ارزش واقعی: 95,000 تومان
پرداخت شما: 58,900 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان، کوچه حقیقت طلب، پلاک 3 ، واحد 1 - شماره تماس:02188926326

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- پاور بانک قابل حمل Infonics

- Infonics 3 In 1 Model ABPB03 4500mAh

- ابعاد :10.7 × 6 × 2.5 میلی‌ متر

- ولتاژ خروجی : 5 ولت

- شدت جریان خروجی : 1 آمپر

- ظرفیت : 4500 میلی آمپر ساعت

- دارای سه عدد کابل ( لایتنینگ، میکرو یو اس بی، 30-پین )

- نوع باتری : لیتیوم پلیمر

- در دو رنگ : آبی و سبز فسفری

- امکان انتخاب میزان آمپر خروجی

- شارژر همزمان دو دستگاه

- مقاوم در برابر اتصالات و نوسانات الکترونیکی از جمله افزایش ولتاژ ، اتصال کوتاه

- دارای 5 عدد چراغ LED برای نمایش میزان شارژ

- حمل و نقل آسان

- مناسب تمامی محصولات دارای پورت micro USB و Iphone و Ipad

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 07 آذر تا 21 آذر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک محصول

- امکان تحویل حضوری: شنبه تا چهارشنبه 10 الی 17 و پنج شنبه ها 10:30 الی 13

- نحوه تحویل حضوری و یا ارسال رایگان از طریق پست درب منزل در تهران و سراسر کشور

- جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره های  88926326 - 88926276 - 88926173 - 09368880357

- زمان ارسال : 7 روز کاری بعد از ثبت و هماهنگی سفارش

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

 

توضیحات

شرکت پارس نوین مدیا از سال 1388 فعالیت خود را به عنوان واردکننده، توزیع کننده و پخش کننده معروفترین برندهای جهانی لپ تاپ در ایران آغاز نموده است. این امر به دلیل اشراف کامل این شرکت بر حلقه های تامین، واردات و پخش می باشد و این امکان را فراهم می نماید تا بهترین مارک ها همراه با بهترین قیمت ها در اختیار مشتریان این شرکت در سراسر ایران قرار گیرد. همچنین این شرکت عضو انجمن تخصصی مرکز تحقیق و توسعه ایران می باشد.

شرکت پارس نوین مدیا با هدف بکارگیری منابع انسانی، مالی و تکنولوژی پیشرفته و با تاکید بر استانداردهای ملی و بین اللملی و با استفاده از مدیران با تجربه صنعت IT در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین تیم تخصصی بازاریابی و فروش، همچنان درصدر شرکت های ارائه کننده محصولات IT در ایران می باشد.

این شرکت در سال 91 بر آن شد تا بر تکیه بر تجارب موفق خود در صنایع قبلی در خصوص واردات و فروش تبلت و لوازم جانبی به عنوان نماینده رسمی شرکت SMART TOUCH و INFONICS پا به عرصه رقابت بگذارد و در نهایت در سال 1393 نیز با رویکرد واردات و فروش گوشی های هوشمند وارد این بازار شد، هم اکنون این شرکت در زمینه فروش گوشی های ال جی و واردات برندهای معتبر دنیا فعالیت می کند.

امید است با ارائه تسهیلات فوق و امکانات دیگر بتوانیم موجبات رضایتمندی شما مشتریان گرامی را بیش از پیش فراهم سازیم.

 

معرفی اجمالی محصول

ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی‌تر، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن های سرگرم‌کننده، استفاده از وای فای، G3، 4G ، همه و همه سبب شده تا لحظات کمی را شاهد باشیم که نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌های مان نباشیم. پاور بانک‌ها که به نام‌های دیگری مانند شارژرهای همراه، باتری اضافه یا باتری بک آپ نیز مرسوم‌اند، درواقع باتری‌های یدک قابل شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده راحتی دارند .این‌که می‌توانید گوشی یا تبلت‌تان را به شارژر متصل کنید اما مجبور نیستید که کنار پریز برق بمانید یا اینکه گوشی‌تان را در محل تنها بگذارید و منتظر شوید تا شارژ آن کامل شود، سبب شد تا پاور بانک‌ها موردتوجه قرار بگیرند.پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو اس بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت.برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی 1 آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی 2.1 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق می‌باشند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید.

شارژر همراه Infonics دارای سه درگاه خروجی بوده و شدت‌جریان‌ خروجی آن 1 آمپر است. دکمه‌ای برای روشن و خاموش کردن دستگاه روی بدنه آن تعبیه‌شده است. علاوه بر آن دارای نشانگر LED میزان شارژ است. ظرفیت آن 4500 میلی‌آمپر ساعت بوده و دارای کابل لایتنینگ، 30-پین و microUSB است. طراحی بدنه آن به‌گونه‌ای است که محلی برای قرارگیری کابل در آن تعبیه شده است.

 

 

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.