ارزش واقعی: 210,000 تومان
پرداخت شما: 168,000 تومان

0 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران - شماره تماس:09122714917

ویژگی ها

روغن گیاهی خالص آرگان آموس وان 

روغن 100% گیاهی آرگان

افزایش حجم موضعی عضلات (خانم‌ها و آقایان)

 حجم دهنده صورت‌های استخوانی

حجم دهنده گونه و لب و سینه

رفع چین‌ و چروک پوست

محافظت‌کننده و شاداب کننده پوست

افزایش حجم عضلات در ورزش‌های بدن‌سازی

رفع خط اخم و خطوط پیشانی

بهترين جايگزين برای روش‌های پرخطر جراحی و تزريق ژل، بدون عوارض، بدون هورمون و مواد شيميايی 

موارد احتیاط: در افراد مبتلا به پسوریازیس و حساسیت‌های پیشرفته منع مصرف دارد. در دوران بارداری مصرف نشود.

حجم: 30 میلی‌لیتر

امتیـاز تجاری: BP217

شماره پروانه سیب سلامت: 56/19691

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 04 خرداد تا 31 مرداد 1399

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 09122714917

نحوه دریافت کالا: 

ارسال در تهران: رایگان

هزینه ارسال شهرستان:‌ برعهده مشتری 

پس از خرید جهت ارسال محصول حتما با فروشنده تماس بگیرید؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ارسال به عهده خریدار می باشد

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

سالهاست در آسیا و اروپا از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندام‌ها استفاده می‌شده است. شرکت بادران با برند آرترینا اولین تولیدکننده روغن خراطین با مجوز وزارت بهداشت در ایران است. این روغن جهت افزایش حجم موضعی عضلات استفاده می‌شود که در حال حاضر جایگزین تمامی کرم‌های شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌های پرخطر شده است.روغن خراطین حاوی 70 درصد پروتئین جهت عضله سازی است. همین‌طور دارای امگا 3، امگا 6، امگا 9 و مواد مغذی منحصربه‌فردی است. ویتامین‌های فراوان موجود در این روغن تأثیر به سزایی در غذارسانی به بافت‌های پوستی دارد.یکی دیگر از کاربردهای روغن خراطین کاهش چین‌وچروک و جوان‌سازی پوست است. همچنین این روغن در پوست ایجاد شفافیت و درخشندگی می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.

طریقه مصرف:

روزی 2 بار قبل از خواب هر بار حدود 3 دقیقه روی موضع مورد نظر با نوک انگشتان دست به‌صورت دورانی ماساژ داده شود. بهتر است قبل از استفاده از روغن نیز موضع مورد نظر ماساژ داده شود.

سؤالات متداول:

 چند دوره درمانی باید از این محصول استفاده شود؟ طول درمان در افراد مختلف متفاوت است. معمولاً آثار اولیه 2 ماه پس از استفاده منظم ظاهر می‌شود.

آیا با وجود اینکه پوست چرب دارم می‌توانم از این روغن استفاده کنم؟ بله. افراد با پوست چرب و دارای جوش هم می‌توانند استفاده کنند، اما بعد از 2 ساعت روغن را از روی پوست خود بشویند.

درخت آرگان که تنها در مراکش ومعدود نقاط دیگری در شمال آفریقا (غرب مدیترانه) یافت می شود، در سال های اخیر اهمیت ویژه ای یافته است. از دانه های این درخت، روغنی گرفته می شود که به دلیل خواص شفابخشی که دارد اکسیر طلایی لقب گرفته است. روغن آرگان به دلیل محدودیت تولید و تقاضای فراوانی که برایش وجود دارد از گران ترین روغن های جهان است  و در سراسر دنیا به نام طلای مایع یا طلای بیابان شهرت یافته است. روغن آرگان علاوه بر مصارف آرایشی جهت مصارف خوراکی نیز استفاده می شود. برای استخراج این روغن معجزه آسا از هسته موجود در میوه های درخت آرگان استفاده می شود که در اوایل تابستان خشک و تیره شده و روی زمین می ریزند. بدین ترتیب که ابتدا میوه آرگان را در مجاورت هوای محیط خشک می کنند، سپس میوه گوشتی آن را جدا کرده وهسته را می شکنند و مغز آن را بیرون می آورند، سپس تحت دما و فشار کم (Cold press)روغن آرگان به دست می آید. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینولئیک و لیئولنیک ( امگا3 و امگا6 و قدری امگا9) ویتامین هایAوE، آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک است. علاوه بر این روغن آرگان سبب آبرسانی، رطوبت، از بین بردن لایه های مرده پوست، درمان خشکی و چین و چروک، تقویت کننده و ضد پیری و... افزایش الاستیسیته پوست، لطافت و شادابی خاصی به صورت می شود.

