0 کد تخفیف موجود

تخفیف شارژبوک | کد تخفیف شارژبوک در نت برگ

دسته بندی فرهنگی

کد تخفیف شارژبوک

با شارژبوک دیگه حرف و حدیثی نمی مونه!

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف شارژبوک

کد تخفیف شارژبوک

با شارژبوک دیگه حرف و حدیثی نمی مونه!

سامانه مدیریت آپارتمان

اگر در آپارتمان زندگی می کنید، حتما با مشکلات حساب کتاب شارژ ساختمان و قبض ها و هزینه های دیگر آشنا هستید. ساکنان گاهی فراموش می کنند که شارژ داده اند یا نه و از طرفی به طور کامل به مدیر ساختمان اعتماد ندارند. درباره بدهی ها هم همین مشکل وجود دارد.

پرداخت شارژ و گرفتن رسید مستلزم حضور مدیر است و در هر زمان این امکان پذیر نیست. اگر هم رسید ها گم شود که هیچ!

از همه این مشکلات گذشته، انجام همه کارهای دریافت شارژ و پرداخت قبوض و چک کردن بدهی ها روی شانه های یک نفر می افتد که به خاطر مشاغل شغلی و زندگی نمی تواند به خوبی از انجام این کار برآید.

به طور کلی چنین روش هایی نظیر دفترچه های شارژ، محاسبات دفتری و حتی نرم افزارهای مالی خانگی دیگر چندان پاسخگوی نیازهای زندگی آپارتمان نشینی امروزی نیست. با نگاهی به ابزارهای ارتباطی مدرن مثل گوشی های هوشمند، تلفن های همراه و شبکه های اینترنتی این سوال در ذهن تداعی می‌شود: چرا برای محل زندگی خود از ابزار های مدرن و به روز استفاده نکنیم؟

البته در برخی ساختمان ها برای این کار، گروه هایی در تلگرام یا واتس آپ می سازند. ولی مشکل این روش این است که گروه پس از مدتی به جایی برای حرف زدن و پیام دادن، گذاشتن ویدیو یا عکس های جذاب و ... می شود و محیط آن از حالت حرفه ای خارج می شود.

اپلیکیشن شارژبوک یک نرم افزار حرفه ای برای انجام کارهای آپارتمان هاست. هدف از راه اندازی این سامانه ایجاد فضای مناسب برای ارتباط مدیران ساختمان و ساکنان مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری است.

با دانلود و نصب اپلیکیشن شارژبوک می توانیم از طریق گوشی های هوشمند خود بسیار راحت تر و کاربردی تر از سامانه مدیریت شارژ آپارتمان شارژبوک استفاده کنیم. ساکنان ساختمان نیز می توانند با دریافت این اپلیکیشن از بدهی خود مطلع شده و به صورت آنلاین و بدون کارمزد اقدام به پرداخت شارژ خود کنند و در روند به روز کردن حساب کتاب ساختمان مشارکت نمایند

شارژبوک اولین نرم افزار مدیریت آنلاین ساختمان است که به مدیران ساختمان این امکان را می دهد که تراکنش های مالی خود را ثبت کنند، گردش حساب صندوق را داشته باشند. وضعیت پرداختی واحد ها را رصد کنند و با ساکنین در تعامل باشند. ساکنین نیز می توانند در صورت معرفی آنها توسط مدیر، شارژ خود را به حساب ساختمان واریز نمایند.

مزایای اپلیکیشن شارژبوک

به منظور راحتی مدیران و ساکنین اپلیکیشن شارژبوک با طراحی رابط کاربری مدرن در اختیار مدیران و ساکنین قرار گرفته است، تمام مزایای وب سایت را به راحتی با چند کلیک در اپلیکیشن شارژبوک می توانید داشته باشید. مدیران می توانند با ایجاد رای گیری در اپلیکیشن از نظرات ساکنین بهره مند شوند، این اپلیکیشن یک تابلو اعلانات دیجیتال در دستان ساکنین می باشد.

مدیریت آنلاین شارژ آپارتمان

هم مدیران و هم ساکنین می توانند از این سامانه استفاده کنند، مدیران برای ثبت دریافت ها و پرداخت ها و انجام محاسبات هزینه ها و بدهی ها. هم ساکنین برای مشاهده کارهای انجام شده، گردش صندوق و پرداخت شارژ خود را به صورت آنلاین می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. مالکین آپارتمان های که واحد خود را اجاره داده اند نیز می توانند در جریان پرداختی های مستاجر خود قرار بگیرند.

نحوه کار شارژبوک

مدیران ساختمان در چند مرحله ساده می توانند ساختمان خود را در شارژبوک ایجاد کنند و اعضا ساختمان را دعوت کنند زین پس به سادگی می توانند هزینه های خود را ثبت کنند و بدهی واحد ها را اعلام کنند. ساکنین نیزر پس از مشاهده بدهی خود به راحتی به درگاه پرداخت وارد شده و شارژ خود را به حساب مدیر واریز می کنند و به صورت اتوماتیک رسید دریافت می کنند.

امنیت شارژبوک

برای تامین امنیت داده ها، تمام اطلاعات ساختمان ها در شارژبوک به صورتی متمرکز در سرورهای حرفه ای نگهداری می شوند که با مکانیزم های پشتیبانی اطلاعات، آنتی ویروس های به روز، دیواره های آتش تجهیز شده اند. با شارژبوک شما دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود در اثر صدمه دیدن دیسک کامپیوتر، مشکلات نرم افزاری و ویروس های کامپیوتری نخواهید بود.

نتیجه استفاده از شارژبوک

پس از استفاده از این اپلیکیشن چیزی که در ساختمان ها اتفاق می افتد، آرامش است. چه آرامش ذهنی ساکنان چه آرامش فیزیکی. این نتیجه وجود سیستم دقیق و پویا در مدیریت ساختمان، نظم و برنامه دقیقی است که همه افراد چه مدیر و چه ساکنان را در رسیدن به محیطی آرام برای زندگی یاری می دهد. با سامانه شارژبوک از آنجا که همه ساکنان امکان مشاهده گزارشات ساختمان را در هر زمانی دارند، طبیعتا هیچ گونه ابهامی در حساب و کتاب ساختمان نخواهد بود.

لینک دانلود اپلیکیشن شارژبوک در سیب اپ یا مایکت و همچنین در سایت شارژبوک در دسترس است.

برای استفاده از این کد تخفیف لطفا به سایت www.sharjbook.com مراجعه کنید.

کد تخفیف غیرفعال

٪20 تخفیف

کد تخفیف 20 درصدی شارژبوک

مهلت خرید: تمام شد