ارزش واقعی: 9,500 تومان
پرداخت شما: 6,650 تومان

1 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، نرسیده به - شماره تماس:66410988-66416594

ویژگی ها

- کتاب خواندنی شخصیت های هومیوپاتی

- شصت نمونه از شخصیت های هومیوپاتی

- همراه با تصویر

- به قلم فرانس کوسه

- برگردان دکتر محمد تحویل زاده

- ویراستار علی حدیدی و مشاور هومیوپاتی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 03 اسفند تا 24 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک کتاب

- تنها 300 نت برگ موجود می باشد

- تحویل حضوری در محل

- در صورت ارسال هزینه به عهده خریدار است

- زمان مراجعه: از شنبه الی پنجشنبه 9 صبح تا 20

- زمان استفاده: از 3 اسفند ماه الی 24 اسفند ماه

- مراجعه فقط با هماهنگی قبلی با شماره های 66410988 - 66416594 - 66963596

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

هومیوپاتی به طور مداوم توسعه می یابد و ارزیابی می شود. در بیست سال گذشته، این رشد با کمک همایش های جهانی و روش های پیشرفته ی ارتباطی شتاب گرفت.

در سال 1790، زمانی که پزشک آلمانی، ساموئل هانمن، پزشکی هومیوپاتی را تاسیس کرد، امراض جسمانی بیماران کانون توجه بود. با این حال هانمن در کتاب خود، ارغنون هنر پزشکی، می نویسد برای انتخاب دارو، معمولا" علائم روان شناسی مهم تر از علائم جسمانی هستند. در بعضی داروها مثل pulsatilla شرح می دهد رفتارهای مشخصی که معمولا" در افراد پیدا می کرد با داروی مشابه درمان می شدند.

هومیوپات های مختلف این بینش ها را گسترش دادند. دستاورد بزرگ هومیوپات یونانی جورج ویتولکاس، در جوهر متریامدیکای وی است که رفتارهای خاص معروف ترین داروهای هومیوپاتی را شرح می دهد.

همچنین شخصیت های دارویی به طور ماهرانه ای توسط سایر هومیوپات ها مثل کاترین کولتر در سری کتاب هایش با عنوان تصاویر داروهای هومیواتی شرح داده شده است. اسم هاییکه به طور خاص در ارتباط با این موضوع به ذهن می آیند آلفونس جیوکنس، راجان سانکاران، جان شولتن، ماسیمومانجیالاوری و تینوس اسمیت هستند.

این کتاب، شخصیت های هومیوپاتی که به طور شایع مورد تجویز قرار می گیرند را به تصویر می کشد. 


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

ازيتا بني اردلاني

با سلام و همه ی نت برگ های عزیز علم هومیوپاتی چند سالی که تو کشور ما آمده من خودم مریض دکتر حدیدی و دکتر اصانلو بودم این طب بسیار جالبه اول تیپ شخصیتی شما رو تشخیص می ده و بعد اگر مشکلی مثل عصبانیت و یا هر مریضی دیگه حتی سرماخوردگی دارید رو می تونه درمان کنه البته بجز تجویز داروهای هومیوپاتی دکتر حدیدی مشاوره ازدواج ، مدیریت و یا هر مشاوره ی دیگری که می خواهید رو نسبت به تیپ شخصیتی شما ارائه می ده که اطلاعات شما نسبت به خودتون زیاد تر می شه و شما یاد می گیرید چقدر به خودتون توجه داشته باشید و بتونید از زندگیتون با کمترین امکانات لذت ببرید. من که خیلی در این سه که باهاشون آشنا شدم اطلاعاتم زیاد شد. به شما هم توصیه می کنم حتما یک بار امتحان کنید. برای اطلاعات بیشتر ازعلم هومیوپاتی می تونید به سایت ophomeopathy.com قسمت case taking مراجعه کنید و ببیند علائم بیماریها چی بوده و چطوری درمان شدند. با سپاس به همه بچه های نت برگی مخصوصا کارکنان و مدیر عامل خوب این شرکت که کتابهای خوبی رو اجازه می دن روی سایت گذاشته بشه تا مردم طب های جدید رو بشناسن.