ارزش واقعی: 7,000 تومان
پرداخت شما: 4,900 تومان

8 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، کوچه مبین، - شماره تماس:66462961

ویژگی ها

- یک پکیج حاوی 6 کتاب مفید برای آشپزخانه

    - پیش غذاهای آسان و خوشمزه و مفید

    - مایکروفر برای آسان و خوشمزه و مفید

    - غذای فرنگی آسان و خوشمزه و مفید

    - سوپ های ترکیه و کوکتل های آسان و خوشمزه و مفید

    - زیباترین غذاهای آسان و خوشمزه و مفید

    - سفره آرایی آسان (رنگی)

- از انتشارات طلایه

- 3 دوره ناشر برگزیده

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 08 اسفند تا 28 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای خرید یک پکیج

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- تحویل به صورت حضوری و یا ارسال درب منزل مشتری با پرداخت 2000 تومان هزینه جداگانه در محل

- ساعات کار: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13

- مراجعه با هماهنگی با شماره تماس 66462961

- مهلت استفاده: یک روز پس از اتمام مهلت خرید بر روی سایت الی 28 اسفند ماه

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد


توضیحات

کتاب‌ها بهترین راه زیستن در دنیاهایی دیگر است. مگر قرار است چقدر زندگی کنیم. در همین چند صباح عمر می‌توان چقدر دنیا را دید و گشت می‌توان تجربه بودن در چند دنیا و چند جا را تجربه کرد. فقط می‌توانی خودت باشی. همینجا و در اکنون.

کتاب‌ها اما پلی است برای سِیر کردن. برای عبور کردن و برای زیستن و درک دنیاهایی که در عالم واقع غیرممکن است. هر کتابی را که باز می‌کنی در نقش یکی جان می‌گیری و زندگی را تجربه می‌کنی. گاهی برای یک روز گاهی برای یک هفته و گاهی برای یک ماه.

کتاب را که می‌بندی تجربه جدیدی را زیسته‌ای و باز کتابی دیگر و زیستن و تجربه‌ای دیگر. این بار با باز کردن کتاب در قلب اروپایی و یکبار در قلب داغ آفریقا. یکبار در دهه 40 زندگی می‌کنی و یک بار در قلب 21. یک بار چوپانی هستی در جستجوی افسانه شخصیت. یکبار زنی پا به سن گذاشته در یک آبادی دور دست. صبح ونیز را که تجربه کردی می‌توانی شب در سرمای آلاسکا زندگی کنی.

به راستی چند سال عمر باید داشته باشی تا این همه زندگی‌های متنوع را زیست کنی. کتاب جدیدی بخرید و خواندن دنیای تازه‌ای را آغاز کنید. با شروع هر کتاب حسی کنجکاو و ناشناخته زیر پوست آدم می‌دود و با پایان هر کدام، لبخندی از رضایت از بودن در درون دیگری شاد می‌شوی.

آخرین کتابی که خواندی کی بود؟ آخرین کتابی که هدیه دادی کی بود؟ آخرین باری که لذت چرخیدن بین قفسه‌های کتابخانه‌ای بزرگ را تجربه کردی کی بود؟

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

محمود ساکیه

با سلام و عرض خسته نباشید به مدیریت موفق نت برگ.ابتدا از زحمات شبانه روزی شما کمال تشکر را دارم.سوال بنده این است که در قسمت شرایط استفاده نوشته اید : - تحویل به صورت حضوری و یا ارسال درب منزل مشتری با پرداخت ۲۰۰۰ تومان هزینه جداگانه در محل.خوب حال بنده با پرداخت 2 هزار تومان برای ارسال در شهر اهواز کافیست.زمانی که با انتشارات طلایه تماس گرفتم به بنده چنین گفتند که برای اهواز ارسال نداریم،ولی در نهایت به بنده گفتند که اگر مایل باشم کتاب را برای بنده ارسال کنند.هزینه پست را کارت به کارت کنید.تا کالا را ارسال کنند.خواهشمند است جواب بنده را بدهید.با تشکر فراوان.موفق و استوار باشید.به امید ارزوی موفقیت.امیدوارم همیشه در اوج باشید.انشالله

نت برگ

محمود عزیز، شما فقط میتوانید نسبت به خرید پیشنهاداتی که در شهر مورد نظرتان ارائه میشود اقدام کنید. این پکیج مختص تهران بوده و کلیه شرایط مربوطه نیز در شهر تهران قابل اجراست.برای اینکه دیگر چنین مشکلی برایتان پیش نیاید زمانیکه سایت را باز میکنید در قسمت انتخاب شهر ، اهواز را انتخاب کنید تا پکیجهایی که قابل ارسال به شهرتان است ببینید. با تشکر

محمود ساکیه

این هدیه ای است برای مادر عزیزم. که بهترین اشپز دنیاست.راست میگن که هیچی بهتر از دستپخت مامان نمی شه !