ارسال با پیک - شماره تماس:42091422

ویژگی ها

- جشنواره محصولات شیائومی: شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی از تامین کالای نت برگ

- شارژ هم‌زمان دو دستگاه

- جنس پوشش خارجی: فلز

- پشتیبانی برای یک خروجی USB: سرعت ماکزیمم 5V/2.4A 

- پشتیبانی برای دو خروجی USB: سرعت ماکزیمم شارژ 5V/3.6A

- سازگاری با تمام انواع گوشی های هوشمند، تبلت و ...

- گجتی ضروری برای هر ماشین

- تنها 3 ثانیه زمان برای راه‌اندازی 

- کنترل کننده با کیفیت بالا

- اورجینال

- دارای گارانتی 18 ماهه معتبر

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 13 آبان تا 27 آبان 1396

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

- ساعات کاری: از ساعت 8:30 الی 16:30 

- جهت هماهنگی ارسال با تلفن 4-42091420 تماس بگیرید

- نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید

- ارائه پرینت و یا اسکرین شات کد نت برگ الزامی است

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- کسب وکار ملزم به رعایت کلیه نکات درج شده در این پیشنهاد است


زمان تحویل: تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش
نحوه ارسال : پیک/ پستی
هزینه ارسال در تهران با پیک : 3,000 تومان
هزینه ارسال به شهرستان : برعهده خریدار

توضیحات

جشنواره محصولات شیائومی: شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی از تامین کالای نت برگ

با استفاده از این شارژر می‌توانید هم‌زمان دو دستگاه را شارژ کنید.  این شارژر برای یک خروجی USB ، سرعت ماکزیمم 5V/2.4A و برای دو خروجی USB، سرعت ماکزیمم شارژ 5V/3.6A را پشتیبانی می‌کند. شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی، مطابق با دستگاهی که می‌خواهد شارژ شود برق خروجی را هوشمندانه تنظیم می‌کند؛ با این ویژگی شما می‌توانید دستگاه‌های متفاوتی را شارژ کنید. این شارژر فندکی با تمامی گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف مانند شیائومی، اپل، سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، بلک بری و حتی تبلت‌های گوگل سازگاری دارد. همچنین می‌تواند برای شارژ باتری مک بوک و برخی از دوربین‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی مورد استفاده قرار بگیرد. در این شارژر شیائومی از چیپ کنترل مدار با کیفیت بالا استفاده شده که نه تنها از مدار 5S حفاظت می‌کند بلکه استفاده در وضعیت ایمن را نیز تضمین می‌کند. همچنین می‌تواند موجب بهبود راندمان شارژ و دشارژ شود. این چیپ هوشمند USB داخلی، هم برای حفظ امنیت شارژر مورد استفاده قرار گرفته است، هم می‌تواند به طور مؤثری تبدیل شارژ را بهبود بخشد و ولتاژ دشارژ باثباتی را فراهم کند و موجب عمر مناسب شارژر برای مصرف روزانه شود. این شارژر فست شارژ همچنین مجهز به چراغ LED سفید رنگی است که وضعیت شارژ را در هرزمان به شما نشان می‌دهد.

شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی  تنها 3 ثانیه زمان برای راه‌اندازی نیاز دارد و گجت‌های مختلفی را در ماشین شما، شارژ می‌کند.

18 فرایند تکنولوژیک در تولید ظاهر مطلوب برای این شارژر فندکی به کار رفته است. پوشش بیرونی تماماً فلزی شارژر فندکی فست شارژ شیائومی از برنج مکانیکی‌ای ساخته شده که هادی سریعی برای الکتریسیته بوده و اتلاف گرمای مناسبی دارد. علاوه بر آن، در مقابل دماهای کم و زیاد، پایداری بالایی دارد. برای تشکیل پوشش بیرونی این شارژر، از فناوری پردازش دقیق فلز CNC استفاده شده و پولیش و آبکاری فلزی به همراه برش لیزری و 18 فرایند تولید دیگر در آن به کار رفته است. رنگ نقره‌ای متالیک این شارژر فندکی، با هر ماشینی ست خواهد بود.
این شارژر، گجتی ضروری برای هر ماشین است.
در حین مسافرت با ماشین در اطراف شهر و یا بیرون از شهر، اغلب ضروری است که مسیریاب تلفن همراه خود را به کار ببرید و اپلیکیشن‌های دیگری را فعال نگه دارید. این موضوع سبب کاهش سریع سطح شارژر تلفن همراه هوشمند شما خواهد شد. بنابراین، هر فردی که ماشین دارد، نیاز به شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی برای تلفن همراه هوشمند و یا دیگر گجت‌های خود خواهد داشت تا قادر به شارژ مجدد آن‌ها در هر زمان باشد. در این شارژر فندکی شیائومی، دو درگاه USB قرار دارد که به لطف آن‌ها قادر به شارژ هم‌زمان دو دستگاه دیجیتال خواهید بود. در همین حین، این شارژر، دستگاه درحال شارژ را تشخیص داده و به صورت خودکار، میزان برق خروجی را برای پیشگیری از آسیب رسیدن به باتری گجت شما، تنظیم می‌کند. علاوه بر آن، پوشش بیرونی تماماً فلزی با کیفیت بالا دارد که احساس بی‌نظیری در حین لمس به دستان شما القا می‌کند.