فواید روغن آرگان بر زیبایی

1-بهبود اکنه

معمولاٌ چربی ها و محصولات آرایشی وبهداشتی چرب، باعث بروز یا تشدید آکنه های پوستی می شوند.

این در حالی است روغن آرگان، نه تنها باعث بروز وتشدید جوش، حتی در پوست های چرب نمی شود، بلکه می تواند به درمان جوش و لک ناشی از آن نیز کمک کند. مطالعات نشان می دهند لینولییک اسید و تری ترپنوییدهای موجود در روغن آرگان، باعث کاهش التهاب پوستی ناشی از آکنه، کاهش تولید سبوم(چربی پوست) کاهش ضایعات آکنه وافزایش شفافیت پوست می شود و کمک فراوانی هم به بازسازی پوست می کند. برای دیدن این اثر کافی است روغن آرگان را به طور مستقیم روی جوش هایتان بزنید. اگر جوش سر سفید داشتید، یک قطره روغن آرگان را با یک قطره روغن درخت چای مخلوط کنید واین ترکیب را روی جوش ها ماساژ دهید. ترکیبات آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریایی و ضد قارچی موجود در این روغن با مبارزه با عامل جوش ها، باعث کاهش التهاب و بهبود آنها خواهند شد. همچنین می توانید این روغن را به کرم های فاقد چربی خود اضافه کنید.

2-بهبود درماتیت واگزما

اگزما و درماتیت آتوپیک، مشکلات شایع پوست هستند که با علایمی چون التهاب پوست، خشکی و خارش خود را بروز می دهند. روغن آرگان به دلیل داشتن اولئیک اسید، لینولئیک اسید، ویتامین Eو چربی های امگا-3 به طور قوی موجب حفظ رطوبت پوست و ایجاد لایه محافظ روی پوست، بهبود خشکی وخارش ناشی از اگزما، نرمی پوست و کاهش التهاب می شود.

3-کاهش روند پیری پوست

روغن آرگان غنی از اسیدهای چرب، اسکوالن، ویتامین های AوE ، آنتی اکسیدان ها و چربی های امگا3و6و9 است. روغن آرگان یک آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند اکسیژن رسانی درون سلولی را افزایش دهد. این عمل منجر به خنثی شدن رادیکال های آزاد و حفظ نرمی بافت ها می شود. از این رو روغن آرگان می تواند موجب بهبود الاستیسیته و نرمی پوست، هیدراته شدن پوست وتسریع فرایندهای ترمیمی پوست و کاهش اثر مخرب رادیکال های آزاد شده و روند پیری پوست را کاهش می دهد. مطالعات نشان می دهد استفاده منظم از روغن آرگان موجب کاهش عمق چروک ها، رفع خطوط ریز صورت، بهبود خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، کاهش لک های ناشی از پیری و بهبود شفافیت و ظاهر پوست می شود.

4-کاهش آسیب های پوستی

روغن آرگان غنی از آنتی اکسیدان هاست و بنابراین می تواند پوست، مو وناخن را در برابر اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش و آلاینده های محیطی و رادیکال های آزاد محافظت کند و از ایجاد خشکی پوست، لک و چروک های پوستی ناشی از این آسیب رسان ها جلوگیری کند.

همچنین روغن آرگان قادر است تحریکات پوستی و التهاب ناشی از آفتاب سوختگی، استفاده از تیغ های خود تراش و سایر روش های اپیلاسیون را برطرف کند. علاوه بر این ها، روغن آرگان به دلیل غنی بودن از فلاونوییدها و تری ترپنوییدها، اثرات ضد التهاب و ضد درد خوبی از خود نشان می دهد ومصرف موضعی آن می تواند به کاهش درد عضلانی و مفصلی و روماتیسمی نیز کمک کند.

