ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 40,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان کارگر جنوبی، بعداز روانمهر، بن بست سرود، پلاک2، واحد4 - شماره تماس:66409612

ویژگی ها

خرید آنلاین کتاب از انتشارات مانیان

   امکان انتخاب از بین موارد زیر با خرید نت برگ هر کدام:

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی

کتاب جامع مهارت های سخنرانان ممتاز 

کتاب دی ان ای فروشندگان برتر

کتاب شصت و شش استراتژی و تکنیک کوچینگ

کتاب گنجینه موفقیت و ثروت

کتاب عادت هایمان را تغییر دهیم

کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

کتاب کتاب نویسی و تبلیغ نویسی

کتاب شیفتگی بدون عقربه

کتاب شکفته از کویر

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی به قلم اما لوئیز، همراه با 549 سوال قدرتمند کوچینگ و 151 سوال قدرتمند رشد شخصی، شما را بیدار کرده و کمکتان می‌کند تا با درونتان روبه‌رو شوید.

قدرت سوال در جامعه بعضاً دست کم گرفته می‌شود. گاهی تنها یک سوال یک خطی، شما را چنان با بخش‌های عمیق درونتان رو به رو کند که هیچ مشاور و کتابی، نمی‌تواند این کار را انجام دهد. می‌گویند در آن دنیا از انسان سوال می‌پرسند با اینکه همه چیز را می‌دانند، شاید به این دلیل است که او را با خودش رو به رو کنند.

تمام انسان‌ها استاد سخنرانی و نصیحت هستند، آن‌ها از 2 سالگی شروع به حرف زدن می‌کنند و تا پایان عمر آن را ادامه می‌دهند اما افراد کمی هستند که پادشاه سوال باشند و با معجزه سوال، بتوانند بفروشند، رهبری و مدیریت کنند و در یک کلام بتوانند اثرگذار باشند. اما لوئیز (Emma Louise Elsey) در کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی از شما یک پادشاه سوال می‌سازد.

کتاب 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ نوشته‌ی گلادیانا مک ماهن و آن آرچر، به ارائه‌ی تمرین‌ها و راهکارهای مفیدی می‌پردازد که به مربیان کمک می‌کند تا در کار خود حرفه‌ای‌تر شده و بهتر از قبل عمل کنند.

موضوع کتاب 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ چیست؟

این کتاب به ارائه‌ی انواع تمرین‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که از نظر مربیان مفید و کاربردی بوده است. از این تمارین می‌توان در کار روزانۀ کوچینگ افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها بهره برد. شما هم با مطالعه‌ی کتاب 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ (101Coaching strategies and techniques) متوجه خواهید شد که بسیاری از این تمرینات با استراتژی‌های دنیای روانشناسی، تجارت و آموزش مطابقت دارند.

کتاب دی ان ای فروشندگان برتر نوشته‌ی هادی طالبی، با ارائه‌ی اصول و قوانین کاربردی به شما کمک می‌کند تا در واحدهای فروش و بازاریابی پیشرفت نمایید و به جایگاه بالاتری در یک سازمان دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب دی ان ای فروشندگان برتر:

این کتاب برای کمک به افرادی است که می‌خواهند فروشنده خوبی شوند و به جایگاه‌های بالاتری در سازمان فروش دست پیدا کنند. از تفاوت بین فروشنده‌های موفق و معمولی می‌توان گفت که 80 درصد کارهای بین آنان مشترک است و تنها 20 درصد از فعالیت‌هایشان تمایز دارد که مهم‌ترین آن‌ داشتن تمرکز و دقت در انجام کارهاست.

یک فروشنده خوب به صورت آگاهانه کارهای خود را انجام می‌دهد. یعنی اینکه از تمام قواعد و اصول به صورت درست استفاده می‌کند، در سازمان فروش، آگاهانه رفتار می‌نماید، مشتری را آگاهانه می‌شناسد، نیازهای او را کشف کرده و پاسخ‌های مناسب به آن‌ها می‌دهد. هر چقدر تمرکز و دقت در این موضوع بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. فروشنده‌های موفق بین نیازهای مشتری و ویژگی‌های محصول سازمان ارتباط درستی ایجاد می‌نمایند. آن‌ها در رفتار خود صداقت را رعایت می‌کنند و برای دریافت نتیجه بهتر قبل از تعامل با مشتری کالای خود را کاملاً می‌شناسد. زمان مراجعه نزد مشتری را مشخص کرده و طوری عمل می‌کنند که هم نیاز سازمان را برطرف نمایند و هم بتوانند به مشتری خدمات مناسب را ارائه دهند.

