0 کد تخفیف موجود

تخفیف دی بی | کد تخفیف دی بی در نت برگ

دسته بندی سفر و گردشگری

کد تخفیف دی بی

«دی بی»؛ فقط به لذت سفر فکر کنید!

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف دی بی

کد تخفیف دی بی

«دی بی»؛ فقط به لذت سفر فکر کنید!

اولین چیزی که قبل از سفر، به اون فکر میکنید چیه؟

به اینکه کجا برید؟

یا اینکه با چی برید؟ ماشین، اتوبوس، قطار یا هواپیما؟

با تورهای مسافرتی برید یا به صورت شخصی؟

اینکه با کی برید؟ با خانواده یا دوستان و یا شایدم تنهایی؟

به مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر؟

به هزینه سفر؟

شایدم فقط به محل اقامت و کیفیت اون فکر میکنید؟

در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی صنعت گردشگری(توریسم) ایران، کم بودن تعداد هتل ها در شهرهای هدف گردشگریه. به طوری که در روزهای پیک مسافر مثل ایام عید نوروز، همه هتل ها پر شده و خیلی از مسافرها مجبور به ترک شهر و یا خوابیدن در ماشین و چادرها میشند. 

یه دغدغه دیگه مسافرها، پیدا کردن مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری هر شهرِه که معمولا پس از رسیدن به اون شهر تازه به فکرش میفتند. پیدا کردن اونا روی نقشه، پرسیدن آدرس از افراد محلی، گیر کردن توی ترافیک، الویت بندی نکردن مکان ها، کم آوردن وقت و... از مشکلاتیه که معمولا برای مسافرها پیش میاد.

«دی بی» اسمیه که راحت به یادتون میمونه! «دی بی» یک سایت رزرو اقامتگاه و معرفی مکان های گردشگریه که با مشخص کردن اقامتگاه های گلچین شده با قیمت های مناسب و جاذبه های گردشگری هر شهر، خیال مسافرها رو راحت کرده.

«دی بی» به صورت اپلیکیشنه و نسخه اندروید یا IOS اون رو میتونید از سایت www.dbee.ir و یا از کافه بازار، play store و سایر سایت های ارائه دهنده اپلیکیشن ها دانلود کنید. «دی بی» برای راحتی کار کاربرهاش، دو نسخه مجزا برای میهمان و میزبان ارائه کرده تا هر کس بنا به احتیاجش نسخه مورد نظرش رو دانلود کنه:

نسخه میهمان:

این نسخه مخصوص میهمان و رزرو اقامتگاه ست. بعد از دانلود نسخه میهمان «دی بی»، با وارد کردن شماره تلفن همراه و ورود کد دریافتی از طریق پیامک، می تونید وارد برنامه بشید. با جستجوی شهر مورد نظر، همه اطلاعات اقامتگاه ها، اطلاعات گردشگری و تورهای موجود در اون شهر براتون به نمایش در میاد. با انتخاب اقامتگاه ها، قیمت و اطلاعات کامل مکان های اقامتی موجود در اون شهر به شما نشون داده میشه و شما میتونید به راحتی مورد دلخواهتون رو رزرو کنید. بعد از اون «دی بی» به شما کمک میکنه تا سریعترین مسیر تا اقامتگاه رزرو شده رو روی نقشه پیدا کنید.

نسخه میزبان:

نسخه دیگه «دی بی» مخصوص کساییه که میخواند میزبان مسافرها باشند. همه میزبان ها طی قرارداد رسمی با دی بی، کد شناسه ای دریافت میکنند که با اون میتونند وارد اپلیکیشن بشند. میزبان میتواند درخواست های رزرو از طرف میهمانان را مشاهده کند و در نهایت آن را تایید و یا رد کند. همچنین در صورت لزوم میزبان میتواند آگهی ملک جدیدی را جهت رزرو ثبت کند.

با «دی بی» قبل از سفر به چی فکر میکنید؟

هیچی! فقط به لذت سفر!

جهت استفاده از این کد تخفیف به dbee.ir مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪10 تخفیف

کد تخفیف 10 درصدی دی بی

مهلت خرید: تمام شد