0 کد تخفیف موجود

تخفیف پیویو | کد تخفیف پیویو در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف پیویو

پیویو؛ شهر اسباب بازی ها

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف پیویو

کد تخفیف پیویو

پیویو؛ شهر اسباب بازی ها

شما اهل بازی فکری هستید یا هنوز عاشق ماشین های کنترلی؟ شاید هم اهل جمع کردن کلکسیون ماشین های ماکتی باشید و یا اتاقتان پر است از عروسک های جوراجور! این چیزها سن نمی شناسد. نیازی نیست خجالت بکشید! مشتریان پیویو از کودکان چند ماهه (به کمک پدر و مادرشان!) هستند تا افراد مسن! اینجا همه خودشان هستند.

فروشگاه اینترنتی پیویو سایت بازی و سرگرمی است؛ فروشگاه انواع اسباب بازی و محصولات دکوری. کافی است انتخاب کنید.

عروسک ها:

پیویو پر است از عروسک های مختلف. عروسک حیوان، انسان، دختر، پسر، شخصیت های کارتونی، مینیون و حتی جناب خان! اگر به دنبال هدیه ای متفاوت می گردید، پیویو عروسک سخنگو را به شما پیشنهاد می دهد.

باغ وحش عروسکی پیویو تکمیل است. خرس، خرگوش، سگ، گربه، موش، کوآلا، بره، اردک، فیل، خوک، پاندا، سنجاب، زرافه، جوجه، لاک پشت، ماهی، جوجه تیغی، ماهی و قورباغه! شما از کدام حیوان بیشتر خوشتان می آید؟

طراحی شخصیت هر کدام از آن ها متفاوت است. مثلا اگر می خواهید یک عروسک خرس داشته باشید، باید وارد بخش خرس سایت پیویو شوید و از میان حدود 100 نمونه، انتخاب کنید. تنوع در پیویو حرف اول را می زند!

بازی های فکری:

بعضی ها شاید بخواهند ذهنشان درگیر شود. بازی فکری را ترجیح می دهند. در بخش بازی های فکری می توانید از میان بازی های معمایی، هزارتایی، تخته نرد، شطرنج، پازل و ساختنی و روبیک انتخاب کنید که حس خلاقیت در ساختن اشکال مختلف را در کودک شما پرورش داده و می تواند مهارت های خود را به نمایش بگذارد.

 یکی دیگر از مزایای بازی های فکری این است که معمولا دو و یا تعداد بیشتر بازیکنان در آن شرکت داشته و باعث یادگیری تعامل بین فرزندانمان نیز می شود.

ماشین های کنترلی:

همیشه داشتن یک کوادکوپتر یا هلیکوپتر کنترلی، ربات، موتور سیکلت کنترلی و یا ماشین کنترلی جذاب است. به طوری که تعداد زیادی از مشتریان این اسباب بازی ها از بزرگسالان است. چرا که بحث رقابت هیجان انگیزی هم در این اسباب بازی قابل توجه است. هیجان این بازی دلچسب از این جا ناشی می شود که می توانیم تنها با فشار دادن چند دکمه، ماشین را از راه دور کنترل کنند و هدایت آن را در دست بگیرند.

بازی با این ماشین ها می تواند به صورت رقابتی نیز انجام شود و شرکت کنندگان این بازی می توانند مهارت خود را برای هدایت ماشین تحت کنترل خود بسنجند. بازی با این اسباب بازی نه تنها باعث ایجاد هیجان و سرگرمی در کودکان می شود، بلکه فواید دیگری از جمله تقویت مهارت های گوناگون در آن ها می شود، از جمله مهارت هماهنگی بین چشم و دستشان را بالا می برد و افزایش اعتماد به نفسشان را در پی دارد.

ماکت ماشین:

از روزی که ماشین ساخته شد و بشر آن را به عنوان وسیله ی نقلیه اش استفاده نمود، روز به روز وابستگی بیشتری بینشان بوجود آمد. فرقی نمی کند در چه سن وسالی هستیم، خانم یا آقا، همگی دوست دار ماشین ها هستیم و دوست داریم تا پارکینگی داشته باشیم و تمامی مدل هایی را که می پسندیم در آن نگهداری کنیم.

فروشگاه اینترنتی پیویو این آرزو را در مقیاس کوچک امکان پذیر کرده است. هرچند ماشین های ایرانی شاید سلیقه همه نباشد، اما داشتن ماکتی کوچک از آن ها هم می تواند جذاب باشد. البته علاقمندان ماکت فولکس، ماشین های سوپر اسپرت و موتور سیکلت بیشتر است.

اسباب بازی ادوات موسیقی:

یکی از انواع اسباب بازی هایی که کودکان و به خصوص دختر بچه ها به آن علاقه زیادی دارند، اسباب بازی های موزیکال یا اسباب بازی ادوات موسیقی مانند پیانو، گیتار، میکروفن و یا لوازم موزیکال هستند.

بعضی از این اسباب بازی ها نیز جنبه ی آموزشی داشته و این امکان را به فرد می دهد تا خالق صدا و نواخته شوند و از ساخته ی خود لذت ببرد.

گیتار، پیانو، چنگ، کیبورد و میکروفن اسباب بازی می تواند سوپرایز جذابی برای کودکان باشد.

دکوری:

اگر به دنبال وسایل تزیینی و دکوری برای اتاق خواب یا محل کارتان هستید، حتما به بخش دکوری سایت پیویو سر بزنید. این بخش از چهار زیر مجموعه ی: جعبه موزیکال، تابلو، مجسمه، چراغ خواب و چراغ مطالعه، جا جواهری و ساعت رومیزی و دیواری تشکیل شده است.

این بخش از فروشگاه اینترنتی پیویو با ارائه کالاهایی متنوع و در عین حال زیبا و کارا، کمک می کند تا بتوانید هدیه ای ماندگار و مناسب برای کودکان تان و یا حتی والدین و دوستان تان تهیه کنید و به آنان هدیه بدهید.

ارسال رایگان

ضمنا سبدهای خرید بیشتر از 70 هزار تومان در پیویو شامل ارسال رایگان هستند. خرید آنلاین لوازم در لحظه به وسیله ی گوشی یا کامپیوتر در وقت شما صرفه جویی کرده و شما می توانید تنوع بسیاری از کالای دکوراتیو را در فروشگاه اینترنتی پیویو ببینید و انتخاب کنید .

برای استفاده از این کد تخفیف به این سایت مراجعه کنید: www.pioio.com

کد تخفیف غیرفعال

٪6 تخفیف

کد تخفیف 6 درصدی پیویو

مهلت خرید: تمام شد
٪5 تخفیف

کد تخفیف 5 درصدی پیویو

مهلت خرید: تمام شد
٪15 تخفیف

کد تخفیف 15 درصدی پیویو

مهلت خرید: تمام شد