معرفی کتاب گنجینه موفقیت و ثروت

این گنجینه ۳ جلدی برای توانمند سازی ( آغاز کسب و کار جدید و سرمایه گذاری در حوزه پولی و مالی) برای کلیه افراد علاقمند و مشتاق بخصوص جوانان ، دانشجویان ، کارمندان و سرمایه گذاران ، مدیران شرکتها و سازمانها و تمام کسانی که راغب به تغییر وضعیت زندگی و شغلی خود هستند و دستیابی به ثروت و موفقیت هدف انها است توصیه می گردد.

دستیابی به اصول و قواعد اثبات شده موفقیت و ثروت که حاصل سالها مطالعه ، تحقیق و اموزه های من در بخشهای دانشگاهی و کسب وکارهایم می باشد در این مجموعه ارزشمند جمع اوری شده است و تک تک واژه های ان اگاهی بخش و امید آفرین است.

این گنجینه مورد تایید اساتید دانشگاه و اساتید برتر است. مطالعه دقیق و عمل به توصیه های این کتاب ها و بکارگیری نقشه راه ان ، شمارا به تحقق رویاها و ارزوهایتان خواهد رساند.

موفقیت امروز هرفردی نتیجه تصمیمات و اقدامات گذشته او است و قدر مسلمتصمیمات امروز شما ، اینده شمارا تضمین خواهد کرد و هرقسمتی از زندگی بازتابی ازخود شماست.

همراه با اموزش ارز دیجیتال

بسیار مفید برای محتواسازی اینستاگرام و فضای مجازی و غنی سازی مطالب وکتب با استفاده از سخن بزرگان این مجموعه

همراه با اموزش بازارمسکن ایران و نحوه سرمایه گذاری صحیح درآن

محتوای فوق العاده عالی و کاربردی

مایو اوشین در کتاب عادت‌هایمان را تغییر دهیم: دانش شکستن عادت‌های بد و ایجاد عادت‌های خوب شما را با روشی آشنا می‌کند که بتوانید عادت‌هایی جدید در زندگی روزمره‌تان به وجود آورید و سبک زندگی‌تان را تغییر دهید.

معرفی کتاب عادت‌هایمان را تغییر دهیم:

 تصور کنید اگر می‌توانستید رفتارها و عادت‌های روزمره‌تان را آن‌طور که واقعاً دوست دارید تغییر دهید، چه تحولی در زندگی‌تان رخ می‌داد؟! قطعاً در آن صورت زندگی هر روز در جهت اهداف شما پیش می‌رفت و سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت می‌شد. گرچه این تغییرات، آرزویی همیشگی است ولی انجام آن‌ها عملاً کار دشواری به شمار می‌آید. به عبارت دیگر، می‌توان چنین ادعا کرد که همه‌یافراد گرایش ناخودآگاهی به سمت عادت‌های بد و ناسالم دارند.

آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

یکی از دغدغه‌های جوانان و خانواده‌های آنان یافتن کار مناسب است. با رشدو توسعه جوامع، اکثر مشاغل رو به سوی اینترنت و آنلاین گرفته است. در این کتاب هرآنچه که برای ایجاد مشاغل خانگی و به راه‌اندازی کسب و کار در منزل دارید، به شماآموزش داده شده است.

یکی از این مشاغل، ایجاد وب سایت برای فروش محصولات خانگی از قبیل غذا،شیرینی و مواد خوراکی می‌باشد که سعی شده است راهنمایی‌های لازم جهت اقدامات اولیهبه شما صورت گرفته شود.

معرفی کتاب شیفتگی بدون عقربه

در دنیایی که من زندگی می کنم هروز و هر ثانیه به دلایل مختلف یک (ما) شدن اتفاق می افتد.

راستی کوچولو آیا من و تو واقعا برای آن آمادگی داریم؟

آیا تو به اندازه تنها اسپرماتوزوئیدی که از بین میلیون ها اسپرماتوزوئید سر به سلول تخمک کوبید تا بدان راه یافت و ما شد، قوی هستی؟؟؟؟؟

ولی بدان چنانچه نخواهی من این حق را به تو می دهم، همانگونه که روزانه میلیون ها نفر این حق را از تو می گیرند.

اما هیچ گاه فراموش نکن چه تو بخواهی چه نخواهی، من به تو شیفته ام از آننوع شیفتگی هایی که عقربه ندارد.

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 آذر تا 11 مرداد 1401

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 66409612

پس از خرید جهت ارسال محصول حتما با فروشنده تماس بگیرید؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ارسال به عهده خریدار می باشد

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

خرید آنلاین کتاب از انتشارات مانیان 

شما می توانید با ارتباط با ما از 700 عنوان کتاب دیگر انتشارات مانیان نیز اطلاع پیدا کنید و در صورت تمایل آن کتابها را نیز باتخفیف از ما خریداری نمایید.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط