل، راه حلي براي درمان چاقي :

يك يا دو قاشق مرباخوري از سركه سيب با دو قاشق مرباخوري عسل مخلوط كنيد و بعد آنقدر آب نيم گرم اضافه كنيد كه يك ليوان پر شود. سپس آن را به هم بزنيد تا يكنواخت شود و آهسته آهسته بنوشيد. بهترين زمان مصرف شربت سركه سيب و عسل صبح‌ها موقع برخاستن از خواب است.

بايد توجه داشت كه تنها با رژيم گرفتن نمي توان سلولز و چربي را از بين برد. سركه سيب و عسل تركيبي را به وجود مي‌آورد كه چربي ها را از بين برده و آن را تجزيه مي‌كنند.

وردا

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

m mohammadi

سلام خسته نباشید من میخوام 12تا بخرم ولی هر 12تا را نمیتونم با هم انتخاب و حساب کنم! برای فرستادن اگه جدا جدا بخرم مشکلی پیش نمیاد؟

نت برگ

دوست عزیز، خیر مشکلی پیش نمی آید و شما می توانید پکیج ها را جداگانه خرید کنید و اعلام نمایید که 12 نت برگ از پکیج های مختلف خرید کرده اید.

الهه عباسی

سلام، چطوری میشه انتخاب کرد که از هر سرکه چند تا باید انتخاب کنیم در آن پکیج 12 تایی؟

نت برگ

الهه جان، با کلیک برروی گزینه انتخاب نت برگ می توانید قیمت ها را مشاهده و تعداد مورد نظر را انتخاب نمایید.