دو درگاه USB 5 ولت / 3.6 آمپر برای شارژ هم‌زمان دو دستگاه در نظر گرفت شده است. برق خروجی یک درگاه، 5 ولت / 2.4 آمپر بوده که نشانگر قابلیت شارژ سریع است. این شارژر شیائومی، دو درگاه USB برای شارژ هم‌زمان دارد. حداکثر برق خروجی دو درگاه به 5 ولت / 3.6 آمپر می‌رسد، و برق خروجی در هر درگاه 5 ولت / 2.4 آمپر خواهد بود که شارژی بسیار سریع را عرضه می‌کند.


سازگار با بیشتر برندهای تلفن همراه و تبلت‌ها
عملکرد کنترل برق خروجی هوشمند، قابلیت شارژ MacBook، این شارژر فندکی، دستگاه درحال شارژ را تشخیص داده و به صورت خودکار، برق خروجی را تنظیم می‌کند. ماشین خود را مجهز به یک شارژر اصل کنید. این شارژر، قابلیت پشتیبانی از شیائومی، اپل، سامسونگ، HTC، گوگل، بلک بری و بسیاری از برندهای دیگر تلفن همراه هوشمند و تبلت‌ها را داشته و علاوه بر آن امکان شارژ مجدد دوربین‌های دیجیتالی و دستگاه‌های بازی قابل حمل و حتی MacBook جدید از طریق درگاه USB نوع C را دارد. این گجت شیائومی، راه حلی برای تمام گجت‌ها است و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سازگار با بسیاری از ماشین‌ها
اتصال پایدار و تثبیت قابل اطمینان، سبب سازگاری این شارژر فندکی با کانکتورهای برق با ابعاد مختلف می‌شود. علاوه بر آن، امکان پشتیبانی از ولتاژ ورودی 12 و 24 ولت را دارد و با بیشتر مدل‌های خودرو، سازگار است.

کنترل کننده با کیفیت بالا
5 نوع حفاظت اتصال کوتاه برای استفاده ایمن‌تر از دستگاه
استفاده از کنترل کننده ساخت شرکت آمریکائی "Eurotechnica MPS" و وجود 5 نوع حفاظت، نه تنها بهره‌وری دستگاه در حال شارژ را افزایش می‌دهد، بلکه امنیت ماشین و گجت محبوب شما را هم بالا می‌برد.
- حفاظت از جریان بیش از حد – ممانعت از عبور جریان بیش از حد از درون شارژر
- حفاظت از اتصال کوتاه – حفاظت شخصی دربرابر اتصال کوتاه در حین عملکرد
- حفاظت از فشار مضاعف – حفاظت از شارژر در برابر ولتاژ خروجی بیش از حد
- حفاظت از مداخله الکترومغناطیسی – استفاده از MPS Low EMI
- حفاظت از گرمای بیش از حد – حفاظت خودکار از شارژر در دمای بالا

بهینه‌سازی مجتمع بهره‌وری شارژ
تراشه هوشمند USB توکار، نه تنها از لحاظ امنیت به شما اطمینان می‌دهد، بلکه قادر به تشخیص خودکار توزیع برق است. نرخ  تبدیل برق تا 95% می‌رسد که شاخصی بهتر و پایدارتر در مقایسه با شارژرهای فندکی معمولی است. چراغ LED سفید و گرد، نشانگر وضعیت عملکرد دستگاه است. نشانگر LED جذاب و زیبا که حتی در محیط‌های تاریک هم وضوح بالایی دارد، نشانگر وضعیت عملکرد شارژر فندکی فست شارژ تمام فلزی شیائومی است.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

بسیار زود پز خوبی هست من خیلی راضی هستم

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط