ارزش واقعی: 6,000 تومان
پرداخت شما: 2,940 تومان

82 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان انقلاب ،ابتدای کارگر شمالی،کوچه برهانی،پلاک6 - شماره تماس:66463301

ویژگی ها

- امکان سفارش از منوی گرم کافه آرشاک 

- دم شدن قهوه در آرشاک به صورت سنتی

- با طعم های لذیذ و دلچسب

- از بهترین انواع قهوه

- بدون حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده

- برای دیدن منو اینجا کلیک کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 09 اسفند تا 25 فروردین 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات مراجعه : روزهای شنبه الی پننجشنبه از ساعت 11:30 الی 22 و ایام تعطیل از ساعت 16 الی 22

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن : 66463301

- زمان استفاده: از 10 اسفند ماه تا پایان روز 25 فروردین ماه(به جز تعطیلات نوروز)

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

رابطه شما با یک فنجان قهوه داغ چطور است؟ یا بهتر است بپرسیم آیا یکی از ۴۰۰ میلیارد فنجان قهوه‌ای که سالانه توسط مردم سراسر جهان نوشیده می‌شود، به شما تعلق دارد؟ اصلا آیا می دانستید قهوه پرطرفدارترین مایع نوشیدنی در سراسر جهان است و برخی‌ معتقدند پس از نفت، قهوه دومین مایع پرطرفدار دنیاست!

شما فنجان قهوه داغ خود را چطور و کجا نوش جان می‌کنید؟ نوشیدن یک فنجان قهوه در فرهنگ‌ها و اجتماعات مختلف به اشکال متفاوتی صورت می‌گیرد. چون هر فردی به تنهایی می‌تواند فنجان قهوه‌‌اش را در منزل هم میل کند اما اینکه کی، چه وقت و با چه افرادی و در کجا برای نوشیدن این فنجان قهوه دور هم جمع می‌شوند در هر فرهنگ و کشوری مختلف است و مفهوم متفاوتی دارد. 

ورود قهوه به ایران و تمایل مردم به مصرف آن از دربار صفویه که تنها مربوط به درباریان و شاه بود گرفته تا زمانی که کم کم این نوشیدنی در بین قشر تحصیلکرده و مرفه ایران رواج یافت و قهوه‌خانه‌هایی برپا شد تا دوران معاصر که کم کم کافه‌ها شد پاتوق قشر روشنفکر جامعه تا امروز که کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان است ادامه داشته و تاریخ پر فراز و نشیبی را طی کرده، اما تنها اصل ثابت، علاقه مردم به نوشیدن یک فنجان قهوه در جمع دوستان بوده است.

شاید بد نباشد در یک محیط دنج و آرام و در یک فضای متفاوت ما هم بادوستانمان دور هم جمع شویم یا به رسم قهوه‌‌خانه‌های قدیم ایران شاهنامه و حافظ بخوانیم، یا به رسم کمی بعدتر و به یاد کافه نادری بحث‌های داغ اجتماعی و روشنفکرانه داشته باشیم و یا نه فقط بخواهیم خستگی یک روز سخت کاری را با خوردن قهوه نشاط‌آور در کنار دوستان در کنیم.


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

علیرضا زعیم زاده

سلام. منظور از اینکه نوشته شده "امکان انتخاب از منوی گرم" یعنی با خرید نت برک نمی تونیم کیک و دسر خریداری کنیم؟ نت برگ: علیرضای عزیز، این پیشنهاد جهت سفارش از منوی گرم این کافی شاپ ارائه شده و در صورتیکه بخواهید از سایر منو استفاده کنید با هزینه مجزا امکانپذیره. با تشکر

نت برگ

علیرضای عزیز، این پیشنهاد جهت سفارش از منوی گرم این کافی شاپ ارائه شده و در صورتیکه بخواهید از سایر منو استفاده کنید با هزینه مجزا امکانپذیره. با تشکر