کمینه ارزش: ۱۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۵,۵۰۰ تومان

829 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

قیطریه، بالاتر از پارک قیطریه، خیابان نامی، خیابان برادران سلیمانی، نبش حدادنژاد - شماره تماس:021-22248430

ویژگی ها

مشاهده منو

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان سفارش از انواع منوی فست فود بوف با خرید نت برگ هر کدام

     - سفارش از منوی باز ساندویچ تا سقف 10,000 تومان

     - سفارش از منوی باز سوخاری تا سقف 15,000 تومان

     - سفارش از منوی باز پیتزا تا سقف 16,500 تومان

- این فست فود دارای 9 درصد مالیات برارزش افزوده می باشد

- این پیشنهاد ویژه فست فود بزرگ و پرطرفدار بوف شعبه قیطریه می باشد

- سرمایه واقعی بوف مشتریان بوف است 

- دارای جای پارک مناسب حوالی فست فود

- با 100 نفر ظرفیت

- امکان بیرون بر وجود ندارد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 02 اردیبهشت تا 02 خرداد 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- سفارش یک غذا با هر نت برگ الزامی می باشد

- ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11.30 صبح الی 23.30

- مراجعه تنها با هماهنگی و رزرو قبلی با شماره: 22248430 الی 32 و 22240784

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

توضیحات

فکر تاسیس مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف از سال 1374 در ذهن موسسین این شرکت قرار گرفت.در سال 1375 اولین شعبه از شعبات مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف در چهار راه ولیعصر تهران در فضایی حدودا 300 متر و با دکور بسیار زیبا و منحصر به فرد در زمان خود و با دستگاههایی بسیار مدرن و با شیوه کاملاجدید تاسیس گردید. از همان ابتدا استراتژی موسسین ایجاد شعب متعدد در تهران و سایر نقاط کشور (بخصوص در مراکز استانها) بود و بر همین اساس ساختار مدیریتی بر پایه  ای کاملا علمی سازمان یافت.
امروز به جرات می توان ادعا نمود تنها فست فود ایرانی که دارای یک سیستم یک پارچه مدیریتی وبا ساختاری علمی در کشور عزیزمان در حال فعالیت است مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف می باشد.
یکی از اهداف بسیار مهم شرکت ارائه کیفیت عالی در مواد و خدمات به صورت پیوسته بوده و هست و این هدف مهم جزو یکی از اصول تغییر ناپذیر مجموعه بوف می باشد. یکی از واحد هایی که از همان ابتدا جهت بررسی ، تحقیق و ارائه پیشنهادات مختلف در زمینه رفع هر گونه ایراداو اشکال  بوده کمیته R&D  شرکت رستوران های زنجیره ای بوف می باشد که از صاحب نظران و افراد خبره و مطلع در این صنعت و همچنین مسولین تیم های فنی و گروه بازاریابی وتبلیغات شرکت  تشکیل شده است که به پاس خدمات ، تحقیقات و همکاری تنگاتنگی که با نهادهای چون انجمن صنایع غذایی و دانشگاهای مختلف داشته و دارد موفق به دریافت  جایزه علمی دکتر هدایت و R&D های برتر کشور گردید.

در حال حاضر این شرکت دارای 47 شعبه در تهران و سایرنقاط کشور می باشد و افق دید ترسیم شده برای این شرکت 110 شعیه میباشد . که براساس برنامه ریزی انجام شده از این 110 شعبه 100 شعبه در داخل کشور و 10 شعبه در کشورهای دیگر خواهد بود که در این راستا با افتتاح یک شعبه خارجی در کشور مالزی (کوالالامپور)نام ایران و این برند ایرانی به عنوان اولین برند صنایع غذایی که توان رقابت با شرکت های بزرگ چند ملیتی را دارد در آسیای شرقی طنین انداز گردید.(( www.boof.com.my )) 
از آنجایی که یکی از ویژگی های رستوران های زنجیره ای فست فود ارائه مواد یکسان میباشد این مورد دقیقا در بوف انجام گرفته و شرکت رستوران های زنجیره ای بوف با ایجاد کارخانه پشتیبان به نام شرکت صنایع غذایی عصر جدید ( بوفک) گامی موثر در این امر برداشته است. این شرکت با ایجاد یکی از قوی ترین زنجیره های تامین با دقیق ترین و سریع ترین سیستم پخش و توزیع باعث افزایش بهره وری بیشتر این مجموعه بوف گردیده است.رسیدن به موقع مواد اولیه در هر نقطه از ایران ، ایجاد یکی از قوی ترین گروهای بازرگانی در سطح کشور برای تامین مواد اولیه و دارا بودن یکی از مجهز ترین سیستم های آزمایشگاهی برای کنترل و آزمایش کلیه مواد اولیه ورودی و محصول نهایی جهت افزایش ضریب امنیت و سلامتی مواد غذایی در کلیه فرایند ورود ، تولید و عرضه این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو و الگو در بین شرکت های همردیف خود قرار داده است.
با توجه به اهمیت کیفیت مواد غذایی و با توجه به اینکه پروسه تولید برخی مواد خارج از محدوده کاری کارخانه عصر جدید ((بوفک)) می باشد ( سوسیس ، کالباس ، ناگت ، .........) شرکت مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف با ایجاد کارخانه ای دیگر به نام شرکت صنایع غذایی زرگوشت تهران گامی دیگر که بسیار اساسی و زیر بنایی در صنایع غذایی کشور برداشته است. این شرکت با محوریت تولید و بسته بندی فراورده های  گوشت و مرغ در حال حاضر یکی از مطرح ترین واحد های تولیدی کشور است.این شرکت در راستای شعار کارآفرینی با ایجاد بیش از 400 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم موفق به اخذ نشان کار آفرین برتر استان تهران در سال 90 گردید.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

فاطمه بنی هاشم

من اگر به جای نتبرگ بودم دیگه با این رستورانها یا بقیه مواردی که امار بد دارند قرارداد نمی بستم تا محبوبیت خود نت برگ هم زیر سوال نره.

فاطمه بنی هاشم

من هم این شعبه رو امتحان کردم و برخورد اپراتور اصلا مناسب نبود.