5-کاهش ترک های پوستی

یکی از مشکلات پوستی شایع در دوران بارداری، ایجاد ترک های پوستی یا همان استرچ مارک ها در اثر چاق و لاغر شدن های این دوران و پس از آن است. از این رو متخصصان امریکایی به خانم های باردار توصیه می کنند در صورت دسترسی به روغن آرگان، روزی 2تا 3 قطره از آن را روی پوست شکم، باسن و ران های خود ماساژ دهند. علاوه بر اینکه اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان می توانند باعث حفظ رطوبت ونرمی پوست بدن وکاهش احتمال ترکخوردن پوست شوند، ویتامین های AوEموجود در این روغن هم به بازسازی پوست وترمیم سریع تر این ترک ها کمک قابل توجهی خواهند کرد.همچنین روغن آرگان می تواند ترک های کف پا را به خوبی بهبود بخشد.

6-نرم کننده پوست

یکی از مهمترین خواص روغن آرگان، خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی به پوست است. ویتامین Eو اسیدهای چرب موجود در این روغن گیاهی به سرعت وارد سلول های پوستی می شوند و خود روغن هم با سرعت مناسبی جذب پوست می شود.از این رو، به هیچ عنوان احساس چربی پوست پس از مصرف روغن آرگان یا محصولات بر پایه آن به شما دست نخواهد داد.

چربی این روغن به گونه ای است که می تواند بدون استرس جوش زدن ، برای نرم و لطیف کردن پوست هم از آن کمک گرفت. نرم کردن پوست زانو وآرنج ها هم از دیگر خواص روغن آرگان است. علاوه بر این روغن آرگان می تواند خشکی لب ها و ترک های ناشی از آن را برطرف کند.

7-نرم کننده ودرخشان کننده مو

ماساژ موها با روغن آرگان و یا افزودن روغن آرگان به شامپوها و نرم کننده های موباعث درخشش، نرمی ولطافت موها می شود. از این رو روغن آرگان حتی میتواند جای انواع نرم کننده های مو در حمام را بگیرد. به علاوه اگر موهای وز و یا خشکی دارید می توانید ساقه های مرطوب آن را با مقدار بسیار کمی از روغن آرگان پس از حمام کردن ماساژ دهید.

همچنین استفاده از روغن آرگان قبل از استفاده از سشوار و حالت دهنده های حرارتی دیگر، اثرات مخرب آنها را بر ساقه مو کاهش می دهد. برای اینکار 2تا3 قطره روغن آرگان را بر کف دست ریخته وپس از پخش کردن آن ، موهای خود را ماساژ داده و سپس سشوار کنید.

8-رفع موخوره

روغن آرگان با ایجاد یک لایه پوششی نرم کننده روی مو، موجب انعطاف پذیری و شانه پذیری بهتر موها شده و از الکتریسیته ساکن ، شکنندگی و گره خوردن موها جلوگیری می کند. همچنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها موجب دوام بهتر رنگ موها می شود. بنابراین می توانید چند قطره روغن آرگان را به رنگ موی خود اضافه کنید و یا بطور روزانه موهای خود را با روغن آرگان ماساژ دهید.

9-رفع شوره سر و ریزش مو

  مطالعات نشان داده اند استفاده از روغن آرگان روی کف سر، به علت غنی بودن از ریز مغذی ها می تواند موجب کاهش ریزش مو و افزایش سرعت رشد مو گرددو بنابراین تراکم موها را افزایش دهد. توصیه می شود چند قطره روغن را روی انگشتان دست ریخته و به مدت 15 دقیقه کف سر را به ملایمت ماساژ دهید. همچنین استفاده از روغن آرگان به صورت مستقیم روی موها و کف سر و افزودن آن به شامپوها می تواند به رفع شوره های خشک و پوسته ریزی سر کمک کند.

10-بهبود کیفیت ناخن    

استفاده از روغن آرگان روی ناخن ها و پوست اطراف آن، موجب نرم شدن ناخن، افزایش استحکام آن و جلوگیری از شکنندگی ناخن ها و بهبود کیفیت پوست اطراف آن و جلوگیری از ورقه ورقه شدن پوست می شود. 



















پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط